Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie koło dwumasowe oraz sprzęgło do A4 B8 2.0TDI CR?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 minuty temu, Mr Coffee napisał:

Ten nr co podałem czyli 124 0509 10 to taki jest na docisku. Chodzi mi tylko o to czy na innych zestawach z CGLC też jest taki nr wybity. Coś musi być nie tak skoro do skrzyni z CGLC też jest problem z zamontowaniem go

albo skrzynia jest troche inna

Opublikowano

Jeśli chodzi o "pasowość" to moja skrzynia z CAGA czyli KXP i skrzynia z innego auta CGLC MVT ma ten sam problem. Do obydwu skrzyń ciężko założyć półoś. Tak jakby to słoneczko za bardzo odbijało od łożyska

Opublikowano (edytowane)

Masz zly docisk

powinien byc LUK 124 0690 10 

Ten docisk co Ty masz jest od 3.0 TFSI i 4.2  S5 

Edytowane przez soul87
Opublikowano

Panowie, czy ten komplet 

PRO-CHOICE.PL

zestaw koło dwumasowe + sprzęgło  do Audi A4/A5/A6/Q5 z silnikami 2,0TDI o mocy 177KMkod silnika m.in...

  podejdzie do  A4B8 Allroad CAGB 136kM  VIN WAUZZZ8KXAA184363  ?

Opublikowano (edytowane)
10 godzin temu, soul87 napisał:

Masz zly docisk

powinien byc LUK 124 0690 10 

Ten docisk co Ty masz jest od 3.0 TFSI i 4.2  S5 

Dzięki wielkie :)

Dzisiaj kupiłem docisk Luk'a z CGLC. Już na pierwszy rzut oka widać, że słoneczko nie wystaje ponad docisk więc pewnie w tym był problem. Jutro montaż. Mam nadzieję, że w końcu wszystko spasuje.

Jeszcze raz dzięki za pomoc

Edytowane przez Mr Coffee
Opublikowano (edytowane)

Daj znać jak poszło i jak teraz wg. Ciebie chodzi pedał sprzęgła... ja jestem nie do końca zadowolony z twardej pracy 

Docisk kupiles nowy z hurtowni ? czy uzywany z CGLC Ori Audi (Luk)

Edytowane przez soul87
Opublikowano

Do auta założyłem cały zestaw z CGLC ori Audi Luk + moja tarcza obita wcześniej kevlarem. Po używkę obróciłem się zaraz po pracy bo nie było już czasu na kombinacje. Stan dwumasy taki jak nowy, który został mi ze wcześniejszego kpl. Nowe koło zostawię sobie w zapasie gdyby jednak kiedyś...

Po wymianie autem zrobiłem już 1000km. Co do twardości sprzęgła to trochę jest twardsze ale nie ma tragedii. Czuć, że sprzęgło "mocniej klei" ale to pewnie przez kevlar.

Opublikowano
W dniu 25.11.2021 o 13:22, Użytkownik007 napisał:

Witam, czy ktoś wymieniał może dwumasę w silniku CNHA 190KM Quattro manual?

Na chwilę obecną ustało mi się ustalić że nie ma zamienników tylko ori :(

W ASO 7000 :facepalm:

W sprzęgła24 niby oryginał OE VW za 4300...

 

Może ktoś ma jakieś inne namiary, ewentualnie jakiś zamiennik?

jak kolego co kupiłes/założyłes?

podpinam się pod pytanie, co można włożyć do CNHA 190km quattro? bo jak na razie cena to niczym dwumas do b9 :/

Opublikowano

Jeszcze nic bo czekam na mojego mechanika. W kwietniu będę zmieniał.

Co mogę powiedzieć, to sprawdzał mi cenę w Audi przy jego rabatach wychodziło 4900, to już nie 7000 gdybym kupował indywidualnie ale to było chyba w styczniu więc teraz pewnie będzie drożej.

Widzę że na sprzęgła24 sie pojawiło chyba, do tej poty było tylko koło dwumasowe do S-tronic ale teraz widzę że są 2 do manuala chyba ale trzeba by dopytać za 5499 i 5999:

2.JPG.c73b5f08870aa0b150765974cf3a2ada.JPG1.JPG.9cdf92616a65d1ec91e9155eec42aaed.JPG

Opublikowano

Może ktoś potwierdzi, ale z tego co czytałem to komplet od LUKa jest dokładnie taki sam do CNHA co do CGLC. 

