polny Opublikowano 8 Stycznia 2013 Opublikowano 8 Stycznia 2013 <br /><br /> Panowie przy ostrzejszej jeździe wyrzuca płyn chłodzący rurką zaznaczoną na foto. Ile bym opasek na końcu nie dał to i tak się przeciśnie. Możliwe aby ciśnienie płynu było za duże niż standardowe i dlatego wyrzuca czy cos musi być ze zbiornikiem albo rurką ??
polny Opublikowano 8 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2013 Mówisz?? Ale że co z nim miałoby się dziać??
egon@ Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Korek powinien upuszczać ciśnienie z układu chłodzenia, jeżeli jest zj**... to bardzo możliwe że płyn powracający będzie szukał ujścia np. w takim miejscu jak u ciebie. A nie masz tam nigdzie pryśnięcia pęknięcia zbiorniczka?
polny Opublikowano 9 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2013 Będę szukał jeszcze ,ale rozumiem że to nie ma nic wspólnego z uszczelką pod głowicą ?? bo wtedy płyn połyka ??
egon@ Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Uszczelka pod głowicą: płyn w oleju, olej w płynie, wyrzuca płyn przez zbiorniczek wyrównawczy itp. objawy Najpierw sprawdź ten korek od zbiorniczka.
polny Opublikowano 9 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2013 Sprawdzić czyli rozumiem wymieić go na nowy ?? bo tak to nie zobaczę czy jest ok
kamillo0206 Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 Odkopię trochę temat:) Właśnie borykam się z takim samym problemem. Przy ostrzejszej jeździe sączy się na końcu tego gumowego wężyka. Też na początku pomyślałem o korku (choć go niedawno wymieniałem). Korek wykluczam bo ładnie puszcza ciśnienie. A w układzie nie jest ono bardzo wysokie. Węże po ostrej jeździe da się ugniatać. Plastikowy króciec od zbiorniczka cały, niepopękany... Wężyk cały... Założyłem nową ori opaskę. Nie pomogło. Założyłem dwie opaski. Też nie pomogło:) Pasowałoby założyć nowy wąż (być może guma już nie trzyma) ale cena w aso trochę odstrasza:) Na allegro ciężko akurat ten numer wyhaczyć Kolega polny rozwiązał problem?
tropiciel4 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 witam, miałem problem z wyrzucaniem płynu przez zbiorniczek wyrównawczy przez zacięty termostat, więc przyczyna u Ciebie też może to być.
viktor098 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 miałem to sam problem uszczelka pod głowicom padnieta
Ant7727 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Uszczelka pod głowicą miałem podobnie tylko u mnie podbijało płyn i wyciekał dołem czego ja nie robiłem i zbiorniczek i korek i wiskoza nic nie pomogło dopiero planowanie
kamillo0206 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udało mi się rozwiązać problem. Kupiłem nowy zbiorniczek. Stary był pęknięty na tym króćcu od spodu. Dopiero po wyjęciu można było zauważyć małą rysę. Także jeżeli po ostrej jeździe węże nie są twarde, a w miejscu zaznaczonym w pierwszym poście się sączy płyn, to raczej na 100% zbiorniczek.
KALAMAT Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Odgrzeje kotleta. Wlasnie od paru dni mocno ubywa plynu chlodniczego. Przed chwila zauwazylem (dodam, ze silnik zimny, bo wrocilem autem z pracy 2km) i mam mega mokro wokol korka od zbiorniczka plynu chlodniczego. Szukam po forum i nic znalesc nie moge. Weze nie sa twarde. Dolalem plynu i odpowietrzylem wlasnie. Moze Wy macie jakis pomysl? Oby nie uszczelka pod glowica bo oleju nie przybywa, pod korkiem oleju brak mazi, plyn chlodniczy czysty. Dodam, ze jak jade ostrzej, wyzsze obroty itd to potrafi na chwile zniknac ogrzewanie, leci zimne powietrze i po dluzszej chwili jest juz ok. Nie mam klimatronika, zwykle gajgoly. Autko mam niecaly miesiac a juz psoci, ech. Edyta: Wlasnie wrocilem z 30km wycieczki. Jadac spokojnie, zmiana biegu ok 2000 obrotow wszystko jest ok, plynu nie ubywa, grzeje pieknie, ale... zaczynajac krecic silnik i zmieniajac biegi przy 3000-3500 obr to sie zaczynaja jaja- ogrzewanie znika, badz jest bardzo slabe poki znow nie bede jechac spokojnie, i po takiej jezdzie wywalilo mi troche plynu chlodniczego dolem zbiorniczka (z poziomu max zeszlo do min). Dodam ponownie, ze weze nie sa twarde (dwoma palcami moge je scisnac do polowy), a temp na blacie wzorowe 90. Czy jest mozliwe, ze to tylko korek padl? A co z tym ogrzewaniem? Innych wyciekow nie znalazlem. Help!!
BzKSrz Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 mam to samo, choć jak potrząsnę korkiem to ta membrana pracuje (mam na mysli ze sie rusza czyli powinno upuszczać ciśnienie) a ubywa płynu w b szybki tempie i najprawdopodobniej podczas jazdy bo jak stoi i to nie ma kałuży.
Tommy Gun Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Termostat mógł się zablokować i jak mu dajesz w pędzel, temperatura bardzo szybko leci w górę. Chwilowo na zegarach tego nie zauważysz a ze zbiorniczka wywala płyn. U mnie kompresja szła w układ i nie było żadnej mazi ani temu podobnych.
BigDaniel Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 Jak kompresja idzie w układ to nie znaczy że olej pójdzie w uklad albo woda do oleju. Ja mialem tak samo że wywalalo mi plyn przez korek. Jeżdziłem tak z rok czasu bo były niewielkie utraty. Ale z czasem płynu zaczeło ubywać coraz wiecej. No i niestety nie obylo sie bez wymiany uszczelki pod głowicą. Co do ogrzewania, moga być dwie przyczyny. Zacinający sie termostat, albo jak ubędzie zbyt dużo plynu to po prostu brakuje go w nagrzewniczce bo jest troche wyżej od reszty przez co nie idzie obieg.
enrike2 Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 ja mialem tak samo jak koega tez rok tak jezdzilem az wymienilem miesiac temu bo wyszly sapliny w ukladzie
.Pablo. Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 Brak co jakiś czas ogrzewania, przy ostrzejszej jeździe ubywa płyn to typowe objawy uszkodzonej uszczelki bądź pękniętą głowicy. Można to sprawdzić sprawdzając węże po ostrzejszej jeździe są twarde a w płynie chlodniczym wyczuwalny jest zapach spalin.
KALAMAT Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 U mnie właśnie wyrzucanie płynu chłodniczego przez zbiorniczek było, znikało ogrzewanie tym bardziej jak dałem powyżej 2,5 tys obrotów. Skończyło się na zmianie silnika.przy przekladce okazało się po wytarciu wszystkiego, ze na tym starym silniku była już nówka uszczelka pod głowica,a więc ktoś już kombinował i okazało się ze głowica ma kuku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się