bawół1 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Witam , Problem z ostatnich dni to pływające obroty na biegu jałowym 500-800 rpm, ale nie zawsze , czasem po 10 sek się stabilizują. Raz mi zgasł silnik po wciśnięciu sprzęgła podczas dojazdu. Ostatnio problem nie występował przez 2-3 dni . Po podpięciu Vaga błąd 17967 . 17967/P1559/005465 - Ross-Tech Wiki Jak widzę propozycja rozwiązania problemu to przeprowadzenie adaptacji przepustnicy , zblokowana przepustnica ? ,a nawet ewentualny problem z G28 tj . czujnikiem na wieńcu ? Problem pojawił się w ostatnie mrozy , ale po 10 minutach jazdy . Zamarzła przepustnica?? Błąd wykasowałem , a później laptop mi padł więc już nic więcej nie zrobiłem . Spotkał się ktoś z tym błędem ? Pobierz plik błąd1 jpg | TinyPic.pl - Najlepszy darmowy hosting zdjęć, obrazków, fotek
german81 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 umyj przepustnice i zrób adaptacie .silniki 2.8 maja tendncje do skraplania wody w odmie która pózniej sie dostaje do przepustnicy i przy takich temperach jakie mamy teraz i zamarza .
bawół1 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2013 Przeprowadziłem tylko adaptację przepustnicy i pomogło . Falowanie ustąpiło i brak błędów. Trzy miesiące temu miałem wyjęty kolektor z przepustnicą i wtedy ją myłem . Zobaczę co będzie , czy problem nie wróci . Faktycznie po wejściu w blok 098 dla Adaptacji pierwsze okno 4 V , w drugi ukazało się około 2 V , gdzie zwykle również było blisko 4 V. Po adaptacji w drugim oknie pojawiła się znowu wartość ok. 4 V tak jak było to kiedyś.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się