Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wyrzuca płyn-niech ktoś mądry się wypowie--------- ciag dalszy.


rafal9119

Rekomendowane odpowiedzi

macie jeszcze jakies propozycje co to moze byc a moze to tylko czujnik temp w chu. sobie leci ze mna??
przy walnięttym tylko czujniku-nie wywali Ci wody-będzie tylko źle pokazywał-przyczyny, albo wadliwe termostaty, , albo zatkany układ-ja nie widzę już innej opcji bo przy pękniętej uszczelce-to miałbyś albo spaliny w płynie-mechanik powinien mieć pojęcie jak to sprawdzić, albo płyn zabarwiony na mętny kawy z mlekiem kolor...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz czy miejsce gdzie się go osadza jest całe ,nie popękane .

Spr. miejsce osadzenia termostatu? miałem takie przypadki,pokruszyła się podstawa i termostat nie miał się o co oprzeć .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

termostat nachodzi na metalową obudowe tam nie ma co sie zepsuc, chyba ze ten króciec z tworzywa ale by widział jak tyle razy wymieniał

dokładnie- termostat wchodzi w gniazdo i króciec na to z nową uszczelką-to wszystko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz plynu nie wywala ,zapowietrzony byl uklad i to dla tego . mialem dzis mu jeszcze go zaprowadzic mial ogarnac ten problem po kolei sprawdzal by wszystko. aco do plynu to jest czysty prawie tak jak w nowej bance.a jak myslicie moze miec wplyw wiscozy na to wszystko bo inny mechanik tak twierdzi. (u mnie zapier na max obrotach nawet na zimnym silniku)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie powinno tak być, nie wiem na ile to jest prawdą ale jest to jakies obciążenie dla silnika i zabiera troche mocy, wisko powinno załączać się na chwile jak temp przekracza 90 a na zimnym zgaszonym silniku to moża rozbująć jeden czy dwa obroty ręką jak jest sprawne u ciebie pewnie nie obrucisz bez oporu.

zamienniki SRL są słabiej jakości raz sie trafi dobre a raz złe ja tak miałem. A to co masz to jest w miare nowe czy stare tak się zasprzęgliło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te co teraz mam to nowy nie pamietam jakiej firmy ale cos kolo 200 zł dalem za nie. a jaka to jest przyczyna ze tak szybko ono sie obraca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za dużo oleju silikonowego w srodku , ja tez tak mam bo regenerowałem je własnie wstrzykując strzykawką olej , jak bede wymieniał pompe to sprobuje odessać ale nie wiem czy sie już da, jak to visko zakładałes niedawno to jeszcze może się ułoży i nie bedzie właczac sie od razu, a jak nie to zostanie ci ten dzwięk V8 :) albo reklamować visko gwarancja jest na takie rzeczy ono musi byc przechowywane w jednej pozycji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reklamacja nie wchodzi w gre. a co do dzwieku to nawet ,nawet hehe ale to nie to jest problemem .

---------- Post dopisany 24-12-2012 at 19:54 ---------- Poprzedni post napisany 22-12-2012 at 07:33 ----------

kur. ciag dalszy z ta pierdzielana temperatura! chyba to bedzie jednak termostat. bo chlodnica zimna ten waz co idzie ze zbiorniczka i jest wpiety w dolny waz przy chlodnicy tez zimny. tylko jakiej firmy mam teraz kupic termostat zeby byl dobry???? bo juz 6 sztuk poszło. macie jakies pomysly?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rafal9119 Czy te wszystkie termostaty zakładałeś prawidłowo? Jak założysz termostat "do góry nogami" to też pasuje ale nie spełnia swojej roli i sie nie otwiera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chlopie nie tylko ja je montowalem nawet do mechanika oddałem bo pomyslalem ze on bedzie mial wiecej szczescia niz ja i tez to samo. jak byly mrozy to ok a teraz jak zrobilo sie cieplej to masakra 100C ciagle. a np jak bym rozwiercił ten termostat cienkim wiertlem itak zeby sie nie grzał . tylko tak narazie . do czasu az sie dorobie bo juz sporo kasy poszło w te auto. ma ktos jakis pomysl???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz tak zrobić ale najakims tanim używanym, mnie tez zastanawia ze te oryginalne BTT Behr nie mają tego zaworka. a jak masz kilka termostatów to włoż je wszystkie do garnka i gotuj, a pozniej zamontuj ten który najwczesniej sie otworzył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

