Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Pomoc? fabryczne ustawienie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam zakupiłem samochód z zawieszeniem KW V2 i jest obniżone za bardzo chciałbym go podnieść do seryjnej wysokości tyko jest w tym wszystkim to że nie wiem jakie majom to być wartości od asfaltu do rantu błotnika według specyfikacji na tablice w bagażniku mam 1BA 0YJ i 0YJ ale nie mówi mi to nic mam sedana A4 B7 1,9 TDI felgi stalowe 16 cali jak by ktoś mi podał wysokości a jeszcze jedno te zawieszenie KW V2 potrzebuje instrukcji jak się je ustawia i dostraja pierwszy raz mam odczynienia z zawieszeniem gwintowanym właściciel poprzedni niemieć zostawił tylko klucze do ustawiania i nic więcej .

z góry przepraszam za pisownie jestem dyslektykiem

Opublikowano
Witam zakupiłem samochód z zawieszeniem KW V2 i jest obniżone za bardzo chciałbym go podnieść do seryjnej wysokości tyko jest w tym wszystkim to że nie wiem jakie majom to być wartości od asfaltu do rantu błotnika według specyfikacji na tablice w bagażniku mam 1BA 0YJ i 0YJ ale nie mówi mi to nic mam sedana A4 B7 1,9 TDI felgi stalowe 16 cali jak by ktoś mi podał wysokości a jeszcze jedno te zawieszenie KW V2 potrzebuje instrukcji jak się je ustawia i dostraja pierwszy raz mam odczynienia z zawieszeniem gwintowanym właściciel poprzedni niemieć zostawił tylko klucze do ustawiania i nic więcej .

z góry przepraszam za pisownie jestem dyslektykiem

Znalazłem tylko coś takiego-nie wiem czy Ci pomorze wymiary-audi-a4-b7-avant.jpg

Wynika z tego,że prześwit wynosi 120mm:wink:

Opublikowano

ale nic to mi nie mówi dalej nie wiem jaki ma być wymiar od jezdni do nadkola ?

Opublikowano

tak byłem tam na tym odnośniku ale nie znalazłem wartości dla sedana z silnikiem 1,9 TDI same kombi

Opublikowano
tak tyłem tam na tym odnośniku ale nie znalazłem wartości dla sedana z silnikiem 1,9 TDI same kombi

słabo czytałeś...

Auto: A4 B6 (FWD)

Nadwozie: Sedan

Silnik: AVJ 150 (2001)

Skrzynia: FTW Manual 5-cio biegowy

Zawieszenie seryjnie było 1BA

Przód -OJG 680mm

Tył -OYH 680mm

nacisk na osie 1-1045

2-1020

zamiana na 1BE (pochodzą z AWXa/sedan/manual 5-cio biegowy/FWD/2001)

Przód-OJG 665 mm

Tył -OYG 660 mm

stabilizator z RS4/B7 na tyle

obydwa zawieszenia mierzone na feldze 18" profil 40mm

Auto: A4 B6 (FWD)

Nadwozie: Sedan

Silnik: AWX Sedan

Skrzynia: Manual 5-cio biegowy

Zawieszenie seryjnie - 1BA

Przód -OJJ 660 mm

Tył -OYH 675 mm

ON - rezeri teraz pytanko mial ktos OJJ i zmienil na 1BE z jaka kategoria wagowa? 1 czy 2 nizej zeby dorbze siadlo o 2cm? :)

opony 225/45/17 bieżnik ok 5mm

Opublikowano

dobrze ale jest to opis dla b6 a ja mam b7 i zawieszenie 1BA przód 0YJ i tył 0YJ to co opisujesz to są inne specyfikacje tak mi się wydanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...