wrclaguna Opublikowano 21 Września 2016 Autor Opublikowano 21 Września 2016 Panowie a sam radar ten w zderzaku jest inny w polifcie ? czy tylko mocowanie jego jest inne ? Radar jest inny oraz mocowanie
jozek726 Opublikowano 21 Września 2016 Opublikowano 21 Września 2016 Panowie a sam radar ten w zderzaku jest inny w polifcie ? czy tylko mocowanie jego jest inne ? Radar jest inny oraz mocowanie Dzięki a masz na wylocie numer radaru ?
komoornik Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 Czy zmiana licznika jest konieczna, jeśli ma się już kolor?
wrclaguna Opublikowano 7 Listopada 2016 Autor Opublikowano 7 Listopada 2016 Ja bym nie zmieniał jesli jest kolor
komoornik Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 To jeszcze tylko pytanie czy to w ogóle będzie do ogarnięcia. Mam zrobionego lifta, więc musi być poliftowy radar? Nie będzie problemów z komunikacją w przedlifcie? Gateway już jest, zostają manetki z taśmą?
paudib8 Opublikowano 8 Listopada 2016 Opublikowano 8 Listopada 2016 To jeszcze tylko pytanie czy to w ogóle będzie do ogarnięcia. Mam zrobionego lifta, więc musi być poliftowy radar? Nie będzie problemów z komunikacją w przedlifcie? Gateway już jest, zostają manetki z taśmą? rekomenduję uchwyt radau poliftowy ( aby dopasowąc fizycznie) a Radar przedliftowy (aby dopasowąć systemowo do posiadanego Gateway'a oczywiście w wersji High) i przeczytać ze zrozumienim cały wątek minimum ze dwa razy... powodzenia
marek750 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Opublikowano 5 Grudnia 2016 (edytowane) Witam, mam problem z radarem tego typu, że nie dzia wcale, a vcds pokazuje błąd: '00003 - Sterownik uszkodzony''. Najdziwniejsze jest to ze godzina i data zapisania błędu jest taka sama jak gdy miało miejsce robienie korekty oprogramowania silnika, tj miedzy pierwsza a druga korektą softu (patrząc po godzinach zapisanych w komputerze hamowni). Sterownik silnika był wyjmowany kilka razy i zmiana oprogramowania odbywała się 'na stole'. Moje pytanie brzmi, czy to miało jakiś związek z powstaniem tego błędu czy jest to poprostu zbieg okoliczności ? Gdzie szukać przyczyny powstania tego problemu? Czy dobrze rozumiem ze do wymiany jest cały sterownik z radarem który jest przy zderzaku ? Samochód: A4 B8 lift 3.0TDi Q Dziękuje za pomoc. Pozdrawiam Edytowane 5 Grudnia 2016 przez marek750
wrclaguna Opublikowano 5 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2016 A gdzie był robiony program ? juz nie pierwszy taki przypadek słysze
marek750 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Opublikowano 5 Grudnia 2016 (edytowane) A gdzie był robiony program ? juz nie pierwszy taki przypadek słysze A jednak... W firmie w Kobiórze (woj Śląskie), nazwy nie będę podawać żeby antyreklamy nie robic. Jakieś rady co dalej robic ? Edytowane 5 Grudnia 2016 przez marek750
wrclaguna Opublikowano 5 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2016 Sterownik ACC powienien być wypinany podczas modyfikacji Czeka cie wymianka
marek750 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Ehhh Ciekawe co mi powie tuner jak będę sie domagać naprawy tego.. -.- Doradzisz jak sprawdzić legalność pochodzenia takiego sterownika podczas zakupu ? Powiedz jeszcze, sterownik sie uszkodził poprzez grzebanie w sterowniku czy od pomiarów na hamowni? Dodam ze raz lub dwa, miało miejsce ze system radaru w pewnym momencie podczas pierwszego hamowania uruchomił alarm i hamulce w samochodzie, ze względu ze przed samochodem była dmuchawa.
marek750 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Opublikowano 5 Grudnia 2016 A jaki masz numer ? Wedlug vcdsa: 8K0907561B
wrclaguna Opublikowano 5 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2016 Ehhh Powiedz jeszcze, sterownik sie uszkodził poprzez grzebanie w sterowniku czy od pomiarów na hamowni? od pomiaru :hi:zbyt blisko była przeszkoda i sterownik zeswirował A jaki masz numer ? Wedlug vcdsa: 8K0907561B to takiego szukaj, spisz sobie kodowanie ze starego sterownika.
marek750 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Niezły pasztet :/ Wnioskuje ze naprawić sie go nie da Jak wyglada sprawa z kupnem nowego? Ochronę komponentu jak sie zakłada ?
wrclaguna Opublikowano 5 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2016 Niezły pasztet :/ Wnioskuje ze naprawić sie go nie da Moze sie da ...tego nie wiem Masz bład 003 , pasuje sprawdzić czy jest dostępna aktualizacja oprogramowania dla tego modułu sterownika jedz do kumatego goscia info PW
MarcinOslo Opublikowano 6 Grudnia 2016 Opublikowano 6 Grudnia 2016 W oryginalnych zestawach flash'y nie ma zadnych plikow aktualizacyjnych do radaru. Wedlug mnie niestety tylko wymiana ,po wymianie trzeba usunac ochrone i prawdopodobnie do zrobienia bedzie jeszcze kalibracja.
tomo.td Opublikowano 19 Stycznia 2017 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Panowie. Takie pytanko. Czy da radę zainstalować w naszych autach przełącznik zespolony o nr: 8K0953568M lub 4G8953502AG ?
devilosek Opublikowano 29 Stycznia 2017 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Mam pytanie czy sterownik silnika z końcówką 022ML przyjmie kodowanie ? Wysłane z mojego D6603 przy użyciu TapatalkaTak się składa że po wejściu w engine nie mogę wejść w codinghelpers bo komunikat o błędzie że nie można aktywować .Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
wrclaguna Opublikowano 29 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2017 Dnia 19.01.2017 o 14:04, tomo.td napisał: Panowie. Takie pytanko. Czy da radę zainstalować w naszych autach przełącznik zespolony o nr: 8K0953568M lub 4G8953502AG ? Do twojego auta da sie 52 minuty temu, devilosek napisał: Mam pytanie czy sterownik silnika z końcówką 022ML przyjmie kodowanie ? a probowałes ? przegląd list Jakie SW działa / nie działa z ACC. HW dla wszystkich poniżej: 03L 906 022 B SW bez wsparcia ACC: 03L 906 022 B SW z obsługą ACC: 03L 906 022 MJ 03L 906 022 JM 03L 906 022 MQ / MR (CAHA)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się