Grzelo
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
23 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Grzelo
Osiągnięcia Grzelo
0
Reputacja
-
[B6 AVF] Nie działa wspomaganie w prawo po odpaleniu, blokowanie kiery podczas jazdy
Grzelo odpowiedział(a) na szary16 temat w Audi A4 B6/B7
Jak zamierzasz jeżdzić kilka lat to regeneracja. Bo kupisz używke i za parę miesięcy będzie to samo. -
Mi też leje maglownica już pomału, ale muszę dać do regeneracji od nowości jest nic dziwnego.
-
Sprawdz ciśnienie oleju.
-
Ja miałem problemy i go wywaliłem. Już nie mam ponad 2 lata i spokój pali na dotyk:wink:
-
Obstawiam na immobiliser.
-
Hej, proszę o wycenę końcówki drążka kierowniczego lewa i prawa. 4 szt górnych wachaczy takich firm Lemforder,TRW, Febi ?
-
Jak krótki odcinek to nie zdąże zagrzać do prawidłowej temperatury 90 C. Ale zawsze grzeje na postoju jak jest temperatura na minusie.
-
Gdzie tankujesz lpg ? Jaka różnica w kilometrach ?
Grzelo odpowiedział(a) na TomsonSzczecin temat w Audi A4 B5
Stacja Valdi, lpg ok bez zastrzeżeń taniej niż na Orlenie. Do tego rabat 4.50 zł, jak tankuje 40 litrów -
Co masz do Castrola ja tam jeżdze kilka lat i nic się nie dzieje żadnej mazi na korku. A robie krótkie dystanse.
-
Coś stuka w silniku na wolnych obrotach jak jest gorący. Proszę o pomoc w diagnozie.
Grzelo odpowiedział(a) na piotrgicala temat w 1.8T
Wiesław Kotowicz Przyborów 201 A tel. 14 6559298 kom. 785915865 -
Coś stuka w silniku na wolnych obrotach jak jest gorący. Proszę o pomoc w diagnozie.
Grzelo odpowiedział(a) na piotrgicala temat w 1.8T
Znam ten temat przeszedłem to samo, pompa oleju do wymiany słabe ciśnienie daje. Gdy dodajesz gazu wzrasta ciśnienie i się robi cisza. ---------- Post dopisany at 18:58 ---------- Poprzedni post napisany at 18:53 ---------- Popychacze wymieniałem i mi znajomy mechanik z Przyborowia powiedział że nie potrzebnie. Bo to była pompa oleju, i przy okazji wymienił mi łańcuszek rozrządu z napinaczem bo był zablokowany na stałe. -
Nie sposób dogrzać silnik - wskazówka max na 70 stopni
Grzelo odpowiedział(a) na Kamil457 temat w Audi A4 B6/B7
Czyli wychodzi na to że to był czujnik temperatury, a nie termostat. -
Napraw i bedzię jak w zegarku szwajcarskim, będziesz wiedział co masz! Kupisz nowy silnik i dalej problem...
-
To wielki błąd że wybrałeś zamiennik:facepalm: Tylko orginał