Opublikowano

Prawie tydzień minął więc podbije.

Sprzęgło LUK ma takie same do CGLC jak i do CNHA. LUK jeszcze nie wypuścił dwumasy do CNHA, więc pytanie takie czy konkretnie dwumase LUK od CGLC można zamontować do CNHA ? 
 

 

Opublikowano
Godzinę temu, Mateusz8769 napisał:

Prawie tydzień minął więc podbije.

Sprzęgło LUK ma takie same do CGLC jak i do CNHA. LUK jeszcze nie wypuścił dwumasy do CNHA, więc pytanie takie czy konkretnie dwumase LUK od CGLC można zamontować do CNHA ? 
 

 

No ciekawe czy ktoś Ci to powie...

Jaki masz plan zakupowy jeśli nie pasuje (a pewnie nie będzie pasować)? Ori z ASO?

 

Opublikowano
9 minut temu, Użytkownik007 napisał:

No ciekawe czy ktoś Ci to powie...

Jaki masz plan zakupowy jeśli nie pasuje (a pewnie nie będzie pasować)? Ori z ASO?

 

Jeśli nikt nie potwierdzi opcji z CGLC. To wejdzie to: 

FE29BC0A-C77B-47A9-A270-711FA5B4A4AD.jpeg

Opublikowano

i sprzęgło do tego okolo 1,5tyś chyba.

Skąd jesteś? Ładna ta twoja Sport Edition, ja mam w Sline zawieszenie i wnętrze bez zewnętrznego, kolor Mocca brąz.

Zadowolony jesteś z auta? Ja mam swoją prawie półtora roku i autko jest ekstra, no tylko ta dwumasa :doh:

 

 

Opublikowano

Północ Polski :) 

Sprzeglo od LUKa te same co do CGLC akurat jest wiec tylko tysiaczek.

 

Zadowolony jestem bardzo. W moim posiadaniu od 9 miesięcy. Jako ciekawostkę podam, że jeszcze w DE w 2020 roku była wymieniona głowica w raz ze wszystkimi uszczelkami,  wiec trochę spokoju mam. Serwisowana tylko w aso wiec cała historie znam. 

Opublikowano
W dniu 6.04.2022 o 09:28, Mateusz8769 napisał:

Prawie tydzień minął więc podbije.

Sprzęgło LUK ma takie same do CGLC jak i do CNHA. LUK jeszcze nie wypuścił dwumasy do CNHA, więc pytanie takie czy konkretnie dwumase LUK od CGLC można zamontować do CNHA ? 
 

 

Jak sytuacja? wymieniłaś 2mase?

 

Opublikowano

Osobiście sam miałem kupować z CGLC, niby lepsze mocniejsze i wgl. 

Po testach okazuje się że tylko ciutkę mocniejsze od seri 140

Założone Performance 

540Niuta trzyma narazie jak ta lala  

Opublikowano
W dniu 5.05.2022 o 10:33, Użytkownik007 napisał:

Jak sytuacja? wymieniłaś 2mase?

 

Dziś pod wieczór dopiero wymieniałem płyn hamulcowy ( w wysprzęgliku był niemal czarny ) i od razu poduszkę pod skrzynią i olej w skrzyni. Po weekendzie dopiero stwierdzę czy jest efekt. Za to nie mam żadnych objawów dwumasy jako takiej. 

Opublikowano
W dniu 5.05.2022 o 10:33, Użytkownik007 napisał:

Jak sytuacja? wymieniłaś 2mase?

 

Hej

Póki co wymieniłem 2 tygodnie temu: olej w skrzyni, poduszkę pod skrzynia i płyn hamulcowy. O ile płyn hamulcowy był w zaciskach ładny ( wymieniany co 2 lata w ASO był ) o tyle z wysprzeglika poleciał syf. Kangurkow juz niemal nie mam. Niemal gdyż czasami musze umiejętnie operować sprzęgłem by nie zaszarpało. 

Opublikowano

Ja też juz po zabiegu.

Wymieniłem komplet czyli dwumasa i sprzęgło (sprzęgło nie było jeszcze wykończone ale poszło nowe bo jedna robota).

Koniec dyskoteki :banan: jest cisza. Po wyjęciu koła dwumasowego okazało się że dzwoni nawet na stole gdy się obraca lewo prawo, posypały się prawdopodobnie sprężyny wewnątrz. 

...aa i jeszcze olej w skrzyni nowy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...