Vego Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 czy ciezko jest uszczelnic pompe wtryskowa w moim afn duzo roboty jest leci mi on spod gornej nie wiem jak to nazwac kopulki czy cos w ten desen prosze o szybko odpowiedz pozdr ;d
Rafal1988Lodz Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 mnie tez ON leci tylko nie wiem skad. Moze byc wina filtra paliwa? A w pompie co najczesciej siada?
Vego Opublikowano 2 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2013 czytalem troche i pisza ze uszczelki w pompie pod nastawnikiem
Jay_Z Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Kilka postów niżej był taki sam temat:http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/dziurawa-pompa-wtryskowa-254238/
Vego Opublikowano 3 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2013 a czy pompa ma wplyw na moc silnika przyspieszenie i spalanie ?
blabson Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 a czy pompa ma wplyw na moc silnika przyspieszenie i spalanie ? w zależności jaką dawke masz ustawioną,można regulować i do tego musisz mieć vaga,a co do uszczelek to są dwie,jedna pod nastawnikiem a druga pod pokrywą i tą bez problemu możesz wymienić samemu,a co do tej pod nastawnikiem to musisz mieć kabelek bo inaczej będzie lipa
krzysiek.wi Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Co do tej drugiej to już nie tak prosto,Nawet jak masz Vaga. Z nastawnika wychodzi taki mały sworzeń i wchodzi w pompie w pierścień,jak nie trafisz z powrotem w niego to po odpaleniu pompa do wyrzucenia.
Jay_Z Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Nie strasz Go bo wcale nie musi w nic trafiać. Wystarczy, że nie będzie przemieszczał samochodu, ani kręcił kołem pasowym i będzie OK.
Wajsik86 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 przecież masz fasolki do ustawiania dawki więc nie musisz wsadzić idealnie w to miejsce,w każdym razie nalezy takie coś przyjąć,że nie trafisz.Skręcasz wszystko wrzucasz 5 bieg,trzymasz sprzegło hamulec i w razie czego dławisz.Wiem bo dzisiaj nie trafiliśmy:decayed: odpalił skoczył na 2tys spadł do tys i zaczyna rosnąc zgasiłem a on nadal chodzi ale dzieje się to na tyle powoli ze spokojnie mozna go zdusić i z pompą nic się nie stanie:wink: A co do ustawiania dawki bez kabla to się da:wink:
blabson Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 ja tam wole z kablem i mieć swiadomość na ile dawke mam ustawioną,a co do celowania w pierścień do najgorsza niewiadoma,czy wszystko jest na swoim miejscu,ale autor wątku pisał o górnej uszczelce,Vego bież klucze i wymieniaj tą górną tylko połóż jakąś szmate bo troche ON poleci szkoda silnika zachlapać,tu możesz sobie poczytać troche :: Zobacz temat - Czyszczenie nastawnika pompy VP37
Wajsik86 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Wiadomo,że lepiej z kablem bo zawsze masz wgląd ile dokładnie.Moja pompa już jest tak rozdziewiczona,że się dogadujemy bez kompa:tongue4:
Vego Opublikowano 4 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2013 wiecie panowie ja tam nie chce nic skrzanic jestem w sobote umowiony na wymiane uszczelki pod nastawnikiem u sprawdzonego fachowca duze pieniadze to nie sa a nie chce mi sie bawic w to bo jeszcze gorzej moze byc a pompy nie chce nowej kupowac xd koles niedaleko mnie ustawi wszystko potem elegancko koszt to 80 zl czy warto sobie rece brudzic i myslec potem czy bedzie dobrze czy nie ;d dzieki za odp a czyli ogolnie pompa nie ma wplywu na to czy samochod ma tzw Kopa czy nie ? ;p
Wajsik86 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Ma wpływ bo ustawiając dawkę załóżmy na 3.0mg będziesz miał większego kopa niż na 5.0mg (im mniejsza cyfra tym większa dawka) może Ci ustawić na 3.0 powinien się trochę lepiej zbierać.Za te pieniądze warto oddać,jeszcze jak będziesz miał możliwość podpatrzeć to na przyszłość będziesz wiedział co i jak
blabson Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 do byłego golfa 1.9tdi dawke ustawiłem na 2.2mg i rezystor 430oma przy pompie na przełączniku w kabinie,powiem że to miało kopa,w audi ustawione na 3.2mg i jest dobrze
Vego Opublikowano 4 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2013 a to ma jakies roznice w spalaniu samochodu ?
Wajsik86 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 miałem ustawioną dawkę na 1.7mg i nic w spalaniu sie nie zmieniło na trasie max 5.5L Tylko jeśli masz seryjne graty to moze źle chodzić na takiej dużej dawce.Generalnie zasada jest taka ze nie może sie dławić i za bardzo dymić,jak ustawisz za dużą dawkę to na postoju będziesz czuł paliwo,w granicach 3.0mg myślę,że będzie dobrze
Vego Opublikowano 5 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2013 zrobilem wymienil koles uszczelki pod nastawnikiem i narazie nie widac ropy dawke ustawil mi na 3,6-3,8 wachalo sie na kompie u niego mowil ze bedzie dobrze mialem dawke na 3,2 troche mniej mowi ze bedzie palil ale roznicy w jezdzie nie bedzie ;p
Wajsik86 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Opublikowano 5 Stycznia 2013 też będzie spoko ale różnica zarówno w spalaniu jak i w mocy jest minimalna. A co do opornika to mój stary 1Z na pompie 11mm i turbinie k14 plus opornik na hamowni wypluł 110ps i 288nm bez opornika 100ps i 260nm,ale nie chce już tego druta w kolejnym aucie robić
Vego Opublikowano 6 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2013 chcialem zapytac od czego sa te dwie kostki ? dluzsza strzałka co to jest i krótsza? ;d ---------- Post dopisany at 19:51 ---------- Poprzedni post napisany at 17:48 ---------- podpowie Ktos ? ;d
sebek969.86 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 za mało wyraźne zdjęcie możesz je powiększyć ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się