Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 adr strzela gaz! co robic? i delikatnie falujące obroty na benz i gazie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Panowie nie znalazłem takiego wątku więc sam dodaje. Mam w swojej adrce zwykłą instalacje 2 gen. Po dodaniu gazu strzela mi gaz (gumka antywybuchowa z dolotu mi spada, czasem strzeli przez tłumik). Tak się dzieje kilka razy dziennie. Przewody i świece wymienione na ngk, filtr od gazu wymieniony, wshystko sprawne, o co chodzi? Cz ktoś miał podobny problem w swojej adrce? Zbyt uboga mieshanka to tez nie jest... bo gazownik sie zarzeka że wshystko ustawił tak jak byż powinno...jeshcze mam takie pytanko... bo jak patshe na kodzie klimatronika obroty silnika to na wolnych wachają mi się cały czas od 760 do 820 i to cały czas i chciałem się zapytać jak sobie z tym poradzić? Dodam tylko że czuję pod dupskiem delikatne wibracje silnika... pod maską wydaję się że nie telepie nim w ogóle... dzieje się tak na benzynie i na gazie... Pshepustnica niedawno czyshczona i adaptowana... jak to zwalczyć? :)

Opublikowano

Powodem kichania są sprawy związane z zapłonem może któraś z cewek już niedomaga i nie daje odpowiedniego napięcia na świece.

Opublikowano

ustaw prawidłowo instalacje i zmniejsz przerwy na swiecach o 0.3mm

Opublikowano

Parownik może miec juz dość i nie nadąża ze zmiana składu przy dodaniu gazu i stąd te strzały. Jak chcesz miec spokój załóż sekwencje i bedzie cacy na lata.

Opublikowano
Lepiej przejdź na sekwencje. DO tego silnika taka właśnie powinna być montowana.

Też jestem tego zdania

Samochód Ci odżyje - więcej mocy

Jak chcesz jeszcze trochę nim pojeździć to wywal tą inst. i załóż sekwencję

koszt około 900zł z parownikiem

Znajomemu przerabialiśmy w Volvo samochód nie do poznania, bo juz go w...ły te strzały

Ustawialiśmy wcześniej tą instalację i niby było wszystko ok, a czasem jak pier.... to urywało mu kolano przed przepustnicą

Świece, kopułka, przewody wymienione i nic nie pomogło

Teraz jeździ i nie narzeka i spalanie spadło

Opublikowano

naprawdę świetne rady ;) dzięki Chłopaki! akurat mam 1300 zł w kiesheni i jutro z rańca pojadę założyć najlepshą sekwencje... ehhh

Opublikowano

Przede wszystkim,to zrób to co radzą tobie darkodgcs i devastation.

Darkodgcs montował u mnie w chyba 2002 roku w A4 1,8 ADR tą najprostszą instalację na emulatorze.

Instalacja działa do dzisiaj.Przez ponad 10 lat wymieniłem w zeszłym roku reduktor na nowy i butlę,bo straciła atest.

Cała reszta flaków funkcjonuje do dzisiaj i przejechała około 350 tys km.

Możesz także idąc po najmniejszej linii oporu zrobić to,co radzą ci inni,tzn. zmienić instalację.Twój wybór i twoja kasa.

Tylko,czy będzie lepiej,jeśli to nie wina dotychczasowej instalacji,a cewek,przewodów,świec,czy regulacji?

Opublikowano

A więc dziś wymieniłem oba pshewody i dwie cewki na module ponieważ gumki były juz sparciałe i ponadrywane... Prawdopodobnie pshy wymianie świec mogłem jakoś ushkodzić pshewody pshez co pshy dużej wilgoci przebijały no i na razie (odpukać) pshejechałem się i wshystko jest ok więc myślę że to była wina pshewodów... Mam nadzieję że będę miał już spokój ;) nie chcę zakładać nowej sekwencji gdyż niedługo będę zmieniał na a6 c5 2.4 więc kompletnie mi się to nie opłaca... ale każda rada jest na swój sposób dobra ;)

---------- Post dopisany 19-12-2012 at 16:02 ---------- Poprzedni post napisany 18-12-2012 at 13:21 ----------

