Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T AJL falujące obroty, nierówne przyśpieszanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Proszę o analizę logów jak będą potrzebne dodatkowe to wykonam. Przy wykręcaniu świec zauważyłem że są okopcone czyli czarne.

Log (0 - 001,013)

Log (1 - 002,009)

Log (2 - 005)

I takie błędy

2 Faults Found:

00561 - Mixture Adaptation

15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached

00561 - Mixture Adaptation

12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded

Opublikowano

do sprawdzenia szczelnosc pod cisnieniem i cisnienie paliwa . masz LPG?zrób jeszcze log z bloku 25

Opublikowano

LPG jest. Jak najlepiej sprawdzić szczelność i to ciśnienie paliwa?

Opublikowano

sonda do 3k obrotow jakby się gubiła, w czasie przyspieszania powinno byc stale napiecie ok 0,85-0,88V w prawie calym zakresie obrotow, u ciebie tak jest ale dopiero powyzej 3000 obrotow i pewnie od tego momentu szarpania juz nie ma? albo dziura w dolocie, kiedy turbo się rozkreca od 3000 obrotow dostaje i tak wystarczajaca ilosc powietrza i nie szarpie

Opublikowano
sonda do 3k obrotow jakby się gubiła, w czasie przyspieszania powinno byc stale napiecie ok 0,85-0,88V w prawie calym zakresie obrotow, u ciebie tak jest ale dopiero powyzej 3000 obrotow i pewnie od tego momentu szarpania juz nie ma? albo dziura w dolocie, kiedy turbo się rozkreca od 3000 obrotow dostaje i tak wystarczajaca ilosc powietrza i nie szarpie
No coś tak jak mówisz tylko wydaje mi się że i tak nie ma takiej mocy jaką powinien mieć w całym zakresie obrotów :whistling:
Opublikowano

Sprawdź manometrem doladowanie jeszcze, bo możesz jeździć w trybie awaryjnym i o tym nie wiedzieć ;d dobrze mieć monitoring jeśli chodzi o boost

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

Opublikowano

Bulczas, udaj się do Gregora, ma fajny sprzęcik do sprawdzenia szczelności, kupę części na miejscu do podmiany i ogarniesz auto w 100% :wink:

Na gazie też się zna więc tym bardziej nie ma co kombinować, wężyki podciśnienia sobie wymień dla świętego spokoju :wink:

Opublikowano

Masz wzorcowe wręcz wartości duty cycle zaworka więc nic go nie ogranicza, tym samym wg pracuje normalnie i tym samym jeśli masz problem z doladowaniem to prędzej od strony nieszczelności, bo samo sterowanie turbem masz sprawne

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

Opublikowano

tak jak kolega napisał wysterowanie wyglonda ok ,przydało by sie zmierzyc cisnienie doładowania i sprawdzic szczelnosc jesli jedno i drugie bedzie ok to przepływka do wymiany .

Opublikowano

Ok dzięki panowie a więc muszę się umówić do kolegi i posprawdzać wszystko. A powiedzcie można tutaj zrobić logi turbiny tak jak w TDi? Jeśli tak to na którym kanale..

Opublikowano

Tylko to co zrobiłeś, innych sie nie da

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...