Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Po wymianie N75 ożył, ale dalej jest błąd 00519


taktuś

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie dizlów jednych :decayed:

wcześniej po podpięciu vagomierza były błędy 00575 i 00519

po wymianie N75 (pierburg nowy) i rozruszaniu sztangi ustał błąd 00575

auto ciągnie pięknie do zamknięcia obrotomierza

jest naprawdę lepiej, zdecydowanie lepiej

ale wyskakuje błąd 00519...( może sterownik rejestruje go z przyzwyczajenia :?:), żartuję oczywiście...

...ad rem, sugestie mile widziane :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem.

Też najpierw wyskoczył mi błąd 00575 i 00519, po wykasowaniu już pojawiał się tylko 00519 z cechą 27-00. Przy czym moja niunia nie jeździła, 2200 rpm to było max co dało się wyciągnąć.

Po wymianie czujnika ciśnienia doładowania (G71) jak ręką odjął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz szczelnosc przewodu idacego od rury w dolocie do ECU [czujnik cisnienia]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie czujnika ciśnienia doładowania (G71) jak ręką odjął.

Jak nazywa się fachowo ten czujnik? Na allegro nie ma :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...