Skocz do zawartości
IGNOROWANY

co sądzicie o takim zestawie do silnika AHL 1600 benzyna ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wybór padł wstępnie na KME [ jakiś podstawowy standardowy sterownik ] + wtryskiwacze OMVL

da rade przy raptem 100 koniach ? ;)

Opublikowano

Sterownik to nie wszystko.

Dlaczego KME, niższa cena?

Podaj koszt instalacji

Edit:Chyba chodzi Ci o sterownik Diego G3 a parownik KME?

Opublikowano
Sterownik to nie wszystko.

Dlaczego KME, niższa cena?

Podaj koszt instalacji

Edit:Chyba chodzi Ci o sterownik Diego G3 a parownik KME?

niby ma to być sekwencja za 2050 zł [ z wlewem pod klapką, automatycznym przełączaniem po temp 30 st i wskaznikiem diodowym ]

a jakie mam wziąc sterownik i wtryski ?

Opublikowano

Ja bym założył:

Stag 4+,Zavoli N, lub AC-r01 (trochę droższy) i wtryski Fast Reg

Mam taki zestaw w AGN 125km (A3) chodzi bez problemu:yeee:

kosztowało 2000zł (wlep pod klapką i reszta wiadomo bo to komplet)

zobacz to:

A23 AC STAG 4 PLUS SILVER 240KM REG XXI SEKWENCJA (2835359311) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

do tego butla 300zł, wielozawór 190zł i koszt rurki 6mm

Koszt części około 1500zł

Opublikowano
Ja bym założył:

Stag 4+,Zavoli N, lub AC-r01 (trochę droższy) i wtryski Fast Reg

Mam taki zestaw w AGN 125km (A3) chodzi bez problemu:yeee:

kosztowało 2000zł (wlep pod klapką i reszta wiadomo bo to komplet)

dzieki wielkie- pogadam jutro z Gazownikiem o wycenie... pewnie mi powie ze az takie zaabawki nie są poczebne do raptem 100 koni ;)

Opublikowano

Nie

Pewnie powie że Staga nie zakłada itp

Pewnie na tym co Ci oferował ma największą przebitkę

Popytaj w innych miejscach

Opublikowano

jak KME to tylko NEVO i bedziesz zadowolony

Opublikowano
Ja bym założył:

Stag 4+,Zavoli N, lub AC-r01 (trochę droższy) i wtryski Fast Reg

Mam taki zestaw w AGN 125km (A3) chodzi bez problemu:yeee:

kosztowało 2000zł (wlep pod klapką i reszta wiadomo bo to komplet)

zobacz to:

A23 AC STAG 4 PLUS SILVER 240KM REG XXI SEKWENCJA (2835359311) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

do tego butla 300zł, wielozawór 190zł i koszt rurki 6mm

Koszt części około 1500zł

A kto Mu wystawi fakturę i homologacje potrzebną w wydziale komunikacji.

Opublikowano
Ja bym założył:

Stag 4+,Zavoli N, lub AC-r01 (trochę droższy) i wtryski Fast Reg

Mam taki zestaw w AGN 125km (A3) chodzi bez problemu:yeee:

kosztowało 2000zł (wlep pod klapką i reszta wiadomo bo to komplet)

zobacz to:

A23 AC STAG 4 PLUS SILVER 240KM REG XXI SEKWENCJA (2835359311) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

do tego butla 300zł, wielozawór 190zł i koszt rurki 6mm

Koszt części około 1500zł

A kto Mu wystawi fakturę i homologacje potrzebną w wydziale komunikacji.

Czy ja pisałem aby sam założył?

To jest koszt części a z montażem powinno się w 2000zł zmieścić

Opublikowano
Ja bym założył:

Stag 4+,Zavoli N, lub AC-r01 (trochę droższy) i wtryski Fast Reg

Mam taki zestaw w AGN 125km (A3) chodzi bez problemu:yeee:

kosztowało 2000zł (wlep pod klapką i reszta wiadomo bo to komplet)

zobacz to:

A23 AC STAG 4 PLUS SILVER 240KM REG XXI SEKWENCJA (2835359311) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

do tego butla 300zł, wielozawór 190zł i koszt rurki 6mm

Koszt części około 1500zł

A kto Mu wystawi fakturę i homologacje potrzebną w wydziale komunikacji.

