Wandej Opublikowano 7 Grudnia 2012 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Chodzi o to co wchodzi w dolot pod harmonijką od czwórnika?AUDI A4 B6 2.0 ALT RURA POWIETRZA 06B129627T (2795759570) - motoAllegro To na pewno jest zaślepione. Nie moge znaleźć nigdzie foto ALTa ze zdjętym kolektorem ssącym ale dobrze zajrzysz to ta rura przechodzi przy chłodnicy oleju i kończy się w okolicach poniżej termostatu:decayed: To muszę wytargać to ustrojstwo i połączyć chyba tak jak myślałem i dolotową rurę całkiem zaślepić żeby syf nie szedł i lewe obroty:kwasny:
Jericho Opublikowano 2 Września 2013 Opublikowano 2 Września 2013 Od dwoch miesiecy walcze z bledem 17887. Na poczatku usterki na moim VAG pompka testu nie przechodzila. Pare dni temu pojechalem do specjalisty od VAGa. Podlaczyl VCDS, pozniej VAS 5051B. Przeprowadzil test pompki zakonczomy pomyslnie. 3 minuty pozniej znowu podglad parametrow i ponowny pomyslny test. Pompka sprawna, podcisnienie nie ucieka. Pod maska nic podejrzanego nie widac. Pierwszy raz spotkal sie z takim przypadkiem, ze mimo bledu testy wychodza OK. Kazal mi robic podglad zachowania czujnika hamulca przy zalaczaniu pompki, pozniej zdac relacje idalej bedzie sie myslec. Jesli koniecznie chce,to wymieni mi zaworki zwrotne,ale one sa od cisnienia, a nie podcisnienia i nic to raczej nie da. Jak na razie pompka tylko daje o sobie znac przy porannym odpaleniu i muskaniu pedalu gazu - pierwsza minuta. POzniej juz jest spokoj. Blad 17887 po skasowaniu pojawia sie po chwili. Zadnych innych objawow z silnikiem nie mam. No moze jakby efekt lekkieko wypadania zaplonow na zimnym silniku - sporadycznie na jalowym przez pierwsze pare minut. VAG nic nie pokazuje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się