Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż i działanie ACC Adaptive Cruise Control aktywny radar 2007-2012


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie a sam radar ten w zderzaku jest inny w polifcie ? czy tylko mocowanie jego jest inne ?

Radar jest inny oraz mocowanie :hi:

Opublikowano

Panowie a sam radar ten w zderzaku jest inny w polifcie ? czy tylko mocowanie jego jest inne ?

Radar jest inny oraz mocowanie :hi:
Dzięki a masz na wylocie numer radaru ?
Opublikowano

Czy zmiana licznika jest konieczna, jeśli ma się już kolor?

Opublikowano

Ja bym nie zmieniał jesli jest kolor :wink:

Opublikowano

To jeszcze tylko pytanie czy to w ogóle będzie do ogarnięcia.

Mam zrobionego lifta, więc musi być poliftowy radar?

Nie będzie problemów z komunikacją w przedlifcie?

Gateway już jest, zostają manetki z taśmą?

Opublikowano

To jeszcze tylko pytanie czy to w ogóle będzie do ogarnięcia.

Mam zrobionego lifta, więc musi być poliftowy radar?

Nie będzie problemów z komunikacją w przedlifcie?

Gateway już jest, zostają manetki z taśmą?

rekomenduję uchwyt radau poliftowy ( aby dopasowąc fizycznie) a Radar przedliftowy (aby dopasowąć systemowo do posiadanego Gateway'a oczywiście w wersji High)

i przeczytać ze zrozumienim cały wątek minimum ze dwa razy... powodzenia

Opublikowano (edytowane)

Witam, mam problem z radarem tego typu, że nie dzia wcale, a vcds pokazuje błąd: '00003 - Sterownik uszkodzony''.

Najdziwniejsze jest to ze godzina i data zapisania błędu jest taka sama jak gdy miało miejsce robienie korekty oprogramowania silnika, tj miedzy pierwsza a druga korektą softu (patrząc po godzinach zapisanych w komputerze hamowni). Sterownik silnika był wyjmowany kilka razy i zmiana oprogramowania odbywała się 'na stole'.

Moje pytanie brzmi, czy to miało jakiś związek z powstaniem tego błędu czy jest to poprostu zbieg okoliczności ?

Gdzie szukać przyczyny powstania tego problemu?

Czy dobrze rozumiem ze do wymiany jest cały sterownik z radarem który jest przy zderzaku ?

Samochód: A4 B8 lift 3.0TDi Q

Dziękuje za pomoc.

Pozdrawiam

Edytowane przez marek750
Opublikowano

A gdzie był robiony program ?

juz nie pierwszy taki przypadek słysze :hi:

Opublikowano (edytowane)

A gdzie był robiony program ?

juz nie pierwszy taki przypadek słysze :hi:

A jednak... :(

W firmie w Kobiórze (woj Śląskie), nazwy nie będę podawać żeby antyreklamy nie robic.

Jakieś rady co dalej robic ?

Edytowane przez marek750
Opublikowano

Sterownik ACC powienien być wypinany podczas modyfikacji :hi:

Czeka cie wymianka :kwasny:

Opublikowano

Ehhh :(

Ciekawe co mi powie tuner jak będę sie domagać naprawy tego.. -.-

Doradzisz jak sprawdzić legalność pochodzenia takiego sterownika podczas zakupu ?

Powiedz jeszcze, sterownik sie uszkodził poprzez grzebanie w sterowniku czy od pomiarów na hamowni?

Dodam ze raz lub dwa, miało miejsce ze system radaru w pewnym momencie podczas pierwszego hamowania uruchomił alarm i hamulce w samochodzie, ze względu ze przed samochodem była dmuchawa.

Opublikowano

A jaki masz numer ?

Opublikowano

A jaki masz numer ?

Wedlug vcdsa: 8K0907561B

Opublikowano

Ehhh :(

Powiedz jeszcze, sterownik sie uszkodził poprzez grzebanie w sterowniku czy od pomiarów na hamowni?

od pomiaru :hi:zbyt blisko była przeszkoda i sterownik zeswirował

A jaki masz numer ?

Wedlug vcdsa: 8K0907561B

to takiego szukaj, spisz sobie kodowanie ze starego sterownika.

Opublikowano

Niezły pasztet :/

Wnioskuje ze naprawić sie go nie da :(

Jak wyglada sprawa z kupnem nowego? Ochronę komponentu jak sie zakłada ?

Opublikowano

Niezły pasztet :/

Wnioskuje ze naprawić sie go nie da :(

Moze sie da ...tego nie wiem

Masz bład 003 , pasuje sprawdzić czy jest dostępna aktualizacja oprogramowania dla tego modułu sterownika

jedz do kumatego goscia info PW :hi:

Opublikowano

W oryginalnych zestawach flash'y nie ma zadnych plikow aktualizacyjnych do radaru.

Wedlug mnie niestety tylko wymiana ,po wymianie trzeba usunac ochrone i prawdopodobnie do zrobienia bedzie jeszcze kalibracja.

Opublikowano

Panowie.

Takie pytanko.

Czy da radę zainstalować w naszych autach przełącznik zespolony o nr:

8K0953568M

lub

4G8953502AG

?

Opublikowano

Mam pytanie czy sterownik silnika z końcówką 022ML przyjmie kodowanie ?

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Tak się składa że po wejściu w engine nie mogę wejść w codinghelpers bo komunikat o błędzie że nie można aktywować .

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Dnia 19.01.2017 o 14:04, tomo.td napisał:

Panowie.

Takie pytanko.

Czy da radę zainstalować w naszych autach przełącznik zespolony o nr:

8K0953568M

lub

4G8953502AG

?


Do twojego auta da sie

52 minuty temu, devilosek napisał:

Mam pytanie czy sterownik silnika z końcówką 022ML przyjmie kodowanie ?


 

a probowałes ?
 

przegląd list Jakie SW działa / nie działa z ACC.

HW dla wszystkich poniżej: 03L 906 022 B

SW bez wsparcia ACC:

03L 906 022 B

SW z obsługą ACC:

03L 906 022 MJ

03L 906 022 JM

03L 906 022 MQ / MR (CAHA)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...