Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa Wtryskowa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czy ciezko jest uszczelnic pompe wtryskowa w moim afn duzo roboty jest leci mi on spod gornej nie wiem jak to nazwac kopulki czy cos w ten desen prosze o szybko odpowiedz pozdr ;d

Opublikowano

mnie tez ON leci tylko nie wiem skad. Moze byc wina filtra paliwa? A w pompie co najczesciej siada?

Opublikowano

czytalem troche i pisza ze uszczelki w pompie pod nastawnikiem

Opublikowano

a czy pompa ma wplyw na moc silnika przyspieszenie i spalanie ?

Opublikowano
a czy pompa ma wplyw na moc silnika przyspieszenie i spalanie ?

w zależności jaką dawke masz ustawioną,można regulować i do tego musisz mieć vaga,a co do uszczelek to są dwie,jedna pod nastawnikiem a druga pod pokrywą i tą bez problemu możesz wymienić samemu,a co do tej pod nastawnikiem to musisz mieć kabelek bo inaczej będzie lipa

Opublikowano

Co do tej drugiej to już nie tak prosto,Nawet jak masz Vaga. Z nastawnika wychodzi taki mały sworzeń i wchodzi w pompie w pierścień,jak nie trafisz z powrotem w niego to po odpaleniu pompa do wyrzucenia.

Opublikowano

Nie strasz Go bo wcale nie musi w nic trafiać. Wystarczy, że nie będzie przemieszczał samochodu, ani kręcił kołem pasowym i będzie OK.

Opublikowano

przecież masz fasolki do ustawiania dawki więc nie musisz wsadzić idealnie w to miejsce,w każdym razie nalezy takie coś przyjąć,że nie trafisz.Skręcasz wszystko wrzucasz 5 bieg,trzymasz sprzegło hamulec i w razie czego dławisz.Wiem bo dzisiaj nie trafiliśmy:decayed: odpalił skoczył na 2tys spadł do tys i zaczyna rosnąc zgasiłem a on nadal chodzi ale dzieje się to na tyle powoli ze spokojnie mozna go zdusić i z pompą nic się nie stanie:wink:

A co do ustawiania dawki bez kabla to się da:wink:

Opublikowano

ja tam wole z kablem i mieć swiadomość na ile dawke mam ustawioną,a co do celowania w pierścień do najgorsza niewiadoma,czy wszystko jest na swoim miejscu,ale autor wątku pisał o górnej uszczelce,Vego bież klucze i wymieniaj tą górną tylko połóż jakąś szmate bo troche ON poleci szkoda silnika zachlapać,tu możesz sobie poczytać troche :: Zobacz temat - Czyszczenie nastawnika pompy VP37

Opublikowano

Wiadomo,że lepiej z kablem bo zawsze masz wgląd ile dokładnie.Moja pompa już jest tak rozdziewiczona,że się dogadujemy bez kompa:tongue4:

Opublikowano

wiecie panowie ja tam nie chce nic skrzanic jestem w sobote umowiony na wymiane uszczelki pod nastawnikiem u sprawdzonego fachowca duze pieniadze to nie sa a nie chce mi sie bawic w to bo jeszcze gorzej moze byc a pompy nie chce nowej kupowac xd koles niedaleko mnie ustawi wszystko potem elegancko koszt to 80 zl czy warto sobie rece brudzic i myslec potem czy bedzie dobrze czy nie ;d dzieki za odp a czyli ogolnie pompa nie ma wplywu na to czy samochod ma tzw Kopa czy nie ? ;p

Opublikowano

Ma wpływ bo ustawiając dawkę załóżmy na 3.0mg będziesz miał większego kopa niż na 5.0mg (im mniejsza cyfra tym większa dawka) może Ci ustawić na 3.0 powinien się trochę lepiej zbierać.Za te pieniądze warto oddać,jeszcze jak będziesz miał możliwość podpatrzeć to na przyszłość będziesz wiedział co i jak

Opublikowano

do byłego golfa 1.9tdi dawke ustawiłem na 2.2mg i rezystor 430oma przy pompie na przełączniku w kabinie,powiem że to miało kopa,w audi ustawione na 3.2mg i jest dobrze

Opublikowano

a to ma jakies roznice w spalaniu samochodu ?

Opublikowano

miałem ustawioną dawkę na 1.7mg i nic w spalaniu sie nie zmieniło na trasie max 5.5L

Tylko jeśli masz seryjne graty to moze źle chodzić na takiej dużej dawce.Generalnie zasada jest taka ze nie może sie dławić i za bardzo dymić,jak ustawisz za dużą dawkę to na postoju będziesz czuł paliwo,w granicach 3.0mg myślę,że będzie dobrze

Opublikowano

zrobilem wymienil koles uszczelki pod nastawnikiem i narazie nie widac ropy dawke ustawil mi na 3,6-3,8 wachalo sie na kompie u niego mowil ze bedzie dobrze mialem dawke na 3,2 troche mniej mowi ze bedzie palil ale roznicy w jezdzie nie bedzie ;p

Opublikowano

też będzie spoko ale różnica zarówno w spalaniu jak i w mocy jest minimalna.

A co do opornika to mój stary 1Z na pompie 11mm i turbinie k14 plus opornik na hamowni wypluł 110ps i 288nm bez opornika 100ps i 260nm,ale nie chce już tego druta w kolejnym aucie robić:wink:

Opublikowano

chcialem zapytac od czego sa te dwie kostki ? dluzsza strzałka co to jest i krótsza? ;d

bez_tytu_u.jpg

---------- Post dopisany at 19:51 ---------- Poprzedni post napisany at 17:48 ----------

podpowie Ktos ? ;d

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...