Shade Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Zacznę może od tego że auto już mam po okresie gwarancyjnym, wczoraj podczas normalnej jazdy w mieście przy dojeżdżaniu do świateł auto zredukowało z ostrym szarpnięciem z 3 biegu na pierwszy, dało się usłyszeć odgłosy zacierania podczas próby ruszenia i smród palonego oleju i dym z okolic podszybia. Zmienia wszystkie 8 biegów, wsteczny też działa, ciężko ruszyć (słychać jakieś tarcie i falują obroty). Auto trafiło do serwisu do Niemiec czekam na jakąś opinie i wycenę naprawy. Orientuje się ktoś jaki jest koszt naprawy lub wymiany w Polsce i czy ktoś się tego u nas w ogóle podejmie? Z góry dzięki za odpowiedzi.
antonio Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 osoba która się tego podejmie to Bart-S ( http://a4-klub.pl/members/bart-s-9748/ )
Shade Opublikowano 15 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2013 No już wiem co nieco, urwał się jakiś wąż ciśnieniowy od oleju i skrzynia się spaliła, cała jest do wymiany... cena początkowa 8 tyś euro. Jako że auto było u nich serwisowane i olej ostatnio wymieniałem w czerwcu to pokryją część kosztów, całość zamknie się w kwocie 3170 euro. W Polsce zrobię taniej?
Fr0styyy. Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Multi do B8 to raczej kosztowniejsza sprawa. Ale Bart-S wszystko Ci wyjaśni
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się