boczus Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Wiatm mam problem z ogrzewaniem mianowicike samochod łapie temperature normalnie pokazuje 90 ale bardzo słabo grzeje gdy dodaje gazu słychac jakby woda sie przelewała i wtedy grzeje dobrze.
ja74687 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 albo uszczelka pod głowicą robi ci ciśnienie albo pompa wody poszła odkręć korek od zbiorniczka i zobacz czy masz tam ciśnienie.
radi Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Zapowietrzony uklad,w V6 jest ciezko odpowietrzyc,mialem tak wiele razy,umnie sie zapowietrzal bo mialem dziure w chlodnicy,nalej do zbiorniczka plynu do pelna,odkec zbiorniczek i podwies na czyms zeby byl wyzej jak przewody do nagrzewnicy,sciagnil lewy przewod od nagrzewnicy ten z dziurka tak zeby plyn polecial troche,poskladaj i zobacz czy sie cos poprawilo.
lukaszek13ns Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 albo uszczelka pod głowicą robi ci ciśnienie albo pompa wody poszła odkręć korek od zbiorniczka i zobacz czy masz tam ciśnienie. nawet chociasz by to poszło to nie było by słychać przelewania, i było by ogrzewanie. masz zapowietrzony układ na 100% i nic innego nie szukaj odpowietrz i będzie dobrze
boczus Opublikowano 8 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2012 sprobuje odpowietrzyc i zobacze czy sie uda. a jeszcze takie pytanie czym jest napedzana pompa wody paskiem rozrzadu czy klinowym?
radi Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Jezeli slychac przelewanie wody w nagrzwnicy to napewno jest zapowietrzony i nie grzeje w srodku,jak by pompa padla to by sie grzal silnik,pompa napedzana jest rozrzadem.
Maxcudo Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Możesz też spróbować stanąć autem pod dość stromą górkę, wtedy też lepiej odpowietrza się nagrzewnica.
rafal9119 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 panowie ja u siebie probuje odpowietrzyc uklad i sciagnelem ten waz z dziurka od nagrzewnicy ale wcale tam plynu nie było.co jest nie tak z nim??
lukaszek13ns Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 panowie ja u siebie probuje odpowietrzyc uklad i sciagnelem ten waz z dziurka od nagrzewnicy ale wcale tam plynu nie było.co jest nie tak z nim?? ja tez tak miałem, ostatnio jak przewód do nagrzewnicy zmieniałem, dmuchnąłem w zbiorniczek wyrównawczy i jak pojawił się płyn to założyłem przewód, i już układ był odpowietrzony, od razu ciepłe powietrze leciało, a wcześniej nie chciało. Juz kilka razy w audi takim sposobem odpowietrzałem i zawsze było ok, bez dmuchnięcia zawsze miałem tak jak ty ze w przewodzie wogóle płynu nie było
Maxcudo Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 stawanie autem pod górkę, też na prawdę daje rade, bo nagrzewnica robi się wtedy jednym z najniższych punktów układu chłodzenia i chcąc, nie chcąc powietrze ucieka do góry, a nagrzewnica zalewa się płynem. nie zapomnij go trochę prze-gazować jeśli stosowałbyś moją metodę ---------- Post dopisany at 13:55 ---------- Poprzedni post napisany at 13:54 ---------- mowa o w miarę porządnej górce, a nie jakimś wzniesieniu oczywiście.
motor144 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Odpowietrzenie na pewno warto zrobić bo to typowa przyczyna nieprawidłowego grzania, ale może warto poszukać przyczyny zapowietrzenia układu chłodzenia np.jakiś wyciek bo chyba w 2.8 V6 nie zapowietrza się bez przyczyny? No chyba że było coś robione przy układzie chłodzenia to wyjaśnia sprawę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się