Bulczas Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 Proszę o analizę logów jak będą potrzebne dodatkowe to wykonam. Przy wykręcaniu świec zauważyłem że są okopcone czyli czarne. Log (0 - 001,013) Log (1 - 002,009) Log (2 - 005) I takie błędy 2 Faults Found: 00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached 00561 - Mixture Adaptation 12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded
german81 Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 do sprawdzenia szczelnosc pod cisnieniem i cisnienie paliwa . masz LPG?zrób jeszcze log z bloku 25
Bulczas Opublikowano 23 Listopada 2012 Autor Opublikowano 23 Listopada 2012 LPG jest. Jak najlepiej sprawdzić szczelność i to ciśnienie paliwa?
pioteros Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 sonda do 3k obrotow jakby się gubiła, w czasie przyspieszania powinno byc stale napiecie ok 0,85-0,88V w prawie calym zakresie obrotow, u ciebie tak jest ale dopiero powyzej 3000 obrotow i pewnie od tego momentu szarpania juz nie ma? albo dziura w dolocie, kiedy turbo się rozkreca od 3000 obrotow dostaje i tak wystarczajaca ilosc powietrza i nie szarpie
Bulczas Opublikowano 23 Listopada 2012 Autor Opublikowano 23 Listopada 2012 sonda do 3k obrotow jakby się gubiła, w czasie przyspieszania powinno byc stale napiecie ok 0,85-0,88V w prawie calym zakresie obrotow, u ciebie tak jest ale dopiero powyzej 3000 obrotow i pewnie od tego momentu szarpania juz nie ma? albo dziura w dolocie, kiedy turbo się rozkreca od 3000 obrotow dostaje i tak wystarczajaca ilosc powietrza i nie szarpieNo coś tak jak mówisz tylko wydaje mi się że i tak nie ma takiej mocy jaką powinien mieć w całym zakresie obrotów
pioteros Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 Sprawdź manometrem doladowanie jeszcze, bo możesz jeździć w trybie awaryjnym i o tym nie wiedzieć ;d dobrze mieć monitoring jeśli chodzi o boost Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
Bulczas Opublikowano 25 Listopada 2012 Autor Opublikowano 25 Listopada 2012 Dodaje grupę 025 Log (0 - 025)
Pucek Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Bulczas, udaj się do Gregora, ma fajny sprzęcik do sprawdzenia szczelności, kupę części na miejscu do podmiany i ogarniesz auto w 100% Na gazie też się zna więc tym bardziej nie ma co kombinować, wężyki podciśnienia sobie wymień dla świętego spokoju
pioteros Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Masz wzorcowe wręcz wartości duty cycle zaworka więc nic go nie ogranicza, tym samym wg pracuje normalnie i tym samym jeśli masz problem z doladowaniem to prędzej od strony nieszczelności, bo samo sterowanie turbem masz sprawne Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
german81 Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 tak jak kolega napisał wysterowanie wyglonda ok ,przydało by sie zmierzyc cisnienie doładowania i sprawdzic szczelnosc jesli jedno i drugie bedzie ok to przepływka do wymiany .
Bulczas Opublikowano 25 Listopada 2012 Autor Opublikowano 25 Listopada 2012 Ok dzięki panowie a więc muszę się umówić do kolegi i posprawdzać wszystko. A powiedzcie można tutaj zrobić logi turbiny tak jak w TDi? Jeśli tak to na którym kanale..
pioteros Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Tylko to co zrobiłeś, innych sie nie da Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się