Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Zimny długo trzeba kręcić zeby zapalił? ciepły pali od strzała


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam panowie mam taki problem silnik 1z 1.9 tdi jak zimny z nocy pali jak by chciał a nie mógł to znaczy pali za raz ale długo muszę trzymać go zanim zapali mam passata z takim samym silnikiem i tamten o niebo lepiej pali nawet kopa ma lepszego a tu lipa proszę o pomoc bo jestem już bezradny sprawdzałem i wyeliminowałem pęcherzyki powietrza w układzie. trochę z pod dekielka papy jak by sie sączyło bardzo mało ale może przez moc sie zapowietrzy???co myślicie????????odłączałem wtyczkę od czujnika temperatury pomogło ale nie dużo podłączałem pod vaga bledów niet temperaturę pokazywał na vagu taka jak na wskazówce wiec myślę ze czujnik jest ok?chyba ze sie myle?? wiecej pomysłów barak a logów statycznych i dynamicznych nie umiem robić wiec nie zrobiłem żeby wam pokazać

bardzo proszę o jakieś kolwiek rady bo już naprawdę nie mam pomysłów i nerwów ;(

Opublikowano

witam

Mialem taki sam problem ale z audi A4 1,6 i co sie okazało pompka paliwa elektryczna nie podtrzymywala cisnienia, jak padła całkowicie i wymienilem na nową problem odpalania na zimnym silniku zniknął. Może to coś nakieruje Ciebie.

Pozdrawiam

Opublikowano

o ile sie nie myle to w 1z nie ma pompki w zbiorniku.Zacznij od sprawdzenia konta wtrysku jak auto sie zachowuje jak krecisz to kopci czy nie ? poczytaj na forum zrobic logi to nic wielkego.A jak z zuzyciem oleju bierze cos czy nie? Jezeli okarze sie ze kont wtrysku jest ok z paliwem tez bedzie ok to niestety zostaje albo pompa wtryskowa badz niestety cisnienie na garch moze byc juz slabe i dlatego twoje 1z straciło moc i rano nie zapala

Opublikowano

1. Sprawdź kąt wtrysku powinien być w granicach 049-053 grupa 000 pozycja nr 2

2. dawka paliwa (startowa)

Opublikowano

Sprawdź świece żarowe, może są na wykończeniu lub wogóle są spalone. Sprawdź multimetrem ich oporność, powinny mieć 1 ohm. Jak mają więcej lub wcale nie ma przejścia to znaczy że trzeba je wymienić.

Opublikowano

mam nie pełnego vaga wiec nie moge wejsc w basic seting tylko maserin blocs sory za pisownie zrobilem jakis logi wrzucę wam a kat wtrysku gdzie sprawdzic?????[br]Dopisany: 15 Czerwiec 2008, 13:31 _________________________________________________

o ile sie nie myle to w 1z nie ma pompki w zbiorniku.Zacznij od sprawdzenia konta wtrysku jak auto sie zachowuje jak krecisz to kopci czy nie ? poczytaj na forum zrobic logi to nic wielkego.A jak z zuzyciem oleju bierze cos czy nie? Jezeli okarze sie ze kont wtrysku jest ok z paliwem tez bedzie ok to niestety zostaje albo pompa wtryskowa badz niestety cisnienie na garch moze byc juz slabe i dlatego twoje 1z straciło moc i rano nie zapala

piszesz ze może słabe ciśnienie to by i jak ciepły nie za ciekawie palił????
Opublikowano

a propo jak pisałeś że odłączałeś czujnik temperatury to miałeś grzanie świec (po odłączeniu tego czujnika jest tak że on daje informacje o temperaturze i czy świece mają grzać czy nie jak odpiąłeś to powinny grzać i wtedy lepiej zapalisz bo komputer traktuję to jak by było minusowa temperatura)

Opublikowano

Sprawdź świece żarowe, może są na wykończeniu lub wogóle są spalone. Sprawdź multimetrem ich oporność, powinny mieć 1 ohm. Jak mają więcej lub wcale nie ma przejścia to znaczy że trzeba je wymienić.

co ty piszesz temperatura jest wysoka a na pewno rano nie jest poniżej 5 st. świece żarowe zaczynają grzać poniżej 5 st