termostat jest sprawny. plyn w wezach jest. ale mam watpliwosci co do pracy pompy wody bo jak odpale silnik i dam gazu to 5 tys to tym cienkim wezykiem co idzie do zbiorniczka wyrownawczego prawie wcale plyn nie wraca. i to jest chyba wina pompy.

Wypnij ten cienki wężyk i sprawdź czy nie zalazło to jakimś syfem. Zatkany wężyk też będzie robił problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro sprobuje . bo juz mnie to wkur.. juz tyle razy zmienilem ten pierdzielony termostat ze w nocy mi sie sni. :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja wciąż uważam, ze to nie jego wina-niemożliwe, żebyś trafił na zjebane ileś tam razy pod rząd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co proponujesz??? chlodnica nowa- pompa wody nowa- nagrzewnica sprawna( grzeje jak w piecu) korek nowy sprawny nie wyrzuca juz plynu. to co jeszcze musze sprawdzic. ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co proponujesz???
6 termostatów pod rząd???masz zamiar kupić kolejne 6?moja rada-wyjmij termostat z auta działającego i włóż do swojego-potem się przejedz, odpowietrz, ale tak dobre 2 godziny-zobaczysz, czy to wina termostatu...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam takiej mozliwosci podmienic termostat. tylko do tej pory dolny waz przy temperaturze 90C byl cieply a teraz nawet jak jest 100C to jest zimny .przed swietami bylem u mechanika z ta pompa wody to on twierdzi ze termostat sie otwiera. a po czym jeszcze mozna poznac ze termostat sie otwiera???

---------- Post dopisany at 19:51 ---------- Poprzedni post napisany at 19:38 ----------

dzis zrobilem ponad 30 km z temperatura 103C i po zatrzymaniu sie chlodnica byla zimna. goracy tylko byl waz gorny od chlodnicy i ten od zbiorniczka cienszy co jest wpiety w kruciec na dole chlodnicy a reszta zimna. uklad na 100% jest dobrze odpowietrzony. nie wiem olac to i jezdzic czy dalej pakowac kase

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak górny wąż jest zimny-to nie ma obiegu, gdzie termostat i niedziałająca pompa jest przyczyną, ew zapowietrzony układ...nie ma innej opcji przy takich objawach, więc wpierw sprawdź termostat w domu

włóż termostat do szklanki i całość do mikrofalówki-obserwuj, gdzieś przed zagotowaniem wody-zobaczysz unoszące się bąbelki powietrza-to jest moment przed zagotowaniem-termostat już powinien być otwarty, tu masz filmik z YT, jak to zrobić na przykładzie zalania termostatu gorącą wodą...

-potem go włóż do auta, odpowietrz system, a w ogóle wiesz, jak to zrobić?

---------- Post dopisany at 19:21 ---------- Poprzedni post napisany at 19:18 ----------

jak górny wąż jest gorący, a dolny zimny-to nie ma obiegu, ale w chłodnicy-termostat się otwiera, bo puszcza wodę do chłodnicy od góry-albo zatkana chłodnica, albo dolny przewód, ew kanały w silniku-definitywnie nie ma obiegu, czujnik temp. masz z tyłu silnika na bloku i pokazuje take temperaturę, bo się grzeje bez obiegu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo mialem w roznych a4 zapchane odpowietrzenie układu czyli przewod odchodzacy od gornego weza chłodnicy.Przedmuchaj to i sprawdz czy drozny krociec w zbiorniczku wyrownawczym,termostat wyjeb w piz*u na czas sprawdzania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...