łysy90 0 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Witajcie w srodę zaczeły sie problemy z autem po przejechaniu moze 4km silnik zaczyna się strasznie grzać temperatura bardzo szybko rośnie ponad 90, zauważylem też że z wydechu leci biały dym i w środku brak ogrzewania. Macie jakieś pomysły ? Móiwli mi że może to być uszczelka pod głowica, zwiozłem dzisiaj auto do mechanika ale dopiero we wtorek bedzie mial czas popatrzeć, ja się praktycznie nie znam a nie chciał bym sie na jakieś strasznie duże koszta naciągnać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 a kiedy ostatnio wymieniales pompe wody?? bo tez i ona jak padnie to nie bedzie ogrzewania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATIUS 2 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 sprawdzić wirnik plastikowy na pompie wody najprościej demntująć termostat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Pompa wody padła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domialex 1 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Dokladnie wyglada na pompe. I jak dlugo jezdziles w takim stanie to moglo ci uszczelke po glowica wydmuchac.cale szczescie pompe w adr-e wymienia sie banalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce 1 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 a ja obstawiam uszczelkę pod głowicą gdyby pompa siadła to owszem będzie się przegrzewał nie bedzie ogrzewania ale nie kopcił by na biało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PASSATB5 1 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Przy mrozie każde auto kopci na biało:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy90 0 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Ale to już nie było zwykłe kopcenie hehe w środę się to stało może przejechałem 20km z zatrzymywaniem co chwile żeby się ochłodził. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 uszczelka pod głowicą pompa swoja drogą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
!rafi 0 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 a ja obstawiam uszczelkę pod głowicą gdyby pompa siadła to owszem będzie się przegrzewał nie bedzie ogrzewania ale nie kopcił by na biało UPG nie pada samo z siebie, najpierw padla pompa, a potem po przegrzaniu autka UPG puscilo. Ja mialem identyczny przypadek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy90 0 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 a ja obstawiam uszczelkę pod głowicą gdyby pompa siadła to owszem będzie się przegrzewał nie bedzie ogrzewania ale nie kopcił by na biało UPG nie pada samo z siebie, najpierw padla pompa, a potem po przegrzaniu autka UPG puscilo. Ja mialem identyczny przypadek. Pamiętasz mniej wiecej ile wyszło Ci za naprawe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
!rafi 0 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Pamiętasz mniej wiecej ile wyszło Ci za naprawe ? Okolo 2,5k zl, ale w tym nowy rozrzad, plyny, planowanie glowicy, wymiana uszczelniaczy zaworowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roberto90 1 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Pompa wody, u mnie to samo było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eu4yaon 1 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 tez tak mialem i to byla pompa.. a kopci to mi zawsze na bialo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavelwhitecky 0 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Mam podobny problem. Właśnie przed chwilą przejechałem 10 km. Zgasiłem auto. Odkreciłem korek wlewu oleju a tam maslany nalot. Co 10 tys km musze dolewac plynu. Z tym że zbiorniczek jest mokry. Wydaje mi sie że jest rozszczelniony albo obejma od weza nie trzyma. Slychac bulgotanie .Temperatura jest tak milmetr przed kreska 90stopni Oleju tez dolewalem ale wiem ze mi uszczelka misy olejowej nie trzyma.Silnik jak jest zimny i go odpale to chodzi jakby " na jednym garze".I szklanki slychac. Auto LPG. Jak sie przekonac czy to uszczelka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hans47 3 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Ja stawiam na uszczelke zobacz jak dolny waz chlodnicy jak cieply to obieg jest i pompa sprawna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavelwhitecky 0 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Ile kosztuje robocizna plus czesci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hans47 3 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 uszczelka kolo 150 zl jaka lepsiejsza szlif w czestochowie kolo 200zl robocizna jakie 250 zl Ceny sa okolo wiec moze byc wiecej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eu4yaon 1 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 zacznij najpierw od najtańszych sposobów, spuść płyn, wyjmij termostat, wsadź palec głęgoko az poczujesz wirnik z pompy i spróbuj nim pokrecić.. jak da rade to wirnik urwany i pompa do wymiany. Jak siedzi sztywno i ani drgnie to można polemizować o uszczelce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavelwhitecky 0 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 '"zacznij najpierw od najtańszych sposobów, spuść płyn, wyjmij termostat, wsadź palec głęgoko az poczujesz wirnik z pompy i spróbuj nim pokrecić.. jak da rade to wirnik urwany i pompa do wymiany. Jak siedzi sztywno i ani drgnie to można polemizować o uszczelce." Nie wiem czy to do mnie . Termiostat wymienialem ostatnio. Niepokoi mnie to maslo na korku od wlewu oleju. Na bagnecie nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się