Opublikowano

a propo jak pisałeś że odłączałeś czujnik temperatury to miałeś grzanie świec (po odłączeniu tego czujnika jest tak że on daje informacje o temperaturze i czy świece mają grzać czy nie jak odpiąłeś to powinny grzać i wtedy lepiej zapalisz bo komputer traktuję to jak by było minusowa temperatura)

odłączałem i troche lepiej zapalił ale to tak nie moze byc przecież te silniki przy obecnej tem. powinny bez świec palić
Opublikowano

mam nie pełnego vaga wiec nie moge wejsc w basic seting tylko maserin blocs sory za pisownie zrobilem jakis logi wrzucę wam a kat wtrysku gdzie sprawdzic?????[br]Dopisany: 15 Czerwiec 2008, 13:31 _________________________________________________

o ile sie nie myle to w 1z nie ma pompki w zbiorniku.Zacznij od sprawdzenia konta wtrysku jak auto sie zachowuje jak krecisz to kopci czy nie ? poczytaj na forum zrobic logi to nic wielkego.A jak z zuzyciem oleju bierze cos czy nie? Jezeli okarze sie ze kont wtrysku jest ok z paliwem tez bedzie ok to niestety zostaje albo pompa wtryskowa badz niestety cisnienie na garch moze byc juz slabe i dlatego twoje 1z straciło moc i rano nie zapala

piszesz ze może słabe ciśnienie to by i jak ciepły nie za ciekawie palił????

jak by nie zapala na cieplym to rano wcale nie dało by go sie odpalic.Jezeli cisnienie na garach bedzie juz delikatnie za slabe to cieply bedzie zapala a zimny rano nie bedzie. Kolego a jak z zuzyciem oleju

Opublikowano

mam nie pełnego vaga wiec nie moge wejsc w basic seting tylko maserin blocs sory za pisownie zrobilem jakis logi wrzucę wam a kat wtrysku gdzie sprawdzic?????[br]Dopisany: 15 Czerwiec 2008, 13:31 _________________________________________________

o ile sie nie myle to w 1z nie ma pompki w zbiorniku.Zacznij od sprawdzenia konta wtrysku jak auto sie zachowuje jak krecisz to kopci czy nie ? poczytaj na forum zrobic logi to nic wielkego.A jak z zuzyciem oleju bierze cos czy nie? Jezeli okarze sie ze kont wtrysku jest ok z paliwem tez bedzie ok to niestety zostaje albo pompa wtryskowa badz niestety cisnienie na garch moze byc juz slabe i dlatego twoje 1z straciło moc i rano nie zapala

piszesz ze może słabe ciśnienie to by i jak ciepły nie za ciekawie palił????

jak by nie zapala na cieplym to rano wcale nie dało by go sie odpalic.Jezeli cisnienie na garach bedzie juz delikatnie za slabe to cieply bedzie zapala a zimny rano nie bedzie. Kolego a jak z zuzyciem oleju

zuzycia nie moge ocenic bo go kupiłem 2 tyg. temu troszke leci dymek z rana ale mało i zaraz przestaje kurde jak by sie okazało ze to cisnienie na tłokach to chyba sie rozpłacze

Opublikowano

wrzucam logi jakies kurde na chybił trafił robione moze cos to pomoze

Sunday,15,June,2008,13:12:21

028 906 021 F,,1.9l R4 EDC SG D3I,

,Group A:,'015,,,,Group B:,'008,,,,Group C:, Not Running

,,Engine speed,Inj Qty (actual),Fuel Consumption,Inj Qty requested,,Engine speed,Inj qty,Inj qty,Inj qty,,,,,

,TIME,,,,(accelerator),TIME,,?,?,?,TIME,,,,

Marker,STAMP, /min, mg/str, l/h, mg/str,STAMP, /min, mg/str, mg/str, mg/str,STAMP,,,,

,0.00,840,3.4,0.37,0.0,0.82,840,0.0,28.0,26.0,,,,,

,1.48,840,3.6,0.37,0.0,2.32,840,0.0,28.0,26.4,,,,,

,3.00,840,3.8,0.37,0.0,3.81,861,0.0,28.0,26.6,,,,,

,4.51,840,3.4,0.37,0.0,5.36,840,0.0,28.0,26.4,,,,,

,5.99,1302,21.6,4.44,38.2,6.81,3087,0.2,35.2,24.4,,,,,

,7.48,2604,24.6,12.58,29.2,8.29,3045,0.0,35.2,26.2,,,,,

,8.99,3654,30.6,14.06,2.6,9.84,3276,0.0,35.2,25.8,,,,,

,10.53,1701,0.0,0.00,0.0,11.38,924,0.0,28.2,27.0,,,,,

[br]Dopisany: 15 Czerwiec 2008, 13:43 _________________________________________________Sunday,15,June,2008,13:13:19

028 906 021 F,,1.9l R4 EDC SG D3I,

,Group A:,'015,,,,Group B:,'004,,,,Group C:, Not Running

,,Engine speed,Inj Qty (actual),Fuel Consumption,Inj Qty requested,,Engine speed,Specified start,Actual start,Cold Start Valve,,,,,

