dawid88góri Opublikowano 15 Czerwca 2008 Opublikowano 15 Czerwca 2008 nie dawno włozylem po remoncie silnik do mojej a4 2.5tdi, tydzien było ok lecz ostanio silnik mi osłab, nie mam tej mocy co miał i nie ma jej tez ciegle tak samo słabej czasem jest mół ze ma chyba z 50kM a czasem nawet chodzi prawie jak normalnie, lubi tez blokowac obroty ze kreci do 3tys i dalej nic, czy to moze byc przepływomierz? i jesli EGR chce go zatkac robilem to w kazdym moim samochodzie, a czy w tej v6 tez jest to zalecane ? Nazywaj tematy poprawnie!
Flyer Opublikowano 15 Czerwca 2008 Opublikowano 15 Czerwca 2008 No tak, jak nie ma mocy to przeplywka Po co zaslepiac EGR? Silnik dusi sie wlasnymi spalinami, a jesli masz dzieki temu troche wiecej mocy to pewnie nawet tego nie czujesz... Na czym polegal remont tego silnika? No i bez logow to nikt Ci niczego nie powie.
bartek213 Opublikowano 15 Czerwca 2008 Opublikowano 15 Czerwca 2008 koniecznie logi kolego bez tego nic i nikt ci nie pomrze
dawid88góri Opublikowano 15 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2008 wyglodało to tak musialem uszczelic silnik co miska ta dolnia ciekła jak go otworzytlem zobaczylem ze dysza co cisnie olej pod tłok jest urwana,(wiem ze linik był kiedys przez kogos robiony) wienc muslalem go wyciagnac, dysze załątwialem 4 tygodnie, wymieniłem napewki było juz podtarte,wał naszczescie był ok, złozylem dół rokopalem razzad wymienilem pompe wody, termostat,to był ostatnio remont, ale przedtembyły wymienione 2 głowice na całkiem nowe przez poprzedniego własiciela serwis za to go skasował pare tys zł. no ale po ostatnim remoncie co ja robilem byłó wszystko ok ale po krótkim czase jak go rano pale czuje ze on nie ma siły, i jestr zmiena raz wieszka raz miejsza nie raz blokuje obroty tak do 3tys i koniec, ale ani razu nie ma pełnej mocy, dzis sie dowiedzialem ze moze to byc ta przepływka albo ten czujnik podcisnieniowy co sie obok niej znajduje, ale czy moze to byc to, oba sa dos kosztowne
Flyer Opublikowano 15 Czerwca 2008 Opublikowano 15 Czerwca 2008 Grzebales przy rozrzadzie? Jak bardzo? Na zimnym silniku krecisz go do tych 3000? Martw sie zeby to byla tylko przeplywka jesli ona jest dla Ciebie droga.
dawid88góri Opublikowano 18 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2008 no jak jak bardzo jak wałki sa nowe i paski wymiana rorzzad jest dobrze z złozony, jestem pewny
slaweq Opublikowano 18 Czerwca 2008 Opublikowano 18 Czerwca 2008 U mnie przy podobnych objawach poszla turbina do regeneracji...
Flyer Opublikowano 18 Czerwca 2008 Opublikowano 18 Czerwca 2008 no jak jak bardzo jak wałki sa nowe i paski wymiana rorzzad jest dobrze z złozony, jestem pewny Jak bardzo "rozebrales go"? Miales blokady odpowiednie? Wszystko jest OK ustawione? Masz 200% pewnosc? Bo wielu mechanikow z tym sobie nie radzi. Walki masz z ASO, czy zamienniki/regenerowane z allegro?
przemik Opublikowano 18 Czerwca 2008 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Ten topik to jakas totalna masakra... EOT
letallec Opublikowano 18 Czerwca 2008 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Ten topik to jakas totalna masakra... EOT Zycie Często tak jest, że forum jest ostatnią deską ratunku... Zawsze chcemy dobrze dawid88góri Jak dasz rade, ale to najlepsza rada w tym przypadku, to zrób logi VAGiem i odczytaj błedy ze sterownika silnika. Od tego trzeba zacząć żeby zlokalizować przyczynę takiej pracy silnika, a VAG prawdę Ci powie . Jeśli nie chcesz wydać więcej niż poprzedni właściciel, to zacznij od tego. Bez logów, to każda rada jest jak wróżenie z fusów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się