ja74687 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Siema mam mały problem, przy wysokich obrotach ok 3500 np przy wyprzedaniu spada mi temperatura silnika do ok 70 stopni. A przy równej jeździe ok 100 km/h temp. jest stała trzyma 90, w mieście nie przekracza 90 trzyma ładnie ciśnienia nie ma. Vag 0 błędów
grzesu3 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Podepnij Vaga. Może do wymiany termostat bądź czujnik temperatury cieczy chłodzącej.
ja74687 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2013 Vaga podpinałem nic nie ma temperatura taka sama jak na zegarach termostat jest dobry na 100 % zastanawiam się jeszcze właśnie nad czujnikiem, tylko zastanawia mnie czemu temperatura spada na wysokich obrotach a jak jadę równo to jest ok.
motor144 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Termostat może jest dobry w tym sensie że działa ale nie na 100% bo działa zbyt wolno (ma za dużą bezwładność ). Nie przymyka się odpowiednio szybko jak chłodzenie intensywnie wzrasta przy gwałtownym przyspieszaniu. I nic tu nie wymyślisz ani VAGiem nie sprawdzisz- tylko wymiana termostatu w ciemno na nowy (razem z płynem) oryginał z ASO coś pokaże (na tak lub nie) , bo jeszcze może być coś nie tak z visco.
mloody_s-line Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 koledzy u mnie też tak jest. I również stawiam na termostat. Przy dużych prędkościach też mi spada do 70st ale narazie pogoda nie zachęca do pracy.
bialy986 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Również bym obstawiał termostat.Miałem podobnie-jadąc dochodziło do 90 st. a gwałtownie ruszając lub wyprzedzając temperatura spadała,po czym znowu rosła.Po wymianie termostatu i płynu pomogło:wink:
grzesu3 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Termostat może jest dobry w tym sensie że działa ale nie na 100% bo działa zbyt wolno (ma za dużą bezwładność ). Nie przymyka się odpowiednio szybko jak chłodzenie intensywnie wzrasta przy gwałtownym przyspieszaniu. I nic tu nie wymyślisz ani VAGiem nie sprawdzisz-tylko wymiana termostatu w ciemno na nowy (razem z płynem) oryginał z ASO coś pokaże (na tak lub nie) , bo jeszcze może być coś nie tak z visco. Bardzo słuszne
ja74687 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2013 Siema Panowie jednak mieliście rację termostat poszedł Powiedzcie mi tylko jeszcze jak się go wymienia czy są jakies problemy i gdzie on się znajduje Najlepiej jakiś mały poradnik
ja74687 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2013 Siema potwierdzam że po wymianie termostatu problem zniknął A wymiana banalna u mnie żadnej łapy nic w tym stylu nie było poprostu odkręca się dwie śruby i wszystko Pozdrawiam Serdecznie
karo-servis Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 a visco może wam wychładza bo jest zepsute a termostat puszcza minimalnie????
?uki1984 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Jak spada temp to termostat walniety i obieg jest otwarty więc podczas jazdy sie nie zamyka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się