Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Awaria Multitronic 2.0 TDI 143KM FWD


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zacznę może od tego że auto już mam po okresie gwarancyjnym, wczoraj podczas normalnej jazdy w mieście przy dojeżdżaniu do świateł auto zredukowało z ostrym szarpnięciem z 3 biegu na pierwszy, dało się usłyszeć odgłosy zacierania podczas próby ruszenia i smród palonego oleju i dym z okolic podszybia. Zmienia wszystkie 8 biegów, wsteczny też działa, ciężko ruszyć (słychać jakieś tarcie i falują obroty). Auto trafiło do serwisu do Niemiec czekam na jakąś opinie i wycenę naprawy.

Orientuje się ktoś jaki jest koszt naprawy lub wymiany w Polsce i czy ktoś się tego u nas w ogóle podejmie?

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Opublikowano

No już wiem co nieco, urwał się jakiś wąż ciśnieniowy od oleju i skrzynia się spaliła, cała jest do wymiany... cena początkowa 8 tyś euro. Jako że auto było u nich serwisowane i olej ostatnio wymieniałem w czerwcu to pokryją część kosztów, całość zamknie się w kwocie 3170 euro. W Polsce zrobię taniej?

Opublikowano

Multi do B8 to raczej kosztowniejsza sprawa.

Ale Bart-S wszystko Ci wyjaśni :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...