12pawel12 2 Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Ile maksymalnie da się uzyskać na hybrydzie k03 i gdzie coś takiego można dostać? też słyszałem o jakichś hybrydach od karambola, ale za cholerę nie mogę znaleźć ich strony, czy też jakiegokolwiek kontaktu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 hybryda k03s polega za przerobce turba k03-029 (np. z BFB 163KM) i wymianie koła kompresji i wirnika ssacego jesli mnie pamiec nie myli, nie uciagnie wiecej jak zwykla k03s z BEXa generalnie to mozesz pojsc w dwa kierunki, pozostac przy k03s/k04 i ok 220-230KM lub kupic cos wiekszego i przebudowac pol osprzetu w silniku i bawic sie w troche wiecej (ale tu koszta rosna znacznie) wiec nie zawsze warto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domestos 0 Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 no tak a na przykład gt28r co trzeba przerabiać? są gotowe flasze do montażu. I coś jeszcze? ja mam już DP z kwasika wiec co dalej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
12pawel12 2 Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Możecie mi powiedzieć kto robi takie hybrydy i jak to się ma do nowej k03s? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domestos 0 Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Możecie mi powiedzieć kto robi takie hybrydy i jak to się ma do nowej k03s? Auto Karambol - TURBOSPR?ARKI - Gdynia - Biaystok tu masz stronę Karambola i oni robią hybrydy. Czytałem gdzieś, że z hybrydami nie ma powtarzalności raz sie udają raz nie. ---------- Post dopisany at 00:36 ---------- Poprzedni post napisany at 00:07 ---------- a może jakieś turbo po regeneracji zazwyczaj tańsze ale jak z wytrzymałością? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
12pawel12 2 Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 dzięki za link czytałem o jakichś problemach tymi sprężarkami, że potrafią podziękować nowemu właścicielowi :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domestos 0 Opublikowano 29 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 ja też więc obawiam sie hybrydy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naprawiacz 0 Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Jestem mechanikiem. Karambola odradzam. Złe wspomnienia ze współpracy. Wiem z własnego doświadczenia jeżeli auto tańsze niż 10t to regeneracja za 700 i do żyda. Niech inny się martwi. Jeżeli więcej warte i jest robione dla siebie i swojego świętego spokoju to tylko nowa z pewnego źródła. np tego: Nowe Turbosprężarki - Turbiny - DIESEL SERVICE - Najlepsze Turbosprężarki w sieci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrawat 1 Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Jak myslicie o hybrydzie to reguły nie ma - jedne jeżdżą bez problemu inne wywalają się na starcie Karambol, Moto-remo tu możecie pytać o hybrydy. Mozecie też uderzyć do Tomka Devastation - ma kontakt na jakieś hybrydy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JUZIU 0 Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Ja mam hybryde od Devastationa. Śmigam na niej już 7 miesięcy i nie ma z nią problemów. Wystroiłem teraz auto u GTO na wtryskach 440cc. Przepływka pokazuje 177g/s więc nie jest żle. Nie hamowałem jeszcze i nie wiem ile jest dokładnie km i nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Pokaż logi 2 i 115 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domestos 0 Opublikowano 29 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 a może wie ktoś jaki nr powinna mieć K04-015 w serwisie bo mam u siebie serwis Skody może tam przypytam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Ta k04 nie była montowana do żadnego samochodu seryjnie więc numeru pewnie nie znajdziesz Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domestos 0 Opublikowano 29 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 aha na jakiejś stronie widziałem ze ktoś pisał że kupił turbo w serwisie skody chyba chodziło o K04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 I nie mylił sie, bo k04 były montowane seryjnie ale tylko w poprzecznych silnikach stąd to zmylenie Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Pokaż logi 2 i 115 115. ?????? :polew::polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domestos 0 Opublikowano 29 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 tak ale podobno k04-015 pasuje P&P w miejsce naszej k03 może zrobimy listę turbin i jakich przeróbek trzeba dokonać będzie to spore ułatwienie dla początkujących. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 jasne, proszę: http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/b5-b6-b7-modyfikacje-1-8t-1342/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domestos 0 Opublikowano 29 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 no spoko ale wetując 89 stron nie dowiedziałem sie zbyt wiele wszytko porozsiewane nic zebrane do kupy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 K04-015 podchodzi P&P zapodasz do tego metalowy TIP, dobry DV np Forge 007 wtryski 320-380ccm, front cooler i wyjdzie Ci z 230kM cała reszta turbin wymaga sporych przeróbek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się