siwucha Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Witam, Padł mi czujnik różnicy ciśnień, kupiłem go w ASO, jego wymiana nie jest skomplikowana, ale w ASO powiedzieli że trzeba podłączyć kompa i zaadoptować czujnik. Pytanie czy to prawda i ewentualnie jak to zrobić. Pozdrawiam
mxzibi Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Siemka Ja u siebie podłączyłem nowy czujnik i skasowałem błędy- to tyle. Pozdrawiam
siwucha Opublikowano 18 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2012 Pali się kontrolka dpfu silnika i czasami jak wpada w tryb awaryjny to świece żarowe. Niestety też Cie to czeka,czujnik kupiłem pytanie tylko czy dpf jest do odratowania.
kondi30 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 U mnie zapaliła się kontrolka silnika tylko na parę kilometrów i zgasła. Po podpięciu pod kompa okazało się że to ten czujnik. Podobno nie zawsze kontrolka zapali się na czas i można "stracić" DPF-a. Po wymianie czujnika tylko skasowanie błędów i gotowe.
seba.jedesign Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 powiedzcie mi jakie macie przebiegi -i czy sa one takie czy mogą się coś niecoś różnić, bo nie jesteście pewni w 100%
JanWstydliwy Opublikowano 20 Grudnia 2012 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Czujnik różnicy ciśnień jest analogowy. Nie musisz go adaptować ! To co na pewno musisz zrobić to zdiagnozować usterkę którą jakimś dziwnym trafem znalazłeś ale nie wiesz co z tym zrobić. Sprawdzałeś VAG-iem po odłączeniu 2 szt wężyków czy na pewno to czujnik ? Podłącz nowy czujnik i porównaj !
siwucha Opublikowano 22 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2012 Po podłączeniu Vaga pokazał błąd czujnika różnicy ciśnień, po wymianie czujnika i skasowaniu błędów problem znikł. Przebieg 170tys. Dodam, ze problemy zaczęły się od kiedy do ropy zacząłem dodawać dodatek diesel skyyd, trudno powiedzieć czy to ma jakiś związek.
danielom Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Tesciowi w passku BMR tez padl i DPF dziczał z wypalaniem, pokazywalo 30% zapełnienia, po wymianie 6-8%. Nic nie dolewał, poza tym tam tylko cisnienie przychodzi, nie ma kontaktu z paliwem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się