Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi - ktoś chętny do analizy??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Opublikowano

wedlug mnie cos przeplywka nie pokazuje ok

Opublikowano

po pierwsze logi do porawki bo sa zrobione nie do odciecia , po drugie masz masakryczne spalanie stukowe . kiedy wymieniałes swiece i jesli tak to na jakiekie wymieniałes ?

Opublikowano

Tak myślę, ze juz chyba z dwa lata na tych świecach. Czy NGK pfr6q do gazu będą dobre? Co znaczy do odcięcia? 4500 obr bylo...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Opublikowano

Logi robi się w tych silnikach do odcinki czyli 6880obr. Ale już widać że problem sest w samym dolocie pomiędzy przepływką a turbiną (w grę wchodzą też wężyku dochodzące do dolotu) lub walnięta jest przepływka.

Na początek zrobił bym sprawdzenie całego układu pod ciśnieniem i jak nic nie wyjdzie przepływka do pomiany.

---------- Post dopisany at 12:03 ---------- Poprzedni post napisany at 11:57 ----------

aaa... mam nadzieje że logi robione na benzynie :whistling:

Opublikowano

Na benzynie i to po przejechaniu ok 50km i wykasowaniu długoterminowych... a świece i tak wymienić?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Opublikowano
Na benzynie i to po przejechaniu ok 50km i wykasowaniu długoterminowych... a świece i tak wymienić?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

2 lata to nie tragedia na te świece... no chyba że machasz po 25tyś rocznie to wymień :wink:

---------- Post dopisany at 12:23 ---------- Poprzedni post napisany at 12:17 ----------

...widać że same świece nie są tu problemem.

Opublikowano

jak by miał lewe powietrze w dolocie to by mu kopcił a nie kopci czy to raczej niekoniecznie taki objaw? Przepływke zawsze można zregenerować przed wymianą, są takie pryskacze do czyszczenia

Opublikowano

zrób porzadne logi . regeneracia przepływki w 1.8 t nie wchodzi w gre . raczej nie masz nieszczelnosci bo turbo wstaje bardzo wczesnie co swiadczy o tym ze układ jest szczelny .

Opublikowano
zrób porzadne logi . regeneracia przepływki w 1.8 t nie wchodzi w gre . raczej nie masz nieszczelnosci bo turbo wstaje bardzo wczesnie co swiadczy o tym ze układ jest szczelny .

Dlaczego regenracja nie wchodzi w gre?

Opublikowano

bo 1.8 t to nie tdi i nie zregenerujesz tej przepływki ,a nawet jak ja rozwiercisz lub umyjesz i zacznie pokazywac bzdury to dopiero zaczna sie dziac cuda . a po pierwsza musza byc zrobione porzadne logi bo wtej chwili to jest tylko gdybanie

Opublikowano
jak by miał lewe powietrze w dolocie to by mu kopcił a nie kopci czy to raczej niekoniecznie taki objaw? Przepływke zawsze można zregenerować przed wymianą, są takie pryskacze do czyszczenia

Nie masz zielonego pojęcia to nie wprowadzaj ludzi w błąd ... to nie gnojowóz że jak ma nieszczelność to wali sadzą z fajek:decayed: A przepływkę to się raczej płucze profilaktycznie i nie wiele to pomaga. U mnie w aucie po virusie przepływka przysyfiła się na tłusto od wkłądki K&N i czytała max. 148g/s i po kilku psikaniach roztworem stworzonym do tego jakoś nic się nie poprawiło. Po wymianie przepływki na nową mam 163g/s.

Opublikowano

czyli nie zabierać się za przepływkę dopóki nie dostanie on mocno w piz... i wkręcać go na 6800 obr??

Opublikowano

odepnij aku na kilkadziesiąt min. puźniej po podpięciu rozgrzej go na benzynie i zaloguj do odcinki bez przełanczania na lpg

Opublikowano

Dżizus, on nigdy 5000 obr nie przekroczył :facepalm:

Opublikowano

To nie gnojowoz ale lewe powietrze skutkuje nadmiernym dymieniem, i jest to pierwsza rzecz jaka sie w tych przypadkach sprawdza, temat przewalkowalem na swoim tdi, jesli o ty nie wiesz to pojecia to chyba ty nie masz kolego.

Chyba ze w silnikach benzynowych sie tak nie dzieje to sory andrzej.

Opublikowano
To nie gnojowoz ale lewe powietrze skutkuje nadmiernym dymieniem, i jest to pierwsza rzecz jaka sie w tych przypadkach sprawdza, temat przewalkowalem na swoim tdi, jesli o ty nie wiesz to pojecia to chyba ty nie masz kolego.

Chyba ze w silnikach benzynowych sie tak nie dzieje to sory andrzej.

Sam sobie odpowiedziałeś :decayed: Czekamy na logi :whistling:

Opublikowano

zrobione nowe logi, mam nadzieję, że lepsze :decayed:

tylko sorry, że do odcięcia nie było ale aż mi go szkoda było, 160km/h na 3??

Ja do takiej jazdy nie przyzwyczajony...:facepalm::facepalm:

Log (0 - 003)

Log (1 - 031)

Log (2 - 120)

Log (3 - 115)

Log (4 - 118)

Log (5 - 020)

---------- Post dopisany at 02:14 ---------- Poprzedni post napisany at 01:25 ----------

przed zrobieniem logów błędy w silniku zostały wykasowane

po - wyskoczyły błędy:

16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded

17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean

P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded

jak dotychczas myślałem, że to tylko na gazie wyskakuje...

Opublikowano

tylko sorry, że do odcięcia nie było ale aż mi go szkoda było, 160km/h na 3??

Ja do takiej jazdy nie przyzwyczajony...:facepalm::facepalm:

a myślałeś że logi robi sie pchając samochód :facepalm::facepalm::facepalm:

przepływka, świece, nieszczelnośc (DV, WG, N75, wężyki)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...