Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nowicjusz - wątek powitalny


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 415.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Cuber

    29931

  • PABLO

    22468

  • wrclaguna

    21717

  • Wihajster

    19996

Top użytkownicy w tym temacie

ojciec mial racje "kupiles zlom"

Pokochałem ten złom :D Moja ex Audi 80 B4 nie jest zazdrosna :P Z resztą za 15k zł uważam, że to był dobry interes.

3 / Klakson - przyczyną przerywania była wtyczka, a wewnątrz niej ułamany przy zacisku konektora przewód. Są one umieszczone tuż za zderzakiem. Wystarczy odkręcić 4 śruby, wyciągnąć reflektor i jest świetny dostęp. Wtyczkę da się rozebrać i dolutować przewód do końcówki konektora. Drugiego klaksona nie było. Zanim zabrałem się do roboty kupiłem oryginalną parę lewy i prawy na allegro za 30zł. Wykorzystałem 1, więc... sprzedam prawy klakson do Audi, jak ktoś chętny :)

Teraz strach przy cmentarzu trąbić :P

4 / Głośniki - w drzwiach kierowcy nie grały, bo znów - ułamany był kabel we wtyczce łączącej wiązkę kabli wychodzącą z drzwi do kabiny. UWAGA! Nie wyciągajcie uszczelki od strony drzwi, bo cholernie ciężko ją włożyć. Wtyczka znajduje się pod uszczelką z prawej strony w błotniku. Widać było, że ktoś już to naprawiał. Dolutowałem w urwane miejsce. Działa.

5 / Radio - oryginalne kostki były ucięte i polutowane na chybił-trafił do kostek iso. Balans na lewy przód - grał prawy tylny itp. Kupiłem taki-Modul na alledrogo za 25zł. Dzięki kolegom tomas3miasto i proton2 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/13949-podlaczenie-przewodow-can-z-zegarow-do-radia/ http://a4-klub.pl/index.php?/topic/69128-all-b6-kostki-iso-opis-kolorow-przewodow/ Połączyłem kable zestawiając kolory kabli w aucie z numerami pinów w kostkach modułu. Gra jak ta lala.

4 / Antena - Wystarczyło dokupić separator antenowy za 10zł i podłączyć pod wysuwanie anteny - niebieski przewód w kostce zasilania iso.

5 / Kamera cofania - MONITOR LCD TFT 5" + kamerka specjalnie do Audi czyli plastikowa(solidna) oprawka lewej żarówki podświetlenia tylnej tablicy rejestracyjnej 140+70zł Kable poprowadziłem górą: belkami za poduszką powietrzną i podsufitką, a zasilanie wlutowałem bezpośrednio w kable światła cofania, delikatnie zdjąłem izolację w jednym punkcie i tam wlutowałem.

Przy okazji poprowadziłem kable car audio: sygnał z radia i + z akumulatora 6AWG jedną belką... mam nadzieje, że nie odbije się to na dźwięku, zobaczymy, wzmacniacza jeszcze nie przełożyłem. Jeśli chodzi o kamerkę to jestem zadowolony, lusterko wygląda i funkcjonuje jak zwykłe, gdy włączam wsteczny pokazuje się obraz. Szału nie ma, ale widać wszystko co trzeba. Jest podziałka odległości. W słoneczny dzień jest słaba widoczność i trzeba przekręcać lusterko w dół żeby lepiej widzieć. Świetna rzecz, bo w sedanie słaba widoczność do tyłu;