,TIME,,,,(accelerator),TIME,861-945,2 to -3,2 to -3,3-70,TIME,,,,

Marker,STAMP, /min, mg/str, l/h, mg/str,STAMP, /min, °ATDC, °ATDC, %,STAMP,,,,

,0.71,2394,3.8,4.44,20.4,0.01,2310,3.8,0.1,91.8,,,,,

,1.93,3402,25.6,0.00,0.2,1.26,2919,0.4,3.5,19.9,,,,,

,3.17,2793,1.2,1.11,1.8,2.48,2562,0.4,2.4,12.9,,,,,

,4.39,966,3.4,0.37,0.0,3.70,1659,0.7,0.6,16.8,,,,,

,5.59,840,3.2,0.37,0.0,4.93,840,0.7,1.1,48.0,,,,,

,6.84,840,3.4,0.37,0.0,6.14,861,0.8,1.0,45.3,,,,,

,8.06,840,3.4,0.37,0.0,7.39,840,0.8,0.7,43.0,,,,,

Sunday,15,June,2008,13:14:10

028 906 021 F,,1.9l R4 EDC SG D3I,

,Group A:,'015,,,,Group B:,'004,,,,Group C:,'003

,,Engine speed,Inj Qty (actual),Fuel Consumption,Inj Qty requested,,Engine speed,Specified start,Actual start,Cold Start Valve,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle

,TIME,,,,(accelerator),TIME,861-945,2 to -3,2 to -3,3-70,TIME,861-945,240-340,240-340,4-84

Marker,STAMP, /min, mg/str, l/h, mg/str,STAMP, /min, °ATDC, °ATDC, %,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %

,1.70,861,3.2,0.37,0.0,0.52,861,0.8,0.8,46.5,1.03,840,242.7,282.6,69.5

,3.43,2079,0.0,0.00,0.0,2.22,924,1.5,1.3,44.5,2.75,1995,462.2,425.6,45.3

,5.22,2478,3.8,1.11,4.6,3.95,1113,2.1,1.0,26.6,4.52,1071,847.9,422.3,4.7

1,6.96,987,3.4,0.37,0.0,5.76,2478,0.4,0.1,41.4,6.31,1722,246.1,552.0,4.7

,8.66,840,3.4,0.37,0.0,7.47,924,1.7,0.8,44.9,8.00,882,232.8,392.4,69.5

,10.38,2058,3.8,5.18,29.2,9.20,1281,2.7,0.4,87.9,9.71,2772,259.4,495.4,51.2

,12.17,2226,3.8,1.11,3.8,10.91,3801,7.1,5.0,41.8,11.47,2709,256.0,548.6,50.0

,13.90,2268,5.4,1.85,5.4,12.71,2079,0.6,1.1,49.6,13.23,2184,259.4,349.1,69.5

2,15.62,2373,5.2,1.48,5.2,14.43,2331,0.4,0.6,46.5,14.95,2352,266.0,295.9,69.5

,17.42,1596,0.0,0.00,0.0,16.16,2394,0.4,0.4,45.3,16.72,2310,252.7,312.6,69.5

,19.17,903,6.4,1.48,13.8,17.96,924,1.4,1.1,45.7,18.52,840,242.7,405.7,69.5

,20.88,1659,23.4,2.96,4.0,19.66,2247,0.6,1.8,33.2,20.20,1848,246.1,525.4,4.7

,22.59,1869,0.0,0.74,3.8,21.39,1974,0.7,0.1,51.6,21.92,2373,256.0,522.0,65.2

,24.37,1848,0.0,0.00,0.0,23.12,2772,5.0,2.8,96.5,23.67,2793,249.4,548.6,4.7

,26.12,840,3.4,0.37,0.0,24.92,945,1.7,1.3,36.3,25.44,840,246.1,445.6,69.5

[br]Dopisany: 15 Czerwiec 2008, 13:45 _________________________________________________

roznie to moze byc kolego z tymi pierscieniami a jaki jest kolor tego dymu

kolor taki szarawy w niebieski ale jast on jakis 2minuty i znika
Opublikowano

to nie dobrze z tym dymem kolego niestety swiadczy o spalaniu jakies nieznacznej ilosci oleju przy zapalaniu nie powinno tego byc niestety.Tylko tez samym dymem nie mozna sie sugerowac poniewasz niebieskie kopcenie moze byc tez spowodowane gorsza jakoscia paliwa

Opublikowano

Kolego sprawdz zasilanie w paliwo zbiornik-pompa ja bym tu szukal przyczny.Zawór zwrotny -może Ci się cofa paliwo przez noc nie trzyma ciśnienia

Opublikowano

Kolego sprawdz zasilanie w paliwo zbiornik-pompa ja bym tu szukal przyczny.Zawór zwrotny -może Ci się cofa paliwo przez noc nie trzyma ciśnienia

widziałem ze mam 2 zaworki jeden w filtrze drugi za nim na powrocie zasysałem go i trzymał wiec to raczej nie to nawet załorzyłem przezroczysty przewód miedzi pąpą a filtrem zeby widzieć czy powietrze sie przedostanie i nic nie widac popoprawiałem wszystkie zaciski zeby mocniej trzymały nie mam wiecej pomysłów moze jeszcze z pod tego dekielka na pąpie???jest tam wilgotno?????????????

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...