Czy ja pisałem aby sam założył?

To jest koszt części a z montażem powinno się w 2000zł zmieścić

wszystko jasne, poza jednym szczegółem.. po co mi do 100 konnego silnika zestaw dla mocy rzędu 200 koni ?

przerost treści nad formą ? ;) czy chodzi Wam o niezawodność i możliwość jakiegoś tuningu mocy przy zasilaniu na LPG...

ps. dodam może, że w stajni mam jeszcze corrado G60 i pewne pojęcia nie są mi obce, zaś daawno nie miałem auta pod gazem [ ostatnio z 10 lat temu passata B4 2.0 ale to była IIga generacja lpg o ile dobrze pamiętam, wiec strzały w kolektor itp jak było źle wyregulowane i kiepski zapłon ;) ]

Opublikowano
Ja bym założył:

Stag 4+,Zavoli N, lub AC-r01 (trochę droższy) i wtryski Fast Reg

Mam taki zestaw w AGN 125km (A3) chodzi bez problemu:yeee:

kosztowało 2000zł (wlep pod klapką i reszta wiadomo bo to komplet)

zobacz to:

A23 AC STAG 4 PLUS SILVER 240KM REG XXI SEKWENCJA (2835359311) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

do tego butla 300zł, wielozawór 190zł i koszt rurki 6mm

Koszt części około 1500zł

A kto Mu wystawi fakturę i homologacje potrzebną w wydziale komunikacji.

Czy ja pisałem aby sam założył?

To jest koszt części a z montażem powinno się w 2000zł zmieścić

A myślisz kolego,że gazownik tylko czeka aby ktoś do niego przyjechał ze swoimi gratami.

---------- Post dopisany at 14:33 ---------- Poprzedni post napisany at 14:30 ----------

Ja bym założył:

Stag 4+,Zavoli N, lub AC-r01 (trochę droższy) i wtryski Fast Reg

Mam taki zestaw w AGN 125km (A3) chodzi bez problemu:yeee:

kosztowało 2000zł (wlep pod klapką i reszta wiadomo bo to komplet)

zobacz to:

A23 AC STAG 4 PLUS SILVER 240KM REG XXI SEKWENCJA (2835359311) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

do tego butla 300zł, wielozawór 190zł i koszt rurki 6mm

Koszt części około 1500zł

A kto Mu wystawi fakturę i homologacje potrzebną w wydziale komunikacji.

Czy ja pisałem aby sam założył?

To jest koszt części a z montażem powinno się w 2000zł zmieścić

wszystko jasne, poza jednym szczegółem.. po co mi do 100 konnego silnika zestaw dla mocy rzędu 200 koni ?

przerost treści nad formą ? ;) czy chodzi Wam o niezawodność i możliwość jakiegoś tuningu mocy przy zasilaniu na LPG...

ps. dodam może, że w stajni mam jeszcze corrado G60 i pewne pojęcia nie są mi obce, zaś daawno nie miałem auta pod gazem [ ostatnio z 10 lat temu passata B4 2.0 ale to była IIga generacja lpg o ile dobrze pamiętam, wiec strzały w kolektor itp jak było źle wyregulowane i kiepski zapłon ;) ]

Tutaj możesz Sobie poczytać AC Spółka Akcyjna - Autogaz, LPG, autoczęści

Opublikowano
do 1.6 100km jak taki gaz sie założy bedzie to sie jakoś odpychało ? bo przy takiej masie jak by odeszlo na gaz z 10km to juz tragedia

"jak taki gaz sie założy" - ale jaki ? masz na myśli kme nevo czy stag4+ czy co.. ? ;)

ps. a co z teorią , ze na lpg mozna przyspieszyć nieco zapłon bo lpg ma wiecej oktan od 98pb i dzieki temu wiecej momentu uzyskać... ?

Opublikowano
A myślisz kolego,że gazownik tylko czeka aby ktoś do niego przyjechał ze swoimi gratami.

:facepalm:

Nie ze swoimi tylko że takie chce

koszt samej roboty jest od 400zł w górę zależy od warsztatu, wiec powinien to założyć, a ceny i tak ma niższe niż na allegro

wszystko jasne, poza jednym szczegółem.. po co mi do 100 konnego silnika zestaw dla mocy rzędu 200 koni ?

przerost treści nad formą ? ;) czy chodzi Wam o niezawodność i możliwość jakiegoś tuningu mocy przy zasilaniu na LPG...

