Dev Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Musialbym miec ja najpierw w reku zeby porownac wirniki Moze bedzie cos wiekszego
gelus Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 do a4 k03-029 wkladasz nowe chra? jesli tak to od czego, jakie wyniki na tym mozna osiagnac i jaka gwarancje dajesz? obecnie mam zrobiony fmic, tip silikonowy, wtryski BAM, dv bailey, dp i caly wydech na puszkach przelotowych, moc nie mierzona, doladowanie roznie niestety czasem lekko powyzej 1 bara czasem sie udaje 1.2, masa powietrza w granicach 180mg/s i wlasnie mysle nad hybryda...
pioteros Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 od k03-073 sie wklada, albo wymienia sie samo kolo kompresji bo wydechowe jest to samo
gelus Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 a chra od k04-022 (turbiny z BAM 225 s3 ) ? podeszlo by?
pioteros Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 moglo by byc za duze, ale to kwestia przymiarki/wymierzenia
gelus Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 WKŁAD CHRA KORAS AUDI TT S3 1.8T 225 KM (3939172450) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. ciekawe...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się