wampir Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 Piszesz, ze masz sprzęgło od Radzikowskiego, ale masz u siebie dwumas czy jednomas?
wampir Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 tzn, ze seryjny dwumas w B6 wytrzyma tyle ile sprzeglo od radzika a wiec ponad 350Nm ?
Booster Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Opublikowano 25 Marca 2013 seryjny dwumas wytrzyma i ponad 400Nm, pytanie jest jak długo. U mnie jak narazie jest wszytko OK, strzelam sprzęgłem z procedury i dwumas żyje, jak się rozpadnie to wyjmujemy i wstawiamy jednomasa.
pioteros Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 w modowanych dieslach seryjne dwumasy wytrzymuja do 400nm to czemu niby 350nm ma nie wytrzymac? diesle w serii maja ponad 300nm i daja rade po 200-250tys km
niko12344 Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 w modowanych dieslach seryjne dwumasy wytrzymuja do 400nm to czemu niby 350nm ma nie wytrzymac? diesle w serii maja ponad 300nm i daja rade po 200-250tys km U mnie wsadzony jest jedomas od s2 i przy procedurze startu ktora jest na 5100 podsmierduje sprzegielko , tak samo miedzy biegami (mam podtrzumanie turbo miedzy biegami i moment zabija sprzeglo) , wiec sprzeglo mam z auta ktore w serii ma 350 nm , przy moich 386 (nie jest odczuwalne slizganie , ale smrod sprzegla chyba kazdy zna :P) , wszystko jest pewnie przez mase auta (ze mna 1700kg) . Pozdrawiam ---------- Post dopisany at 12:39 ---------- Poprzedni post napisany at 12:34 ---------- u mnie wyglada to tak http://s9.postimage.org/dbocajjiz/424414_436621299743803_923803284_n.jpg OOOOOOO Janka stare audi Jak masz wydech ten co miał to po te bułki jeździć trochę męczące, ale garnie się miło na tej K24 z S60R ---------- Post dopisany at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany at 20:29 ---------- u mnie wyglada to tak http://s9.postimage.org/dbocajjiz/424414_436621299743803_923803284_n.jpg Dolot skierował bym w dół a sam stożek znalazł by się w miejscu gdzie dawniej była pompa sai. Do tego prawa kratka z otworami i silnik by miał chłodne powietrze a nie zasysa cał gorąco które idzie pod maską ku górze. dobrze gadasz grzesiu, u mnie tak jest jak piszesz i jest MALYNA tylko sposób poprowadzenia orurowania u niko12344 nie pozwala za bardzo na taki manewr Od dawna się tak robi i nie wiem czy płakać czy śmiać się jak widzę stożek pod samą maską w 1,8T. Wiem że to cooler ma chłodzić zassane powietrze ale czy w upalne dni daje radę jak pod maską jest 120st Ten puchnie na bank, bo ten IC od IVECO co tam jest to nie wyrabia latem. A 120st. to chyba przy optymistycznym założeniu, zwłaszcza przy kolektorze wydechowym I tu was zaskocze , dzisiaj sprawdzilem o jakiej temperaturze jest zasysane powietrze do kolektora ssacego , na vagu , przy upale jakie teraz sa , dzisiaj 31 st , zassysane powietrze do 60 km/h bylo 42 st , powyzej zaczelo spadac , przy 100 k/h bylo 36 st , , 160 k/h 34 st , patrzac ze na dworze bylo 31 stopni to chyba nie sa duze roznice i turbawka wcale nie puchnie wiec intercooler daje rade schlodzic
roman_tyk Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 a na jakim sprzegle jezdzisz? widze teraz zalozony jednomas? jest jakaś różnica w odczuciach porownujac do dwumasy?
strus90 Opublikowano 25 Października 2013 Opublikowano 25 Października 2013 koło zamachowe od 1Z albo 2,0 80 B4 pomodzone, tarcza j/w i doscisk od LT 2,8 TDI 125/130KM.Na tym drugim zestawie się robi jak ktoś lubi gnębic napęd. Nie jest to taki sam docisk jak w T4 2.5TDI?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się