Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem, traci moc po wymianie IC


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie..

Jakiś czas temu strzelił mi IC podczas dynamicznego przyspieszenia.. Wracając po wymianie przeciagnalem klekota i przy ok 170km/h stracił moc, jechał max ok 100km/h. Po jakimś czasie problem wystąpił także na 4 i 3 biegu podczas ostrego przyspieszania. Traci nagle moc i jedzie jakby miał z 40KM. Po wyłączeniu i włączeniu silnika wszystko wraca do normy. Nie dzieje się.to przy każdym mocnym przyspieszeniu, ale zdarza się to coraz ciężej.

Ponadto zauważyłem jakby się trochę szybciej wkrecal na obroty, ale może mi się tylko wydawać.

Na postoju zatelepie co jakiś czas budą i wydaje mi się, że czuć ropę w kabinie.

Podejrzewa ktoś co to może być?

Opublikowano

wtedy turbo do czyszczenia i powinno wrócić do normy.

Opublikowano

Mechanik który robił mi IC mówił że turbo jest w porządku. No i ciągnie normalnie, aż momentami wydaje mi się że za dobrze..

Hmm zacina wie geometria i komp zapodaje tryb awaryjny?

Opublikowano

logi zrob , pewnie wyjdzie ze sprezarka do czyszczenia

a IC wywalilo po pewnie sprezarka dmucha grubo ponad norme ...

Opublikowano

Kolego :vaglogi: wtedy będzie można szukać problemu :wink: Auto wchodzi Ci w tryb awaryjny, przyczyn może być wiele. Turbo przeładowuje, może masz jakąś nieszczelność w dolocie (ale wtedy kopciłby Ci na czarno tak że widziałbyś to w lusterkach, straciłby też sporo na mocy). Tak więc zrób komplet logów i sprawdź błędy jakie masz zapisane w sterowniku silnika.

Opublikowano

Komunikat trybu awaryjnego wyświetla fis? Bo żadnego błędu nie wywala

Opublikowano
Komunikat trybu awaryjnego wyświetla fis? Bo żadnego błędu nie wywala

U mnie nic się nie pojawiało na FIS-ie, gdy auto łapało tryb awaryjny (miałem dziurę w dolocie).

Opublikowano

hmm czytajac zachowanie twego auta to moge powiedziec ze lopatki w turbawce sie zacinaja,ale wtedy powinno ci wywalic na fisie blad

Opublikowano

a czemu stało się to akurat w czasie wymiany IC ?

Opublikowano

"hmm czytajac zachowanie twego auta to moge powiedziec ze lopatki w turbawce sie zacinaja,ale wtedy powinno ci wywalic na fisie blad "

O jakim wy błędzie na fisie mówicie, który miałby się wyświetlic ? jak to ma niby wyglądać :whistling:

Opublikowano

17965 - Charge Pressure Control: o takim bledzie kolego mowimy

Opublikowano

Tomek i taki nr. na wyświetlaczu fis nam sę wyświetli ?

Opublikowano

niestety bez podpiecia pod kompa to mazemy wrozyc z fusow

Opublikowano
niestety bez podpiecia pod kompa to mazemy wrozyc z fusow

No i mi sie tak wydaje :wink:

Opublikowano

Sprawdz jeszcze wezyki od podcisnienia,moze juz do wymiany sa.

Opublikowano
a czemu stało się to akurat w czasie wymiany IC ?

Ja bym odwrócił pytanie, dla czego musiałeś wymienić IC-ka ?

Bo przeładowujące turbo doprowadziło do jego rozerwania , sprawdź ( pod obciążeniem ) VAG-iem - silnik-wartości mierzone- grupa 11, środkowe okienka pokazują ciśnienie doładowania, lewe wymagane, prawe faktyczne :whistling:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...