danon555 Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 Witam jeszcze raz, Jak pisałem w przywitalni, jestem wściekłyhttp://a4-klub.pl/images/icons/icon8.png na znajomego mechanika. Sprawa wygląda tak: Jak kupiłem samochód m. in. wymieniał olej. Ja tego nie sprawdziłem od razu, dość chwile jeździłem, a okazało się, że nalał go za dużo. Dokładnie nie jestem pewny, ale na bagnecie, na zimnym silniku, olej był ok 4mm powyżej maxa. W końcu postanowiłem go upuścić. I od tego momentu, a zwłaszcza na zimnym silniku słychać, rytmiczne stukanie. Mniej więcej z częstotliwością obrotów silnika. Stuk ten dobiega, jakby od strony szyby. Nie wiem co to może być, ale przed wymianą oleju, oraz do czasu gdy nie upuściłem nadmiaru, żadnych dziwnych odgłosów nie było, silniczek ładnie pracował. Wie ktoś co mogło być tego przyczyną? Jest się czym martwić? Oraz czy za duża ilość oleju mogła narobić szkody? Proszę o poradę.
darkle Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 Przede wszystkim olej sprawdza się na gorącym silniku (po jeździe) 10-15 min po zgaszeniu silnika. Na zimnym będzie to zawsze 4-5mm więcej
kicker Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 U mnie jest odwrotnie na zimnym jest mniej niż na gorącym, czekam zazwyczaj ok 10 min. i sprawdzam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się