dewon24 Opublikowano 29 Listopada 2006 Opublikowano 29 Listopada 2006 sorki gdybym się dublował ale nie znalazłem nic takiego a mianowicie zauważyłem wycieki w komorze silnika, może miał ktoś podobne w silniku diesla (90KM) '95r co może być przyczyna? dorzucam fotki na których zaznaczyłem źródło wycieku i miejsca zachlapane http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d6913ac57556acea.html
Szewczenko7 Opublikowano 29 Listopada 2006 Opublikowano 29 Listopada 2006 mozliwe ze uszczelka pod klawiatura(glowica)
dark79 Opublikowano 29 Listopada 2006 Opublikowano 29 Listopada 2006 to co zaznaczyles strzalka jest gumowa uszczelka pod nakretka od pokrywy zaworow, nie wiem ile kosztuje nowa ale z tego co slyszalem to caly komplet (uszczelka pod dekiel plus te trzy pod nakretki) cos ok 60 - 70 plnow
dewon24 Opublikowano 29 Listopada 2006 Autor Opublikowano 29 Listopada 2006 ok dzieki za odpowiedz pomimo tego że mi wszystkie zdjęcia się nie załadowały :razz:
baskecior Opublikowano 30 Listopada 2006 Opublikowano 30 Listopada 2006 sorki gdybym się dublował ale nie znalazłem nic takiego a mianowicie zauważyłem wycieki w komorze silnika, może miał ktoś podobne w silniku diesla (90KM) '95r co może być przyczyna?dorzucam fotki na których zaznaczyłem źródło wycieku i miejsca zachlapane http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d6913ac57556acea.html Jesli po zdjeciu pokrywy rozrządu okaze się że tam jest mokro - do wymiany uszczelniacz na wale. Jeśli tam będzie sucho - to tylko uszczelka pokrywy zaworów. Opcja nr 1 - bardzo niebezpieczna dla paska i całego silnika. Olej może zniszczyć pasek rozrządu a dalej już sam sie domyślasz. Sprawdź to jak najszybciej.
bratpit Opublikowano 30 Listopada 2006 Opublikowano 30 Listopada 2006 Jesli po zdjeciu pokrywy rozrządu okaze się że tam jest mokro - do wymiany uszczelniacz na wale. . Na wałku rozrządu bo jeszcze pół silnika rozkręci i faktycznie powymienia uszczelniacze na wale :mrgreen:
spanky Opublikowano 30 Listopada 2006 Opublikowano 30 Listopada 2006 uszczelka pod pokrywa zaworów oraz pod "grzybkiem" do wymiany ... koszt to jakies 100 zł .......
slawek66 Opublikowano 9 Grudnia 2006 Opublikowano 9 Grudnia 2006 A co się dzieje jeśli w rurze od intrcoolera jest olej ? Demontowałem ja przy wymianie filtra paliwa i bardzo mnie to niepokoi.
Pikuś Opublikowano 9 Grudnia 2006 Opublikowano 9 Grudnia 2006 slawek66, zależy w jakiej ilości. Jeśli tylko jest tam wilgotno to nie ma się co niepokoić, bo to norma. Gorzej jak jest tam dużo tego oleju.
slawek66 Opublikowano 9 Grudnia 2006 Opublikowano 9 Grudnia 2006 Rura jest nachylona więc nie wiem czy jest dużo czy torszkę bo pewnie ścieka do chłodnicy. Mam przejechane od zmiany 8 tys. i poziom oleju zszedł mi z max tak na 1/4 poziomu więc nie wiem czy to jest groźne bo cały silnik jest suchy.
Pikuś Opublikowano 9 Grudnia 2006 Opublikowano 9 Grudnia 2006 slawek66, polecam wątek o braniu oleju to się przekonasz ile biorą silniki. Jeśli Cie ciekawi jak jest to zdemontuj IC i zobacz ile z njiego wyleci. Jeśłi duzo to moze się turbina konczyc lub silniczek. Ale z tego co napisales ile Ci bierze to nie przejmowałbym się. Zobacz tylko, czy nie masz gdzies wycieków na wale, czy od rurek odpowiadajacych za smarowanie turbiny.
slawek66 Opublikowano 9 Grudnia 2006 Opublikowano 9 Grudnia 2006 Dzięki ! Pocieszyłeś mnie. O wyciekach już czytałem, że litr na 1 tys. to norma. Korpus silnika mam suchy. Zdejmowałem osłonę dolną i oblukałem go dokładnie ale nigdzie nie cieknie. Byłem uśmiechnięty do czasu jak zobaczyłem tą rurę. Turbina i jej okolice też suchutkie to chyba będę spał spokojnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się