Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Turbo K04


domestos

Rekomendowane odpowiedzi

hybryda k03s polega za przerobce turba k03-029 (np. z BFB 163KM) i wymianie koła kompresji i wirnika ssacego jesli mnie pamiec nie myli, nie uciagnie wiecej jak zwykla k03s z BEXa

generalnie to mozesz pojsc w dwa kierunki, pozostac przy k03s/k04 i ok 220-230KM lub kupic cos wiekszego i przebudowac pol osprzetu w silniku i bawic sie w troche wiecej (ale tu koszta rosna znacznie) wiec nie zawsze warto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak a na przykład gt28r co trzeba przerabiać? są gotowe flasze do montażu. I coś jeszcze? ja mam już DP z kwasika wiec co dalej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możecie mi powiedzieć kto robi takie hybrydy i jak to się ma do nowej k03s?

Auto Karambol - TURBOSPR?ARKI - Gdynia - Biaystok tu masz stronę Karambola i oni robią hybrydy. Czytałem gdzieś, że z hybrydami nie ma powtarzalności raz sie udają raz nie.

---------- Post dopisany at 00:36 ---------- Poprzedni post napisany at 00:07 ----------

a może jakieś turbo po regeneracji zazwyczaj tańsze ale jak z wytrzymałością?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem mechanikiem.

Karambola odradzam. Złe wspomnienia ze współpracy.

Wiem z własnego doświadczenia jeżeli auto tańsze niż 10t to regeneracja za 700 i do żyda. Niech inny się martwi.

Jeżeli więcej warte i jest robione dla siebie i swojego świętego spokoju to tylko nowa z pewnego źródła.

np tego: Nowe Turbosprężarki - Turbiny - DIESEL SERVICE - Najlepsze Turbosprężarki w sieci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak myslicie o hybrydzie to reguły nie ma - jedne jeżdżą bez problemu inne wywalają się na starcie :kwasny: Karambol, Moto-remo tu możecie pytać o hybrydy. Mozecie też uderzyć do Tomka Devastation - ma kontakt na jakieś hybrydy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam hybryde od Devastationa. Śmigam na niej już 7 miesięcy i nie ma z nią problemów. Wystroiłem teraz auto u GTO na wtryskach 440cc. Przepływka pokazuje 177g/s więc nie jest żle. Nie hamowałem jeszcze i nie wiem ile jest dokładnie km i nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może wie ktoś jaki nr powinna mieć K04-015 w serwisie bo mam u siebie serwis Skody może tam przypytam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta k04 nie była montowana do żadnego samochodu seryjnie więc numeru pewnie nie znajdziesz

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha na jakiejś stronie widziałem ze ktoś pisał że kupił turbo w serwisie skody chyba chodziło o K04

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I nie mylił sie, bo k04 były montowane seryjnie ale tylko w poprzecznych silnikach stąd to zmylenie

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ale podobno k04-015 pasuje P&P w miejsce naszej k03

może zrobimy listę turbin i jakich przeróbek trzeba dokonać będzie to spore ułatwienie dla początkujących.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no spoko ale wetując 89 stron nie dowiedziałem sie zbyt wiele wszytko porozsiewane nic zebrane do kupy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

K04-015 podchodzi P&P

zapodasz do tego metalowy TIP, dobry DV np Forge 007

wtryski 320-380ccm, front cooler i wyjdzie Ci z 230kM

cała reszta turbin wymaga sporych przeróbek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...