Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ford Galaxy - LOGI - Prośba o analizę


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Znajomy ma problemy z Fordem a że ostatnio tu na forum koledzy powiedzieli że VAGiem sie da zlogować więc to uczyniłem i mam prośbę o zdiagnoowanie co dokładnie go boli.

Logowałem go jako VW Sharan mam nadzieję że dobrze.

Objawy takie że praktycznie znajomy go kręci do 4tys obrotów żeby coś to jechało. Myślałem że to pewnie turbo ale na moje oko jak spojrzałem na logi to nie to.

Błedy jakie były:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 7M - VW Sharan

Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,18,19,22,25,29,36,37,39,45,46,55,56,76

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 BE

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 0816

Coding: 00002

Shop #: WSC 00020

3 Faults Found:

18074 - Valve for Pump-Jet: Cylinder 1 (N240): Electrical Malfunction

P1666 - 35-10 - - - Intermittent

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected

P0301 - 35-10 - - - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-00 - -

Readiness: N/A

a te wracaja mimo usunięcia:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 019 BE

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 0816

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 00020

2 Faults Found:

18074 - Valve for Pump-Jet: Cylinder 1 (N240): Electrical Malfunction

P1666 - 35-10 - - - Intermittent

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected

P0301 - 35-00 - -

Logi

STAT

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 005 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

BS

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

DYN

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

A tu taki log jak jechaliśmy po trasie jak się zachowywał samochód.

Grupy: 003,008,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Samochód jak zaczynaliśmy każdy log dynamiczny jak dostawał gaz w podłoge to cały drżał.

Z tego co wiem to gubi tez płyn chłodniczy ale nie znam szczegółów.

Jak zobaczyłem w błedach że chodzi o 1 cylinder zobaczyłem korekcje to na pierwszym cylindrze jest 2.99 i praktycznie się nie zmienia a na pozostałych jak najbardziej.

Będzie jeszcze żył Panowie doktorzy ?:decayed:

Opublikowano

90koni słabo jedzie w vanie.Docisnij kosttki na pompkach na poczatku. i wyczysc blaszki

Opublikowano

może i jedzie słabo 90KM ale innym jeździłem i tamten w porównaniu z tym był burza nie samochód (o ile 90KM może być burzą).

Docisnij kosttki na pompkach na poczatku

Chcesz zażartować że ten samochód ma pompowtryski? Bo jak nie to jakie kostki? To jest Galaxy z 99r. W tym roczniku i 90KM były by pompki?

Opublikowano

hahahahhahahaha to ty niewiesz jaki samochod logujesz

Jest to silnik 1.9 TDI 90 koni ANU

Na pompowtryskach z turbo WG

---------- Post dopisany at 09:57 ---------- Poprzedni post napisany at 09:56 ----------

A i termostat do wymiany na gwałt

Opublikowano

Szczerze pod maskę nawet nie zajrzałem :decayed:

Przyjąłem na chłopski rozum że 90KM jak w audi jest na VP. Bo nawet w poliftach B5 był AJM który miał 115KM :wink:

takim razie sprawdze we wtorek te wtyczki na pompkach jak się z nim zobacze.

Na tę chwile dzieki.

Jak coś się wyjaśni to się odezwę :hi:

---------- Post dopisany at 22:24 ---------- Poprzedni post napisany at 10:38 ----------

A jeszcze takie pytanie.

Żeby się dostać do tych wtyczek to rozumiem że trzeba zdjąć pokrywę zaworów? Czy tam jakies wtyczki na wierzch wychodzą które moga nie łączyć?

Pytam bo nie wiem czy pod robota na dworze da rade to zrobić :decayed: czy może jednak trzeba dłuższa chwile w garażu na to poświęcić?

Opublikowano
Szczerze pod maskę nawet nie zajrzałem :decayed:

Przyjąłem na chłopski rozum że 90KM jak w audi jest na VP. Bo nawet w poliftach B5 był AJM który miał 115KM :wink:

takim razie sprawdze we wtorek te wtyczki na pompkach jak się z nim zobacze.

Na tę chwile dzieki.

Jak coś się wyjaśni to się odezwę :hi:

---------- Post dopisany at 22:24 ---------- Poprzedni post napisany at 10:38 ----------

A jeszcze takie pytanie.

Żeby się dostać do tych wtyczek to rozumiem że trzeba zdjąć pokrywę zaworów? Czy tam jakies wtyczki na wierzch wychodzą które moga nie łączyć?

Pytam bo nie wiem czy pod robota na dworze da rade to zrobić :decayed: czy może jednak trzeba dłuższa chwile w garażu na to poświęcić?

trzeba zdjąc pokrywę ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...