roman_tyk Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 Witam Kumpel chce kupić do upalania straszliwego quattro na zime, ogladalismy 1.8T, po odjeciu gazu slychać taki dzwięk czy to zimny czy nagrzany. Auto ma moc, zdrowo jedzie... Na pewno będziecie wiedzieć co to 1. Napinacz lancucha rozrzadu? + łancuch 2. Wirnik turbiny? 3. Lozysko ze sprzegielkiem/wisko?
roman_tyk Opublikowano 26 Listopada 2012 Autor Opublikowano 26 Listopada 2012 filmik nie hula no teraz hula
pioteros Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 jakby napinacz lancuszka totalnie zdechły i nie trzymał ciśnienia oleju w sobie po zdjeciu nogi z gazu
bialy986 Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 Miałem identyczne dźwięki przy odpuszczeniu gazu i zejściu z obrotów.Do naprawy ciegno klapki WG.Na początku też myślałem ze to łańcuszek na walkach,napinacz. wysłane za pomocą tapki2
roman_tyk Opublikowano 26 Listopada 2012 Autor Opublikowano 26 Listopada 2012 Miałem identyczne dźwięki przy odpuszczeniu gazu i zejściu z obrotów.Do naprawy ciegno klapki WG.Na początku też myślałem ze to łańcuszek na walkach,napinacz.wysłane za pomocą tapki2 tzn samo ciegno? jaki koszt naprawy?
pioteros Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 sama gruszka z ciegnem ok 200zł nówka... ale pytanie czy klapka od WG jest ok, jest żeliwna i występuje jako jeden element z muszlą gorącą turbiny
Dev Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 klapke byle tokarz Ci wytoczy ważne aby była z dobrej stali z max zawartością wegla 2% im mniej wegla tym dłużej klapka wytrzyma
lukaszek13ns Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 na 100% klapka miałem u siebie ten problem, tylko nie miałem kiedy tego zrobić, skutek był taki ze dzwonienie ustało, auto trochę straciło na mocy, no i później turbina się rozszczelniła i spalało olej w dolocie, nowa oryginalna turbina i jest git, stara jak zdemontowałem to klapki wogóle nie było juz
KYLOMC Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 wystarczy podciagnąć cięgno gruchy
KYLOMC Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 ja pociągnełęm o pare milimetrów i juz mnie nie wkurw...a ten dźwięk
bialy986 Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 Tak jak pisałem wcześniej,miałem to samo- http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/terkocze-pierdzi-zejsciu-obrotow-243659/ W wątku masz wszystko ładnie opisane przez Kolegę KYLOMC i Pioteros:wink:
MASATO Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 miałem podobny przypadek w jednym aucie, obluzowana na nicie klapka WG.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się