6 / Turbo - Sprzedawca ostrzegał, że może odcinać przy 180km/h, sprawdziłem i rzeczywiście. Szybkie zgaszenie/włącznie silnika pomagało doraźnie i później przez następne 20km silnik odcinało nawet przy 130km/h. Mech wspominał mi niedawno o cudownym środku, którym ożywili trupa, który ciężko palił i nie miał mocy. Przejrzałem net i niby z turbo nie ma to wiele wspólnego, ale kupiłem Liqui Moly Pro Line Diesel System Reiniger. Wlałem go do baku z rezerwą, przejechałem 20km z prędkością 140km/h, przyspieszam do 180kmh - odcina. Dolałem 20l Lotos Dynamic i pojechałem na ... autobahn ;) Po jakichś 40km spokojnej jazdy jak wskoczyłem na autostradę przegoniłem auto porządnie przez 100 km, a w drodze powrotnej leciałem kilka razy ponad 200kmh bez żadnych problemów. Było to pod koniec lipca. Kilka dni temu też miałem okazję rozpędzić się do 200kmh i jest w porządku. Nie wiem czy to zasługa tego środka, ale wszystko na to wskazuje. Ważne, że nie ma problemu, zobaczymy na jak długo...

5 / bOOM dwa dni temu próbuję przyspieszać, a tu SPRZĘGŁO się ślizga! FU*K Ja w gaz, obroty rosną, a auto nie przyspiesza :kox: Ale mojemu tacie ego urosło jak się dowiedział. Jak wróżka przewidział to na co nic nie wskazywało. Eh... stało się, trudno. Wymiana sprzęgła :( Mech osłuchiwał silnik i dwumasa zdaje się być w dobrej kondycji. Miałem dylemat, bo internety głoszą, że w kręconych silnikach nawet po wymianie sprzęgła na nowe tarcza może się ślizgać. Rozważałem regenerację u Radzikowskiego i wzmocnienie docisku, ale po 1. żeby to miało sens musiałbym wiedzieć, że w aucie siedzi oryginał, po 2. czas, po 3. wzmacnianie docisku jest niezdrowe dla układu hydraulicznego. Znalazłem informację o alternatywach: spieki i kevlar... KEVLAR :)

Pod Toruniem jest firma Makland. Piszą na stronie, że są w branży 20 lat, produkują nawet klocki hamulcowe do elektrowni wiatrowych i regenerują tarcze sprzęgłowe własnym opatentowanym materiałem z kevlarem. W dodatku "Zwiększona zdolność do przenoszenia większego momentu obrotowego o 40-60% bez konieczności wzmacniania docisku." :banan: Zadzwoniłem, usługę robią w godzinę, podobno montowali w jakimś Golfie i sprzęgło nie ślizgało nawet przy 500Nm momentu na tarczy 228, a na sprzęgle 240 w BMW 3L nie ślizga się przy 800Nm momentu.

Postanowiłem. Zamówiłem u mecha komplet sprzęgła SACHS bez dwumasy. Jak dowiedział się, że chcę jechać 250km za Toruń, zdjąć nówki okładziny i wymienić na jakieś kevlarowe to patrzył na mnie jak na wariata :D Jeżeli ma mi to wykluczyć ponowne zdejmowanie skrzyni, wykluczyć ślizganie i łączy zalety spieków i okładzin organicznych, to czemu nie! I słuchajcie byłem, wróciłem kilka godzin temu :D Na jutro jestem umówiony na montaż. Już się nie mogę doczekać efektów. Tylko znając mój ostatni fart... :kox: Tak to wygląda(te żółte plamki to pulpa kevlarowa)

8983849300_1471545511.jpg1622501400_1471545512.jpg2066973100_1471545512.jpg3395372200_1471545512.jpg

Edytowane przez damkop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Jestem Mateusz, mój wiek to 26 lat, jestem z Podkarpacia z okolic kolbuszowej.

Jeszcze nie jestem posiadaczem A4 aczkolwiek w tym momencie leci do mnie z Francji [b8 cjcc] w s-linie z 2013

Wczesniej jeździłem pancerną A6 C5 quattro z silnikiem 2,5.

Pozdrawiam!!!

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam na ime Artur mieszkam i pracuje w angli posiadam audi A4 3.2FSI quattro

Z opisu po vin-ie jest to A4 S4 s line 3.2FSI quattro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...