rastu Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 Witam Jakiś czas temu na trasie autko wpadło w tryb awaryjny, wtedy jeszcze nie wiedziałem co to takiego, ale zaczerpłem już wiedzy z forum i temat mi się trochę wyklarował. Postanowiłem zakupić interfejs diagnostyczny od viaken'a i zrobić diagnostykę, wiadomo - lepiej dmuchać na zimne. Auto jest po sofcie w ecu projekt. <br /><br /> Dzisiaj zrobiłem logi statyczne grup 000, 001, 003, 004, 007, 013, 018 oraz BS grup 000, 003, 011. (VAG-COM 409.1) Normalne: Log (0 - 000,001,003) Log (0 - 004,007,013) Log (0 - 018) Basic Settings: Log (0 - 000) Log (0 - 003) Log (0 - 011) W temacie diagnostyki jestem jeszcze zielony dlatego też interpretację wyników wolę powierzyć bardziej doświadczonym kolegom z forum. Logi dynamiczne zrobię jak będę miał ku temu sposobność. Zastanawia mnie wartość bloku 2 w grupie 000, wyczytałem że jest to kąt wtrysku i na biegu jałowym wartość ta powinna wynosić 49-52, u mnie jest 129. Czym może być spowodowane taka różnica ? Kąt synchronizacji wydaje się być ok. EGR i N75 zachowują się prawidłowo - tak mi się wydaje, ale te wartości niewiele mi mówią. Z góry dziękuję za ocenę logów i cenne wskazówki.
machina Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 W twoim silniku nie występuje coś takiego jak kąt wtrysku (dotyczy tylko pomp wtryskowych), występuje za to kąt synchronizacji wałka i jest dobrze ustawiony (grupa 004 blok 4). Żeby poznać przyczynę trybów awaryjnych konieczne sa logi dynamiczne co najmniej grup 001, 003, 008, 011, 013, 018, 023.
rastu Opublikowano 26 Listopada 2012 Autor Opublikowano 26 Listopada 2012 Dzięki, już wiem coś więcej. Zamieszcze logi dynamiczne jak tylko uda mi się je zrobić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się