xsivvekx 0 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Witam, Ostatnio co jakiś czas zapala mi się, kontrolka Checka, sprawdzilem to vagiem i jest to EGR, Teraz moje zapytanie, czy konieczne jest rozbieranie tego zaworu i jego czyszczenie ? Bo slyszalem od mechanika ze, jak bede wybieral sie gdzies w trase, to zebym go przegonil pare km-ów na wyzszych obrotach,wtedy rzekomo ma sie przeczyscic. Dodam ze nie ma zadnych wycieków z EGR'a , a gdy zapala mi sie chceck, to mam wrażenie jak by spadła lekko moc... chodz moze to tylko moje zludzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 na raczej wątpię ze zalepiony nagarem zawór sam sie przedmucha i wyczyści... najlepiej go zdemontował i go wyczyści wydrapać z niego ten zgorzel... najlepiej jakbyś Logi porobił i wrzucił na 4um... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dieselmaniac 0 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 jeżeli nie cienkie to według mnie najlepszym rozwiązaniem jest wymontowac egr oraz przy okazji kolektor ssacy, zamoczyc wszystko w ropie na drugi dzień ładnie wyczyścić, złożyć, odłączyć wezyk od egr oraz zaslepic i cieszyć się świeżym powietrzem w ssaku;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stichy 3 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Nie tak predko - po 04 juz nie wystarczy zaslepic bo bedzie swiecilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dieselmaniac 0 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Nie tak predko - po 04 juz nie wystarczy zaslepic bo bedzie swiecilo kolegi xsivvekx jest z 03' także u niego raczej to wystarczy ale swoją droga co się zmienia od 04' że kontrolna ma się świecić po takim zabiegu? :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stichy 3 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 A sorrki nie zwrocilem uwagi ze z 03 - mam zaslepiony u siebie od ok 2 lat i jest dobrze - blaszka 1mm wystarcza i nie musi byc jakas specjalna zaroodporna, nierdzewka czy jakas tam - po 50kkm nic jej nie ruszylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Mozna jego wylaczyc i tez bedzie jezdzil:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsivvekx 0 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Jeśli chodzi o wymontowanie, to z tego co slyszalem nie jest to jakas skomplikowana operacja, acz kolwiek bez instrukcji raczej sie tego nie podejme.. Co da zaślepienie egr'a ? Jakie są tego plusy i minusy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Na allegro masz pelno zaslepek egr (tak zwane blaszki) zaslepiasz je, potem korekcje softu zrobic (wylaczyc egr) i masz spokoj. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmer80 8 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 W moim AVF z 2003 po odlaczeniu EGRa zapala się check. Trzeba soft przerobić na taki "bez egra" najlepiej przy okazji podnoszenia mocy/momentu. Samo odkrecanie i czyszczenia jest mało skomplikowane parę srubek. Poradzisz sobie. A tak w ogóle uzyj szukajki jest tu mnóstwo wątków w tym temacie i wszystko było przerabiane dziesiątki razy wysłane z Commodore 64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakotomasz 0 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Poniżej masz pokazane co i jak na przykładzie AWX-a: http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/b6-awx-wymiana-czyszczenie-zaworu-egr-kolektora-dolotu-68996/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsivvekx 0 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Wlasnie wyczyscilem EGR'a szczerze przyznam ze nie jest to skompilowane, acz kolwiek obawialem sie do tego zabierac Po wlazeniu go na miejsce, sprawdzilem czy pali sie Check, niestety dalej sie pali... To jest normalne ? Sprawdzalem Vagiem i jest to EGR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmer80 8 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Grupę 003 BS sprawdziłeś? Otwiera zamyka się egr? Wezyki są szczelne? wysłane z Commodore 64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsivvekx 0 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Grupę 003 BS sprawdziłeś?Otwiera zamyka się egr? Wezyki są szczelne? wysłane z Commodore 64 Jesli chodzi o grupe 003 BS, to niestety ale nie jestem zaawansowanym uzytkownikiem vaga, niestety nie wiem jak to sprawdzic.. Glupie pytanie - po czym poznac ze EGR sie otwiera i zamyka, oraz jak sprawdzic szczelnosc wezykow ? Niestety, myslalem ze samo czyszczenie pomoze, tak wiec nic wiecej nie sprawdzalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakotomasz 0 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Jeśli masz kabelek to rozgrzej samochód, podepnij kabel, wejdź w grupę 01-Engine, następnie w 04-Basic Settings i tam zloguj kanał 03. Silnik sam podniesie trochę obroty (ok 1400) i egr będzie się cyklicznie zamykał i otwierał. U mnie wyglądało to mniej więcej tak: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsivvekx 0 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 więc, tak to wygląda VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmer80 8 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 No więc widać że egr nie pracuje on/off a po prawej masz przepływ powietrza i nic się nie zmienia. Egr jest cały czas zamknięty. Porownaj sobie z logiem kolegi 2 posty wyżej. Sprawdź wezyk podcisnienia co idzie do egr. Jeszcze trzeba sprawdzić zawór sterujący egr tylko ktoś mądrzejszy musi powiedzieć jak to zrobić wysłane z Commodore 64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsivvekx 0 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 wlanie widzialem u kolegi w logach ze wartosci sa rozne na ON/OFF , a u mnie praktycznie takie same Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 do 2003 wogóle nie zapala się przy przekręceniu zapłonu,kontrolka check jest od 2003 r, żeby nie było błędu trzeba wyłączyć egr programowo u jakiegoś tunera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmer80 8 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 W moim AVF z 2003 po odlaczeniu EGRa zapala się check. Trzeba soft przerobić na taki "bez egra" najlepiej przy okazji podnoszenia mocy/momentu.wysłane z Commodore 64 Przecież już to jest napisane... wysłane z Commodore 64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się