Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B5 AFN 97r] Wpada w tryb awaryjny i wywala błąd 519


Mario82A4

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy mam mały problem z moją A4 , odkąd zrobiło sie zimno zaczęła wpadać w tryb awaryjny co ciekawe jak silnik złapie 90* nic sie niedzieje auto można deptać do ponad 4000 obr i jest ok , le jak silnik nie ma temp wystarczy dodać więcej gazu i lipa , po podpięciu vaga wywala błąd 519 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-10 - Short to B+ - Intermittent wie ktoś co to może być ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Użyj opcji szukaj. Jest pełno o tym. Do sprawdzenia zawór N75, wężyki podciśnienia, sprawdzić czy sztanga na turbinie lekko chodzi. Najlepiej dać pełne logi.A jak zrobić logi znajdziesz w dziale diagnostyka VAG

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak n75 ok i wężyki wymienione na nowe to turbo do czyszczenia :(

ale zacznij od nowych wężyków kup w sklepie motoryzacyjnym, tylko w pełni gumowe (średnica wew 3,5mm)

jak nie pomoże to zamień g18 z n75 miejscami jak nie będzie różnicy to turbo do czyszczenia a jak będzie to n75 do czyszczenia

instrukcje znajdziesz na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie ten sam komunikat, takie same objawy. dziś wytaszczyłem turbo ma być zrobione na jutro. byłem w szoku że może tak stanąć ze nie szło sztangi ruszyć. bynajmniej nie starałem sie jej ruszyć na chama prze obawą uszkodzenia łopatek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem , ale czemu tylko na zimnym silniku , co do sztangi to chodzi ciężkawo ale chodzi , wężyki niedawno wymieniałe ale dla pewności sprawdze .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na zimnym miałem na początku sporadyczne notlauf-y. potem kiedy było 90* i np. jadąc na 4 biegu przytrzymałem go dłuższą chwile powyżej 3,5 tyś obrotów totalny spadek mocy i tryb awaryjny aż w końcu turbo stanęło i po zrobieniu logów dynamicznych okazało się że turbo wali cały czas 2,4bara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie wpada na rozgrzanym,to piłuj do konca poki mozesz.
Czemu piłować puki można ?? No właśnie ciekawe że na ciepłym silniku dobrze idzie , sam przekładałeś turbo od AWX ? Dużo było problemów z odkręceniem śrub ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Short to B+" czyli zwarcie do plusa na kablach zasilających zaworek. Posprawdzaj wiązke od n75 moze woda we wtyczce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapomniałem zmienic podpis juz nie AWX tylko BRD.Wyjecie turba około 25minut.
, a turbo od AWX czym sie różni od BRD ?? i czy BRD też pasuje bez żadnych przeróbek ??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego zrób komplet logów statycznych i dynamicznych

Statyczne: grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011

Dynamiczne: grupy : 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011

Na forum na pewno znajdzie się ktoś kto na podstawie logów zdiagnozuje co jest nie tak. W przeciwnym razie będziesz błądził po omacku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy możliwe że czujnik doładowania ten w ECU jest uszkodzony i dlatego wywala ten błąd 519 ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy możliwe że czujnik doładowania ten w ECU jest uszkodzony i dlatego wywala ten błąd 519 ??

Ten błąd wywala wtedy jak turbo pompuje na full i jest maksymalne przeładowanie. Zrobisz porządek z przeładowaniem turbo to i błąd 00519 się więcej nie pojawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...