pastaldo Opublikowano 1 Grudnia 2012 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Witam, Znajomy ma problemy z Fordem a że ostatnio tu na forum koledzy powiedzieli że VAGiem sie da zlogować więc to uczyniłem i mam prośbę o zdiagnoowanie co dokładnie go boli. Logowałem go jako VW Sharan mam nadzieję że dobrze. Objawy takie że praktycznie znajomy go kręci do 4tys obrotów żeby coś to jechało. Myślałem że to pewnie turbo ale na moje oko jak spojrzałem na logi to nie to. Błedy jakie były: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 7M - VW Sharan Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,18,19,22,25,29,36,37,39,45,46,55,56,76 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 BE Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 0816 Coding: 00002 Shop #: WSC 00020 3 Faults Found: 18074 - Valve for Pump-Jet: Cylinder 1 (N240): Electrical Malfunction P1666 - 35-10 - - - Intermittent 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 - - Readiness: N/A a te wracaja mimo usunięcia: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 019 BE Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 0816 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 00020 2 Faults Found: 18074 - Valve for Pump-Jet: Cylinder 1 (N240): Electrical Malfunction P1666 - 35-10 - - - Intermittent 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 35-00 - - Logi STAT Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 005 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM DYN Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM A tu taki log jak jechaliśmy po trasie jak się zachowywał samochód. Grupy: 003,008,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Samochód jak zaczynaliśmy każdy log dynamiczny jak dostawał gaz w podłoge to cały drżał. Z tego co wiem to gubi tez płyn chłodniczy ale nie znam szczegółów. Jak zobaczyłem w błedach że chodzi o 1 cylinder zobaczyłem korekcje to na pierwszym cylindrze jest 2.99 i praktycznie się nie zmienia a na pozostałych jak najbardziej. Będzie jeszcze żył Panowie doktorzy ?
vauxhall95 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Opublikowano 1 Grudnia 2012 90koni słabo jedzie w vanie.Docisnij kosttki na pompkach na poczatku. i wyczysc blaszki
pastaldo Opublikowano 1 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2012 może i jedzie słabo 90KM ale innym jeździłem i tamten w porównaniu z tym był burza nie samochód (o ile 90KM może być burzą). Docisnij kosttki na pompkach na poczatku Chcesz zażartować że ten samochód ma pompowtryski? Bo jak nie to jakie kostki? To jest Galaxy z 99r. W tym roczniku i 90KM były by pompki?
vauxhall95 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 hahahahhahahaha to ty niewiesz jaki samochod logujesz Jest to silnik 1.9 TDI 90 koni ANU Na pompowtryskach z turbo WG ---------- Post dopisany at 09:57 ---------- Poprzedni post napisany at 09:56 ---------- A i termostat do wymiany na gwałt
pastaldo Opublikowano 2 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2012 Szczerze pod maskę nawet nie zajrzałem Przyjąłem na chłopski rozum że 90KM jak w audi jest na VP. Bo nawet w poliftach B5 był AJM który miał 115KM takim razie sprawdze we wtorek te wtyczki na pompkach jak się z nim zobacze. Na tę chwile dzieki. Jak coś się wyjaśni to się odezwę ---------- Post dopisany at 22:24 ---------- Poprzedni post napisany at 10:38 ---------- A jeszcze takie pytanie. Żeby się dostać do tych wtyczek to rozumiem że trzeba zdjąć pokrywę zaworów? Czy tam jakies wtyczki na wierzch wychodzą które moga nie łączyć? Pytam bo nie wiem czy pod robota na dworze da rade to zrobić czy może jednak trzeba dłuższa chwile w garażu na to poświęcić?
spanky Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Szczerze pod maskę nawet nie zajrzałem Przyjąłem na chłopski rozum że 90KM jak w audi jest na VP. Bo nawet w poliftach B5 był AJM który miał 115KM takim razie sprawdze we wtorek te wtyczki na pompkach jak się z nim zobacze. Na tę chwile dzieki. Jak coś się wyjaśni to się odezwę ---------- Post dopisany at 22:24 ---------- Poprzedni post napisany at 10:38 ---------- A jeszcze takie pytanie. Żeby się dostać do tych wtyczek to rozumiem że trzeba zdjąć pokrywę zaworów? Czy tam jakies wtyczki na wierzch wychodzą które moga nie łączyć? Pytam bo nie wiem czy pod robota na dworze da rade to zrobić czy może jednak trzeba dłuższa chwile w garażu na to poświęcić? trzeba zdjąc pokrywę ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się