Gość Shiftback Opublikowano 5 Stycznia 2013 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Cześć. Audi 1.8TQ. Tarcze przód i tył. Zauważyłem jakiś czas temu różnicę między wielkością klocków hamulcowych względem zużycia. Teraz mam objaw twardego nie hamującego dobrze hamulca za pierwszym razem. Po podpąpowaniu bierze już lepiej ale nie idealnie. Czy zachowanie płynyhamulcowego po dłuższej pauzie działa jednakowo na wszystkie przewody? Czyli po zapompowaniu lekkim dociera płyn wszędzie i hamuje równiej? Czy mogę stwierdzić, w ten sposób różnicę klocków no i bezapelacyjnie wymianę? Odp tylko "sam se odpowiedziałeś" i tak mnie to czeka ale sama ciekawość
Dev Opublikowano 5 Stycznia 2013 Opublikowano 5 Stycznia 2013 co było grzebane w aucie ? jakie to róznice na klockach ?
Gość Shiftback Opublikowano 5 Stycznia 2013 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Normalne.... Ja widzę do 3mm różnicy.... Po 0,5litra... Łapie twardy pedał potem miękki i skuteczny...
Gość Shiftback Opublikowano 8 Stycznia 2013 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Coś takiego zmieniałem co wyglądało jak czapeczka rumcajsa ale takie malutkie ( zamykało jakieś podciśnienie) Niestety był połamany i na to miejsce wstawiłem zwykłą zaślepkę.
Gość adus20 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 zaslepiłes cos, co nie wiesz do czego sluzy,
Gość Shiftback Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 wiem, wiem kojarze jak to powinno działać... Czy posiada ktoś numer strony w ETKA tego układu gdzie znajduje się ten kapturek? Strona numer cokolwiek (przy zakupie miałbym łatwiej wskazać go ze schematu)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się