mlodyabc Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Dzisiaj dzięki uprzejmości kolegi Biszczan zrobiliśmy logi mojej furki. Zanim jednak zaczęliśmy auto przed zrobieniem logów wpadło w tryb awaryjny, a w sterowniku zapisał się błąd: 17965 - Charge pressure control : Positive deviation (Sterowanie ciśnieniem doładowania: Odchylenie) Jednak po skasowaniu błędu i zgaszeniu silnika auto się rozchulało. Wydawało mi się, że było to spowodowane spokojną jazda po mieście na krótkich odcinkach więc być może zapieczone łopatki. Logi statyczne: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Logi dynamiczne: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Basic Settings: Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Rzuciłby ktoś fachowym okiem? Z góry dziękuję
Rek1n Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 jedyne co mi trochę nie pasuje to wskazania przepływki w dynamicznych. Może warto się jej przyjrzeć. P.S. nie bardzo fachowe to moje oko
przemik Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Wszystko jest dobrze. Modyfikacja prawidlowa. Dość mocna ale nie najmocniejsza. Pozdrawiam
mlodyabc Opublikowano 19 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2013 W serii wyszło 156 KM, sam Aligator był zdziwiony ale mówił, że auto wcześniej nie było modzone. Chyba, że coś innego masz na myśli? Czyli z przepływką też wszystko ok? A ten chwilowy notlauf mógł być spowodowany łopatkami?
przemik Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Moglbyc. O tej porze roku i za sprawą paliwa zimowego... to sie zdarza.
mlodyabc Opublikowano 19 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2013 A co do tych logów to w najblizszym czasie można czemuś się przyglądać czy narazie nie zawracać sobie niczym głowy?
przemik Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Lej dobre paliwo i ognia... chociaz teraz to ciezko bez quattro... :-)
mlodyabc Opublikowano 19 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2013 Dzięki. Paliwko najwazniejsze:) Zwracam na to uwagę. Ano bez Q muszę się jakoś obejść;/ Martwi mnie cały czas ta chwilowa nie moc turbiny. Czy dać do czyszczenia turbinę czy próbować ją przegonić?
Sztomel Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Ani teraz w zimie za bardzo nie ma możliwości przegonić auta ani nie opłaci się teraz czyścić turbo zwłaszcza jak nie przeładowuje permanentnie. Na razie jeździj i czasami sprawdzaj czy przy obrotach powyżej 3200 na 3 biegu nie będzie wchodził w tryb awaryjny.
mlodyabc Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2013 A poza tym wszystko ok? Nie ma się do czego doczepić? Termostat, czujnik temp?
przemik Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Wszystko jest dobrze. To juz mamy ustalone chyba.... :-)
mlodyabc Opublikowano 21 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2013 Dziękuję. A do ilu obr. ciągnąć turbinke w miare bezpiecznie by rozruszac łopatki?
jachim858427 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 W pełnym zakresie obrotów kolego aby jedynie nie jeździć za długo na niskich obrotach. ( poniżej 2tyś obr. )
mlodyabc Opublikowano 25 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2013 A czy z tych logów nie wychodzi nic o możliwości zapieczenia łopatek?
Sztomel Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Z tych akurat zrobionych wyżej nie. Gdybyś jednak parokrotnie pologował tylko samą grupę 011 to pewnie i pokazałyby się wartości, z których widać byłoby powód wygenerowania błędu przeładowania. Na razie nie ma sobie co zawracać głowy. Zimą i tak nie poszalejesz więc i trybów awaryjnych nie powinieneś łapać. Wyjdzie na wiosnę jak jazda w zimowych warunkach wpłynęła na pracę zmiennej geometrii. Wtedy będzie widać czy przeładowanie w ogóle występuje a jeśli tak to czy często i w jakim zakresie mbarów i będzie to z pewnością wina przycinającej się zmiennej geometrii.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się