lisek8585 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Witam, mam problem jak w temacie. Nie działa ESP, a kontrolka się nie świeci. Byłem u elektryka, podłączył VAG'a, czujnik stopu ok, przełącznik ok, vag się łączy bez problemu, czujnik kąta skrętu ok, w abs nie ma błędów. Po przyciśnięciu przycisku ESP kontrolka nie zapala się. ABS działa poprawnie. Czy ktoś ma jakieś pomysły?? Elektryk stwierdził, że to może być wina sterownika pompy abs. Co o tym sądzicie??
Dikson Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Wątpię ze ktoś ci powie co się stało. Teraz każdy elektryk będzie miał swoje wizje. Pojedz powiedz żeby zdiagnozował jak źle powie to nie płać. Wyjdzie na to ze wymienisz bezsensownie kilka rzeczy i tylko kasa w plecy.
lisek8585 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2013 Tak, żarówka kontrolki sprawna. Były nawet całe zegary podmieniane i nic. Przy pierwszym przekręceniu kluczykiem kontrolka tylko mignęła i na tym koniec. Przy włączaniu zapłonu nie zapala się nawet na chwilę.
Gość adus20 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 parkujesz na dworze czy w garazu ? kiedys widzialem taki problem w winy mrozu
lisek8585 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2013 Przeważnie na dworze. Generalnie brak ESP pojawił się po wypadku, po którym samochód stał ponad rok. Kilka przewodów z wtyczki abs było przerwanych, lecz zostało to naprawione.
Gość adus20 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 hmmm, to zmienia postać rzezy, zaczoł bym najpierw od sprawdzenia i przeczyszcenia wtyczek/gniazd, kable wymienione czy lutowane, jak lutowane to sprawdzic stan tych połączeń
lisek8585 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2013 Wtyczki były czyszczone i spryskane kontakt spray. Komputer łączy się z ABS'em, a ESP i tak nie działa.
Gość adus20 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 info znalecione w necie, moze warto sprawdzić inne możliwe przyczyny Czujniki ESP ciągle monitorują następujące wartości: prędkość obrotową każdego koła (przez czujniki ABS), kąt skrętu kierownicy, przyspieszenie poprzeczne samochodu, ciśnienie płynu hamulcowego w przewodach, prędkość obrotową wokół osi pionowej samochodu, aktualną prędkość jazdy samochodu, aktualny moment obrotowy, przekazywany na oś napędzaną, aktualne przełożenie wybrane przez kierowcę lub przez komputer sterujący automatyczną skrzynią biegów. W niektórych rozwiązaniach uwzględniane są dodatkowo takie parametry jak: ciężar całkowity pojazdu (na podstawie układu regulującego twardość amortyzatorów), ciśnienie w ogumieniu (czujniki na obręczy koła lub na podstawie różnic prędkości obrotowych sąsiednich kół), różnice w wysokości lub rodzaju rzeźby bieżnika poszczególnych kół (porównanie prędkości obrotowej kół).
lisek8585 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2013 ABS działa i wszystkie czujniki tj. kąta skrętu również. Przycisk również był sprawdzany. ---------- Post dopisany 23-01-2013 at 00:09 ---------- Poprzedni post napisany 16-01-2013 at 11:58 ---------- a czy po wypięciu wtyczki od sterownika ABS powinna się zapalić kontrolka ABS, ESP i hamulców?? Bo u mnie zapaliła się tylko od ABS i hamulców. I nie wiem czy wymieniać sterownik czy winy szukać w kablach??
Radosław Filiks Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 lisek8585 Rozwiązałaeś problem ? Ja mam to samo
mkapella Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 U mnie również brak reakcji na przycisk ESP.. Auto mam od niedawna, parkuję na dworze.. Generalnie system działa, ale nie można go wyłączyć przyciskiem ESP..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się