A więc Panowie problem zażegnany ;) Dwa pshewody i dwie fajki na module zapłonowym wymienione, gazik wyregulowany i śmiga jak talala ;) jeshcze mam takie pytanko... bo jak patshe na kodzie klimatronika obroty silnika to na wolnych wachają mi się cały czas od 760 do 820 i to cały czas i chciałem się zapytać jak sobie z tym poradzić? Dodam tylko że czuję pod dupskiem delikatne wibracje silnika... pod maską wydaję się że nie telepie nim w ogóle... jak to zwalczyć? :)

Opublikowano

U Mnie na klimatroniku 780-840 obr. i chyba nic z tym się nie zrobi reszta jak u Ciebie.Znajomy powiedział Mi,że te mrowienie może być przez naprężony układ wydechowy-nie mam pojęcia,po lekkim dodaniu gazu nic nie czuć-tylko na wolnych.

Opublikowano

No widzisz,jeszcze kaska na gołdę i zagrychę na święta została.Obeszło się bez sekwencji.

Opublikowano

Potwierdzam sprawdz wszystkie połączenia gumowe mogą być sparciałe i puszczać lewe powietrze:) oraz uszczelke pod wtryskiem:)

Opublikowano

Kolego przede wszystkim CTRL+SHIFT jak zamieniasz "y" z "z" :D

a w temacie.. tak jak już wyżej kolega podpowiedział sprawdź cały układ dolotowy czy nie łapie lewego powietrza (bo jak były strzały to mógł się rozszczelnić) i zmień gazownika na takiego który rozbierze parownik i wymieni w nim membrany :) Jeśli membrany mają już kilka lat to są mocno zmęczone pracą i zamiast być elastyczne to zachowują się jak karton.. a wtedy strzelać będzie raz po raz przy zmianie obciążenia układu :)

Miałem takie strzały - po wymianie jak ręką odjął !

Pozdrawiam.

Opublikowano

Panowie, jestem nowym na tym forum, i za bardzo nie wiem gdzie napisać mój przypadek, otóż mam audi a4 b5 96 rok 1.8 plus gaz sekwencja, jednak gdy rano odpalam samochodzik to zaraz gaśnie lub gdy docisne gazu to też gaśnie, po kilku minutach stania na luzie z odpalonym silnikiem zaczyna gaz łapać i wszystko śmiga już przez cały dzień jazdy bez żadnego problemu, może ktoś wie o co może chodzić?

Opublikowano

Gaśnie jeszcze na PB czy tak szybko przełaczył się na gaz?

Opublikowano

jak go odpalam to od razu gaśnie, ale zanim zgaśnie to wyłączam gaz i odpalam znów, wtedy chodzi równo ale gdy dodam gazu to obroty spadają zamiast isć w góre i tak przez chwilę, po chwili włączam przycisk żeby uruchomić gaz i juz normalnie jade na benzynie póki sie nie przełączy, niewiem czy ma to coś wspólnego ale zauważyłem że jak autko było na luzie to w podwoziu w okolicy zbiornika P idzie wąż gumowy i tam jest obejma przy złączu i cieknie woda chyba, jak już samochodzik odpali i to nie mam z nim żadnych problemów, silnik chodzi równo i cicho.

Opublikowano

Jak odpalasz to jak odrazu chodzi na gazie?

Przełacza od razu?

Jeżeli tak to masz coś z czujnikiem temperatury parownika.

Jeżeli przełacza tak szybko to parownik jest zimny i dlatego takie problemy.

Opisz dokładnie jak odpalasz auto co się dzieje bez wyłaczania gazu itp.

Tapatalk

Opublikowano

Kiedy odpalam samochód, silnik zapala ale obroty od razu spadaja i sie wyłącza, za drugim razem odpala ale nie moge przez jakiś czas nic naciskac tzn gazu naciskac bo go od razu dławi i pewnie jak bym gaz trzymał dłużej to by samochód zgasł, po jakiejś chwili dopiero moge ruszyc i juz jechać no a poźniej juz sie na gaz przełącza samo i autko śmiga elegancko

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...