łukasz1986 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Witam. Mój problem polega na tym,że tnie mi prawa oponę od wewnętrznej strony z przodu , tzn tylko letnie opony,zimowe sa juz 2 sezon jak nowe. Po wymianie końcówek drażków kierowniczych i dolnego tylnego wahacza tzw banana (zamontowałem wahacz max gear) z prawej strony. Pojechałem ustawić zbieżność i gość w warsztacie powiedział że z prawej strony nie mam dobrego kąta pochylenia koła. i teraz moje pytanie brzmi czy to wszystko dzieje się przez ten wahacz? i co z tym fantem zrobić żeby było dobrze?czy wymienić poprostu ten wahacz na jakiś lepszy czy co? dodam jeszcze że reszta zawieszenia jest ok bo była sprawdzana i nie najechałem mocno na żaden krawężnik. auto zanim kupiłem miało jakaś mała stłuczke z tej strony ale opony nie "leciały"
Dev Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 moze byc wahacz a moze byc dzwonek z tej strony jakie masz opony zima - lato ? chodzi o rozmiar
łukasz1986 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2013 na zime i na lato rozmiar mam taki sam- 195/65 R15
JulianSR Opublikowano 18 Stycznia 2013 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Jesli jedna tylko strona to dzwonek jak sądzę. Bo demontaż i montaż jest banalny nic sie nie przestawia bo w to samo pakujesz spowrotem. No chyba że drązki kierownicze sa zle ustwione z tej strony, ale to by sciagalo autko.
Mlody_GP Opublikowano 18 Stycznia 2013 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Podepnę się do tematu jeżeli pozwolicie :-) u mnie z kolei auto ściąga w prawą stronę (opon nie tnie). wymieniłem końcówkę drążka, dwa dolne prawe wahacze (2 razy zbieżność ustawiana) i dalej to samo. Jakieś sugestie ?
łukasz1986 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2013 mam nadzieje ze moj problem sie rozwiaze, a mianowicie zmieniłem mechanika:grin:. ten co teraz u niego byłem mówił, że mam koła ustawione rozbieznie.tylko za jaja powieśic tego co ustawiał to wcześniej. do Mlody_GP a wymieniałeś z obydwóch stron te końcówki,bo podobno dobrze jest wymieniać to parami.głupia sugestia a moze poprostu masz w jednym kole mniej powietrza skoro ustawienie zbiezności nie pomaga
KYZIOR Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 po każdej wymianie zawieszenia należy jechać na zbieżność. Najczęściej robią to ci co maja nowe opony bo szkoda nowych
łukasz1986 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2013 Byłem na ustawieniu zbieżności ale co ja na to poradzę ze mechanik zle ja ustawił.bylem świecie przekonany ze mam coś nie tak z zawieszeniem skoro po ustawieniu tnie opony.
hacker1982 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Pozwolicie że się podepnę. U mnie jest natomiast taka sytuacja. Jeździłem na 17" 225/45 trzy lata nic się z nimi nie działo do dwóch tygodni temu. Przednie opony od wewnętrznej strony zostały nagle "rozszarpane". Wygląda to tak, że na około 3-4cm od krawędzi opony została zerwana guma i wystają druty. Proszę o poradę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się