slo Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Witajcie.. Jakiś czas temu strzelił mi IC podczas dynamicznego przyspieszenia.. Wracając po wymianie przeciagnalem klekota i przy ok 170km/h stracił moc, jechał max ok 100km/h. Po jakimś czasie problem wystąpił także na 4 i 3 biegu podczas ostrego przyspieszania. Traci nagle moc i jedzie jakby miał z 40KM. Po wyłączeniu i włączeniu silnika wszystko wraca do normy. Nie dzieje się.to przy każdym mocnym przyspieszeniu, ale zdarza się to coraz ciężej. Ponadto zauważyłem jakby się trochę szybciej wkrecal na obroty, ale może mi się tylko wydawać. Na postoju zatelepie co jakiś czas budą i wydaje mi się, że czuć ropę w kabinie. Podejrzewa ktoś co to może być?
karo-servis Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 moze geometria sie zacina w turbie?
Giede Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 wtedy turbo do czyszczenia i powinno wrócić do normy.
slo Opublikowano 16 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2013 Mechanik który robił mi IC mówił że turbo jest w porządku. No i ciągnie normalnie, aż momentami wydaje mi się że za dobrze.. Hmm zacina wie geometria i komp zapodaje tryb awaryjny?
spanky Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 logi zrob , pewnie wyjdzie ze sprezarka do czyszczenia a IC wywalilo po pewnie sprezarka dmucha grubo ponad norme ...
Blachu Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Kolego wtedy będzie można szukać problemu Auto wchodzi Ci w tryb awaryjny, przyczyn może być wiele. Turbo przeładowuje, może masz jakąś nieszczelność w dolocie (ale wtedy kopciłby Ci na czarno tak że widziałbyś to w lusterkach, straciłby też sporo na mocy). Tak więc zrób komplet logów i sprawdź błędy jakie masz zapisane w sterowniku silnika.
slo Opublikowano 16 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2013 Komunikat trybu awaryjnego wyświetla fis? Bo żadnego błędu nie wywala
Blachu Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Komunikat trybu awaryjnego wyświetla fis? Bo żadnego błędu nie wywala U mnie nic się nie pojawiało na FIS-ie, gdy auto łapało tryb awaryjny (miałem dziurę w dolocie).
tomcrack27 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 hmm czytajac zachowanie twego auta to moge powiedziec ze lopatki w turbawce sie zacinaja,ale wtedy powinno ci wywalic na fisie blad
slo Opublikowano 16 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2013 a czemu stało się to akurat w czasie wymiany IC ?
Rafi78 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 "hmm czytajac zachowanie twego auta to moge powiedziec ze lopatki w turbawce sie zacinaja,ale wtedy powinno ci wywalic na fisie blad " O jakim wy błędzie na fisie mówicie, który miałby się wyświetlic ? jak to ma niby wyglądać
tomcrack27 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 17965 - Charge Pressure Control: o takim bledzie kolego mowimy
Rafi78 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Tomek i taki nr. na wyświetlaczu fis nam sę wyświetli ?
tomcrack27 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 niestety bez podpiecia pod kompa to mazemy wrozyc z fusow
Rafi78 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 niestety bez podpiecia pod kompa to mazemy wrozyc z fusow No i mi sie tak wydaje
siwy2326 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Sprawdz jeszcze wezyki od podcisnienia,moze juz do wymiany sa.
piotrsob1 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 a czemu stało się to akurat w czasie wymiany IC ? Ja bym odwrócił pytanie, dla czego musiałeś wymienić IC-ka ? Bo przeładowujące turbo doprowadziło do jego rozerwania , sprawdź ( pod obciążeniem ) VAG-iem - silnik-wartości mierzone- grupa 11, środkowe okienka pokazują ciśnienie doładowania, lewe wymagane, prawe faktyczne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się