akita Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Pojawiły się takie błędy , co to może oznaczać? 1. Address 19 can gateway j533 03041 energy management active 2. Address 56 radio j 503 02095 component protection active
wrclaguna Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Kasowałes błedy ? ktory powraca ?
akita Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2012 Tryb transportu ?? Czyli co to takiego? Kasowałem błędy i te się pojawiają.
amaradaar Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 [h=2]02095 - Component Protection Active[/h] [h=4]Possible Symptoms[/h] Malfunction Indicator Light (MIL) ON Function Limitation [h=4]Possible Causes[/h] Component Protection active [h=4]Possible Solutions[/h] Learn/Disable Component Protection [h=4]Special Notes[/h] At the present time the Component Protection can only be learned/disabled using the Factory Tool in Combination with an online Connection. Every Audi Dealer/Service should be able to perform this Procedure. ---------- Post dopisany at 22:56 ---------- Poprzedni post napisany at 22:56 ---------- [h=2]03041 - Energy Management Active[/h] [h=4]Possible Symptoms[/h] Shut-Off Stage active Electric Systems disabled Infotainment System disabled Heating and/or Climate Control disabled Interior Lights disabled Window Regulators/Motors disabled Seat Memory/Adjustment disabled Auxiliary/Parking Heater disabled [h=4]Possible Causes[/h] Battery discharged/faulty Quiescent Current [h=4]Possible Solutions[/h] Check/Replace Battery Check for Quiescent Current Problems Perform (Quick) Quiescent Current Analysis [h=4]Special Notes[/h] This Fault Code changes from static to intermittent once the Engine is started. It doesn't necessarily reflect a bad Component (the Control Module it's stored in) but rather points to an underlying Issue and merely documents a Symptom.
akita Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2012 czyli moze byc to od uruchomienia ukrytych funkcji które uruchomiłem? Czy jakaś inna przyczyna? ---------- Post dopisany at 23:00 ---------- Poprzedni post napisany at 22:58 ---------- Czy np od padającego aku? ( Do tej pory pali normalnie)
darek Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Przyczyną może być również padający aku,ale to możesz sprawdzić podmieniając go na pewny.Nie wiem jaki program posiadasz ale w VCDS posiadam funkcję do aktywacji takiego trybu w funkcjach dodatkowych <br /><br />
akita Opublikowano 31 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2012 kolego jak byś dął większe zdjęcie to bym zobaczył w którym miejscu jest a co do programu to mam VCDS
darek Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 kliknij na obrazek to Ci się powiększy
akita Opublikowano 1 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2013 obrazek jest za maly aby cos zobaczyc
zbyszek7791 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Opublikowano 1 Stycznia 2013 vcds - funkcje dodatkowe - u góry po lewej
wrclaguna Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 AKU pewnie do wymiany sprawdz w Gateay 19 w Blokach Pomiarowych jego % zuzycia kanal 18 , 19 ,20
akita Opublikowano 2 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2013 tylko jeżeli pali dobrze to po co wymieniac?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się