Skocz do zawartości
IGNOROWANY

EGR-zapytanie


xsivvekx

Rekomendowane odpowiedzi

do 2003 wogóle nie zapala się przy przekręceniu zapłonu,kontrolka check jest od 2003 r, żeby nie było błędu trzeba wyłączyć egr programowo u jakiegoś tunera

Rzecz w tym, ze ja nie chce niczego zaślepiać ani wylaczac, a skoro pali sie check to znaczy ze gdzies jest cos nie tak... Pytanie tylko gdzie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najłatwiej byłoby podmienić egr od kogoś kto ma sprawny ,bo jeśli po wyczyszczeniu nadal jest błąd to pewnie jest uszkodzony ,a błędy jakieś miałeś,może coś innego niedomaga sprawdź przepływkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najłatwiej byłoby podmienić egr od kogoś kto ma sprawny ,bo jeśli po wyczyszczeniu nadal jest błąd to pewnie jest uszkodzony ,a błędy jakieś miałeś,może coś innego niedomaga sprawdź przepływkę

w EGR po 03r jest coś wiecej niż w tym z np 02r?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najłatwiej byłoby podmienić egr od kogoś kto ma sprawny ,bo jeśli po wyczyszczeniu nadal jest błąd to pewnie jest uszkodzony ,a błędy jakieś miałeś,może coś innego niedomaga sprawdź przepływkę

w EGR po 03r jest coś wiecej niż w tym z np 02r?

jest taki sam tylko ,w od 2003 roku jest kontrolka check i odłączając egr wywala błąd na desce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy nie działa egr, jest zaslepiony itd. Ecu w nowszych tdi(od 2003) wie że egr nie pracuje po odczytach z przeplywomierza. Gdy egr ma być otwarty zmiejsza się wskazanie przeplywomierza. Wystarczy zrobić logi BS w 003 i tam to dokładnie widać. Dla porównania macie zle i dobre logi pare postow wyżej. Wystarczy czytać... Ech...

wysłane z Commodore 64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wielkiej różnicy nie poczułem ,u mnie było szarpnięcie przy zmianie biegów ,nieraz przy ruszniu potrafił zgasnąć po zaślepieniu te objawy zniknęły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam teraz kompletny brak pomysłów, co dalej zrobić ? wężyki są szczelne, wydaje sie ze jest wszystko ok.

Co moze byc przyczyna ze EGR nie dziala ON/OFF ? Przyznam szczerze ze czyscilem EGR i zeskrobalem nagar, ale nie moczylem jego w benzynie... Mozliwe ze jest zle doczyszczony ? Jesli chodzi o czyszczenie to postarałem się, nie zrobilem tego na odwal...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najważniejsze jest żebyś wyczyścił dobrze tą część która go otwiera i zamyka ,ten syf dobrze schodzi preparatem do mycia silnika ,ja trochę oskrobałem później psikałem preparatem za ok20 min woda pod ciśnieniem i ładnie się domył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Egr może być ok. Sprawdź zawór nim sterujący czyli n18. Zrób ponownie 003BS ale w tym czasie odepnij wezyk i sprawdź czy jest podcisnienie. Nie będzie cały czas tylko gdy EGR ON. Jak będzie podcisnienie to znaczy egr uwalony. Wymontuj i się przekonaj czy jak dasz podcisnienie uniesie się grzybek. Podcisnienie np. z odkurzacza :D albo daj dziewczynie niech possie :P

wysłane z Commodore 64

---------- Post dopisany at 22:53 ---------- Poprzedni post napisany at 22:49 ----------

Czy po zaślepieniu lub wymianie nieszczelnego EGRa odczuję większą moc silnika?

Po wymianie na nowy/sprawny tak.

Gdy potrzebujesz "moc" egr się zamyka i silnik dostaje czyste powietrze

wysłane z Commodore 64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie czuję turbiny na 3 biegu nie wiem czy to jest spowodowane nieszczelnym EGRem, to samo nie ruszę z 2go biegu zawsze muszę z 1dynki. Mam 6 biegową skrzynię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie czuję turbiny na 3 biegu nie wiem czy to jest spowodowane nieszczelnym EGRem, to samo nie ruszę z 2go biegu zawsze muszę z 1dynki. Mam 6 biegową skrzynię

To nie autobus że z 2 się rusza...

Zrób logi to się coś dowiesz wiecej o swojej "turbinie".

wysłane z Commodore 64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bez problemu ruszam z 2 biegu ,przy walniętym zaworze nawet z 1 lubił zgasnąć ,a jak się toczył delikatnie z 2 nie warto było nawet próbować zawsze gasł ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc:) W przyszłym tyg jadę wymienić EGRa mechanik mówił że mój stary cieknie w 3 miejscach i czyszczenie nie pomoże. Nowy EGR 470zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawno nie pisalem w tym temacie, przez ostatnie kilka tygodni jak tak mrozilo, nie mialem wogole okazji zeby pogrzebac sie w tym EGR'ze... Mam zamiar teraz troche sie za to wziac, jak juz sie troszeczke ocieplilo, tyle tylko ze planuje od razu wyjac i wyczyscic dolot, moje pytanie - czy jak go wyjme to musze zalozyc nowa uszczelke ? (tam chyba jest blaszana)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc:) W przyszłym tyg jadę wymienić EGRa mechanik mówił że mój stary cieknie w 3 miejscach i czyszczenie nie pomoże. Nowy EGR 470zł

Jaki zamiennik ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawno nie pisalem w tym temacie, przez ostatnie kilka tygodni jak tak mrozilo, nie mialem wogole okazji zeby pogrzebac sie w tym EGR'ze... Mam zamiar teraz troche sie za to wziac, jak juz sie troszeczke ocieplilo, tyle tylko ze planuje od razu wyjac i wyczyscic dolot, moje pytanie - czy jak go wyjme to musze zalozyc nowa uszczelke ? (tam chyba jest blaszana)

Ja u siebie dałem nową. Koszt niewielki a zawsze to nowe

wysłane z Commodore 64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...