Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SWAP na 1,8T czy 2,4?


Labiel

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak ktoś już proponował: kup ładnego, może nawet nieco młodszego anglika 2.4, quattro, full wypas itd. przełóż do niego wszystko co trzeba ze swojego starego auta, zarejestruj i sprzedaj to co zostanie po starym. Będzie Q, nie trzeba ruszać silnika, zawieszenia...

W każdej opcji jest jakieś rezanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MATIUS dzięki za info ale raczej nie chce bawić się w kupowanie silnika a to z kilku powodów. Znając życie nawet jak się kupi za jednym razem niby wszystko co jest potrzebne to w praniu wychodzi że a to tego brakuje, a to tamtego i zaczyna się latanie, szukanie itp i robi się z tego wszystkiego cena całego anglika. Mając całego anglika przy ewentualnym SWAPie mam wszystko co trzeba pod ręką. Po za tym jak będę sam to demontował to będę też wiedział jak to potem zamontować :)

@Pan Kierownik a to też jest dobre rozwiązanie ale ma jeden minus - późniejsza sprzedaż auta. Wiecie przecież jak jest z polskimi kupującymi. Wolą kupić oryginalnego europejczyka, nie ważne że szrot, ważne żeby zegary miał cofnięte do poniżej 200tyś :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niby tak ale pamientaj że wiązka do angliak nie pasuje do eu chyba że będziesz sztukował... sam myśłałem bo myślę że za 1000zł z podróżą byś miał i do tego mase pierdolników które byś posprzedawał silniczki szyb wycieraczek itp itd sam się zastanawiałem ale auto poszło do rodziców a ja mykam służbówką.. nie mniej Powodzenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukaj sobie jakieś dobrego anglika ,bo nie oplaca sie na swap kupowac sam silnik a pozniej miec problemy bo tego to tego prakuje tu czujnika to tam tam jakiejs pierdołki. wyciągniesz sobie silnik reszte sobie sprzedasz na czesci i jeszcze ci sie trochę w zruci . aby Tylko silnik Był okey i możesz działac jak masz wszystko. A wiązka tak czy tak nie podejdzie. bedziesz musial sobie poszukać od Eu bedzie 100 razy łatwiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy remontowałem skrzynkę biegów automat i motor, moja jedyna opcja dzisiaj to kupic motor 1,8T 180km plus skrzynia ręczna i po sprawie klamoty sprzedać co zostały!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

anglika w turbo dorwiesz w granicach 4, 4,5 tys a za sam swap turbo musisz dac okolo 2.5 tysia

przerobienie wiązki ecu komorowej okolo 3 godzin :facepalm::facepalm::facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

anglika w turbo dorwiesz w granicach 4, 4,5 tys a za sam swap turbo musisz dac okolo 2.5 tysia

przerobienie wiązki ecu komorowej okolo 3 godzin :facepalm::facepalm::facepalm:

eee tam , mi zeszło z 2h:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiązka to dla mnie nie problem. Mam jako takie zdolności manualne, po za tym lubię grzebać w elektryce więc jeśli dojdzie co do czego to raczej nie będę inwestować w nową wiązkę tylko przerobię tą od anglika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na Twoim miejscu szukalbym 2,8 193 skoro myślisz o V6. Z gazem żaden problem nawet z blosem może smigac.

Wcześniej miałem to co widać w avatarze B4 2.8 174 kucy i licznikowe 230 było na lpg :-) a jeszcze wcześniej C4 2.6 150 również lpg

podbijam, wez 2.8 V6 mocniejszy niz 2.4 :wink:. gdybym znal to forum przed zakupem mialbym 2.8 i pewnie Q :kwasny: teraz pozostaje mi delektowac sie dzwiekiem 2.4 V6 o poranku :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Decyzja zapadła. W sumie szukałem jednego i drugiego auta z tym silnikiem ale pierwsze trafiło się 1,8T więc na taki będę zmieniał. W sobotę auto ma przyjechać z Anglii (2000 rok) no i jak wszystko będzie ok z silnikiem to po weekendzie będą jakieś małe przygotowania do SWAPa. Będzie trochę roboty głównie z elektryką bo wsadzanie wiązki z 2000 do 1995 to nie takie plung and play. Jest jeszcze kwestia imo. U siebie mam w ECU tam jest już w licznikach, ale myślę że jak przerzucę cały komplet tj liczniki, cewkę indukcyjną i kluczyki to będzie chodzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przerzuc cala wiazke od fisa to bedziesz mial luz z immo jak wsadzisz licznik i fisior gratis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przerzuc cala wiazke od fisa to bedziesz mial luz z immo jak wsadzisz licznik i fisior gratis

Taki właśnie mam zamiar. W sumie FIS miał do mnie wlecieć już jakiś czas temu. Licznik leży, przejściówkę prawię ogarnąłem ale potem nie było jakoś czasu i w sumie na dobre wyszło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pamietaj tylko, ze wersje 180KM AJLe tzn ich kompy nie chca dzialac plug n play z innymi licznikami niz fabrycznymi, wiec jak chcesz miec jak ori immo to przezuc licznik z AJLa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całość będę przekładał z anglika. Licznik który u mnie leży jest po pierwszym lifcie więc bez sensu żebym z nim się bawił jak tam będę miał już II lifta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ale to i dobrze bo skrzynię będę mógł przerzucić a q i tak bym nie wsadził do siebie no chyba że byłbym pierwszym w Polsce :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...