Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Wzrost zuzycia paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W ostatnim czasie zauważyłem że spalanie auta mi znacznie wzrosło i przy gwaltownym dodaniu gazu np przy wyprzedzaniu lub przy rozpedzaniu kopci na czarno! Byłem podpiąć się pod kompa ale nic konkretnego nie wykazuje!Wczoraj np mechanik powiedział mi że czwarty ftrysk mu się nie podoba i kazał mi przyjechać na spr. wtryskiwaczy!Bardzo prosze o jakieś wskazówki na ten temat może ktoś z was miał podobne obiawy? Najgorsze jest to że co mechanik to inaczej gada a w rezultacie to chcieli by naraz połowe silnika wymienić! A po co sie pchać w niepotrzebne koszty!Pozdrawiam!

Opublikowano

zrób logi kompletne i wrzuć na forum chłopaki popatrzą i coś doradzą [br]Dopisany: 20 Czerwiec 2008, 12:08 _________________________________________________tu masz wszystko co i jak

http://www.a4-klub.pl/smf/faq_forum_diagnostyka_vag-t5141.0.html

http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_13_x_2007-t18478.0.html

Opublikowano

W ostatnim czasie zauważyłem że spalanie auta mi znacznie wzrosło i przy gwaltownym dodaniu gazu np przy wyprzedzaniu lub przy rozpedzaniu kopci na czarno!

a mocy nie ubyło ?? bo jeśli tak to bedzie prawdopodobnie dziura w dolocie

Opublikowano

Mocy jak by tez ubyło bo czasami zamula i czuje ze nie ma takiego ciagniecia jak powinien dopiero po chwili jak by dostaje mocy. Moge sobie to jakoś sam sprawdzić???

Opublikowano

pomacaj i posprawdzaj rury dolotowe od turbiny do kolektora może któraś "dziury" dostała

Opublikowano

jasne sprawdze sobie zaraz :) mam wrazenie ze coraz wiecej mi zaczyna palić a moze byc tez przyczyną czujnik sterujący wtryskami??? nie dokładnie gzdzie on jest i czy mozna sobie go samemu jakos sprawdzic?[br]Dopisany: 20 Czerwiec 2008, 15:25 _________________________________________________A czy uszkodzona plecionka i zapchany kat może byc przyczyną kopcenia i wiekszego spalania?Na plecionce widać juz punkciki czarne sadzy tak jak by przepalone i strasznie własnie rzuca autem i drazkiem od biegów!!!Czy to tez moze byc przyczyna???

Opublikowano

zrob logi, gdybać możemy długo

Opublikowano

zrobie na pewno bo czeka mnie juz wizyta u mechanika :kwasny: dzisiaj jak sprawdzałem rury dolotowe to wyniuchałem ze uszczelka pod głowicą mi poszła i ucieka mi plyn do chłodnicy :kwasny: wiesz moze jakie sa koszta wymiany???I jaka najlepiej uszczelke kupić???

Opublikowano

ja bym kupił w ASO tu masz nr katalogowy 028103383

Opublikowano

koniecznie kup w ASO. a warsztat ktory bedzie ja wymienial wybierz solidny, konieczne klucze dynamometryczne.

Opublikowano

dzisiaj byłem u mechanika i może być że nie bede musiał wymieniać uszczelki pod głowicą :naughty: pierwsze co mam wymienić to kruciec bo wyglada na to że z niego cieknie :) wymienialiście może sami tem element? Dajcie znać czy warto sie samemu za to zabrac czy lepiej u mechanika to zrobić zeby nie porypać czegoś!!!I jakiej firmy najlepiej kupic kruciec??? A co do wezy dolotowych to na górze na gumie łaczacej miałem dziure po wymianie jest gicio! :)

Opublikowano

Jaki króciec ??

Opublikowano

króciec wodny przy głowicy, to on leje a wygladało to jak by uszczelka pod głowicą. Nie wiem jakiej firmy najlepiej kupić i czy samemu sie za to zabierać. Czytałem troche o tym na forum ale nie jest tak dokładnie opisane czy samemu wymienić czy oddac do mechanika :mysli: Pozdrawiam.

Opublikowano

najlepiej w ASO

Opublikowano

bardzo często ten króciec ze starości zaczyna puszczać

Również zakupiłem to do a3jki, koszt w ASO to 17 polskich zł :)

Opublikowano

a sam wymieniałeś??? :mysli:

"zakupiłem" - jeszcze nie mam, bo nie mieli tego na składzie.

Ale nie będę tego sam robił - mam jeszcze rozrząd w aucie, więc przy okazji się to wymieni.

Ciekaw jestem rezultatu :)

W a3jce jest to strasznie proste, w A4ce niestety nie pamiętam jak to wygląda (trzeba w etce spojrzeć) - może będzie podobnie (pomimo, że silnik inaczej zamontowany)

Opublikowano

ja dzisiaj kupiłem koszt 15zł zaraz zobacze czy samemu sie za to zabierac czy nie.W piatek jestem umówiony na sprawdzenie wtrysków w z wiazku z tym zwiekszonym spalaniem to przy okazji jezeli sam nie zrobie to wymienie w warsztacie!pozdrawiam :th:[br]Dopisany: 25 Czerwiec 2008, 16:40 _________________________________________________kruciec wymieniony :th: miałem troszke problemów z czujnikiem bo mi w tym miejscu przepuszczał płyn ale wymieniłem uszczelke i wszystko git :th: teraz nic nie cieknie i wszystko jest gicio :th: a co do samego krućca to puszczał na uszcelce bo juz byłe strasznie sparciał! z wymiana samemu tez nie ma zadnych problemów :th: pozdrawiam!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...