Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dlaczego klocek nie hamuje na całej tarczy?


zizel

Rekomendowane odpowiedzi

Auto stało ,aż dziś znalazłem czas żeby odpowietrzyć . Na razie tylko to koło które robiłem .

Efekt : kilka kropel z okolić dźwigni ręcznego , ale nie ustalone jeszcze czy na 100% znowu płyn. Jednak wydaje mi się ,że nawet jeśli to długo i tak nie potrzyma mimo nowych uszczelnień.

Po ok. 4 razie luzowania odpowietrznika strzeliło więcej powietrza . Po czym już był tylko płyn .

Co zauważyłem ? Teraz pedał nie wpada w podłogę ale jest jakby miękki , jak silnik włączony to można go dość głęboko docisnąć .

Podczas jazdy jeszcze się nie przyzwyczaiłem , ze pedał ciagle ląduje niżej i jakby bardziej miękki . Ale hamulce jakby ogólnie lepsze i łatwiej zblokować koła.

Także jakby ogólnie plus.

Jutro zakupię płyn i objadę wszystkie koła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U kolegi w Leonie pedał idzie lekko, bardzo lekko prawie w podłogę ale heble są na muśnięcie. Jestem ciekaw rezultatu odpowietrzania wszystkich kół :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpiłuj zacisk(i) i bedzie ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

W piątek założyłem na przodzie tarcze 312 mm Zimmermann.

Jarzma pod 312 wyczyszczone i pomalowane. Zaciski zostały stare , ale wyczyszczone papierem gradacji "80" do czysta.

No i efekt po pierwszym kilometrze: prawa tarcza ładnie wytarta z oryginalnej farby , został tylko po niecałym 1 mm z góry i dołu , natomiast lewa tarcza zebrane połowa tarczy tzn. tylko z góry . Myślałem ,że się ułoży więc zrobiłem kolejne 20 km , niestety nie pomagało. W sobotę więc zdjąłem tą tarcze , wyglądała bardzo brzydko , zaczęła zachodzić rdzą od środka , czarny nalot chyba z tarcia błotem.

Ponownie czyściłem zacisk papierem , szczególnie zagięcia zacisku i to zagłębienie gdzie wchodzi grzbiet klocka zewnętrznego.

Na koniec podgiąłem mocno drut . Założyłem koło , 400 m przejechałem i tarczka ładnie zebrała się od dołu do góry :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"to zagłębienie gdzie wchodzi grzbiet klocka zewnętrznego" dokładnie oto chodzi :decayed: elegancko że opanowałeś te cholerne tarcze :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"to zagłębienie gdzie wchodzi grzbiet klocka zewnętrznego" dokładnie oto chodzi :decayed: elegancko że opanowałeś te cholerne tarcze :decayed:

a jak to u ciebie wygląda ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czysciłes zacisk tu gdzie opieraja sie sprężynki z klocka? O tym miejscu mowisz? bo ja tez tak mam ze z jednej strony mi połowa sciera;/ czy chodzi ci o prowadnice klocka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie drugiej zaznaczyłem które miejsce w zacisku trzeba dobrze wyczyścić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok czaje... tylko że mi od zewnatrz sciera rono ale od srodka zostawia polowe tarczy niedotartej..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie proszę o pomoc czemu nie zbiera całej  tarczy nie zbiera pacjent audi a4 bo tarcza jak i klocki nowe firmy bosch

IMG_20220522_174743.jpg

IMG_20220522_174729.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...