Kolego a wiesz czym się różni ta moc w instalacjach LPG?

Przeważnie parownikiem i tyle, bo klient nie zna się i założą tylko lepszy (mocniejszy) parownik a wtryski zostają np valteki czy fast reg

Jak cena parownika jest porównywalna albo taka sama np 100km czy 200km, to lepiej wybrać 200km bo bedzie lepiej trzymał ciśnienie

Swoją drogą i tak nie wierzę aby ten parownik dał radę na 200km

porównane cen:

R33 REDUKTOR KME SILVER 200KM FZ6 SEKWENCJA (2841958695) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Reduktor/parownik AC Stag R01 150 km (2825275459) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

ZAVOLI ZETA N REDUKTOR PAROWNIK SEKWENCJA 150KM (2834258760) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Z tych trzech polecam AC-r01 dobrze trzyma ciśnienie i szybko się nagrzewa.

Wstawiany jest do silników 200km i daje radę, mam też taki u siebie 180KM

Opublikowano

no dokładnie, Gazownik uparł się, ze do staga4+ trzeba dopłacić 300 zł bo co zrobi z resztą gratów - musi je sprzedać komus.

upiera sie na KME Diego G3, a ja do tego widzę listw i wtryski omvl

całosc 2000 zł z montażem i papierami

Opublikowano

a co to jeden gazownik jest tylko?

Klient nasz pan

Opublikowano

on bardzo chetnie mi sterownik staga zamontuje tylko ma 2 argumenty

- 300 zł wyzsza cena za calosc

- sporo problemow z tym miał i zgłaszał do producenta błedy wiec zrezygnował z tego a kme montuje bez problemowo w dalszej eksploatacji

Opublikowano

Bo może w STAGU jest za dużo do ustawienia a gazownik nie za bardzo wie co i jak stąd te problemy-nie obrażając nikogo a w KME może jest tak jak w BRC-montujesz instalacje,odpalasz auto i po sprawie nic nie trzeba kombinować.

---------- Post dopisany at 18:25 ---------- Poprzedni post napisany at 18:23 ----------

Tak jak kolega edekxp pisał.

Opublikowano
on bardzo chetnie mi sterownik staga zamontuje tylko ma 2 argumenty

- 300 zł wyzsza cena za calosc

- sporo problemow z tym miał i zgłaszał do producenta błedy wiec zrezygnował z tego a kme montuje bez problemowo w dalszej eksploatacji

skoro nie potrafi ustawić staga to zmień gazownika

dlaczego do staga musisz tyle dopłacać?

Oba sterowniki w podobnych cenach reszta zostaje.

Domyślam się że to twój znajomy, jeżeli tak to zapytaj ile bierze za sam montaż + homologacja.

Kolego inni jeżdżą nawet 100km aby pojechać do konkretnego gazownika aby zamontował to co chcą i dobrze wyregulował

Nie mówię że ten Diego jest zły itp, wybór należy do ciebie

Zakladałem gaz w A3, jeden warsztat miał Zenita i tyle - mówię chce staga nie zakładają - do widzenia

drugi warsztat jakieś inne mniej znane sterowniki - do widzenia, trzeci co pan potrzebuje?

Stag 4+,zavoli, fast reg - nie ma problemu koszt 2000zł i założyłem

To nie są dawne czasy, że nic nie było i brało się co jest na półce.

Opublikowano

przekonaliscie mnie, dzieki :) na razie dam sobie spokoj z tym "poleconym" gazownikiem i kupię komplet kółek na zimę a gaz w styczniu po przemyśleniu i poszukaniu ;)

Opublikowano

Zakładaj w jakiś dobrym zakładzie tak jak ja. Odnoście gazu: spalanie pb i lpg- brak różnic. Bark jakiegokolwiek odczucia mniejszej mocy. Gwara 2 lata. 1wszy serwis gratis następne co 10 , 15 tys. km 80zł. W tym zmiany filtrów + strojenie elektroniczne. Generalnie bardzo zadowolony jestem.

Aha no i cena 2500zl + wlew w klapie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...