Cyrkiel Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Witam serdecznie, Tak jak w temacie robiłem u kolegi po raz pierwszy to cudo i chciałbym się od was dowiedziec co robiłem źle i jak to w ogóle wygląda... dodam, że temp robocza (90stopni) nie jest osiągnięta ponieważ ten samochód 3dni by jeździł i do tej temp nie podrośnie:facepalm::facepalm: Linki: http://img221.imageshack.us/img221/8207/90927466.png http://img268.imageshack.us/img268/808/25622990.png http://img838.imageshack.us/img838/4562/85478810.png Dziękuje serdecznie...
german81 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 to sa tylko logi stayczne ,zrób jeszcze logi dynamiczne z bloku 1 3 4 8 10 11 i zloguj w BS 000 3 4 11 .i tak jak zauwarzyłes termostat do wymiany
Cyrkiel Opublikowano 17 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2012 Dzięki.... z kompletem czyli wraz z dynamicznymi tak? ---------- Post dopisany 15-12-2012 at 13:52 ---------- Poprzedni post napisany 10-12-2012 at 17:43 ---------- Witam tak jak prosiliście zrobiłem logi dynamiczne poniżej linki ale nie jestem w 100%pewien czy poprawnie:decayed: Grupy: 004,008,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000,001,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Pozdrawiam i czekam na jakieś sugestie... ---------- Post dopisany 17-12-2012 at 12:58 ---------- Poprzedni post napisany 15-12-2012 at 13:52 ---------- Koledzy czy mógłby ktoś zerknąć czy są dobrze wykonane i co jest nie tak??...
przemik Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Grupy 000,001 i 003 nieczytelne. Doladowanie, LMM, dynamiczny kat wtrysku i wyznaczanie dawki paliwa... jest OK.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się