Fernando Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Witam, znacie może jakiś sposób żeby przy otwieraniu samochodu zapaliły się postojówki? mam ringi ładne ledowe i jakby się zapalały przy odpalaniu autka to byłoby ekstra, czytałem coś o podłączeniu się pod oświetlenie wnętrza. Co myślicie ?
Konrad.jpg Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Pod lampkę wnętrza tylko przez diodę prostowniczą żeby w drugą stronę nie działało... Tylko że w takim wypadku będą się świecić tak jak lampka a nie podczas odpalania.
Fernando Opublikowano 23 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2013 no i jak zgaśnie lampka we wnętrz to postojówki też? czyli muszę pociągnąć kabel z silnika do wnętrza?
Konrad.jpg Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Tak będzie się palić tak samo jak wnętrze, nie trzeba kabelka do komory silnika wystarczy do bezpiecznika lub włącznika świateł
Fernando Opublikowano 23 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2013 hmmm a jakby dłużej pomyśleć, to nie da się zrobić tak żeby działały te postojówki bez włączonego wnętrza? hmmm....
Konrad.jpg Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Możesz podłączyć do plusa po stacyjce.
Fernando Opublikowano 23 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2013 a jednak! szukałem tego rozwiązania w głowie, dzięki! dam nać jak poszło.
GreGoriO Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 zastosuj przekaźnik opóźniający wyłączenie, sterowany impulsem z centralnego zamka
Fernando Opublikowano 23 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2013 GreGoriO, rozwiń tą wypowiedź, bo nie wiem czy rozumiem do końca.
GreGoriO Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 potrzebujesz takiego przekaźnika ASE :: przekaźnik czasowy 3SRM150 http://www.ase.hoste.pl/pdfy/3SR.pdf
Gość adus20 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Opublikowano 24 Stycznia 2013 hmm a ja uwazam ze sie da, dla otwierania drzwi i do zapalania, trzeba zastosowac przekaznik, sterujemy krancówka drzwi czyli -,a po przekazniku podajemy + do ledow, a z zaplonu ciagniemy + po stacyjce, nie wiem na ile sie znasz na elektryce, ale rob sobie to najlepiej na kablach czerwony +, i czarny masa, zeby zapobiec pomylkowemu podaniu + na -, no i oczywiscie wrzuc bezpiecznik na te kable idace do leda
Fernando Opublikowano 24 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2013 co myślicie o takim rozwiązaniu z zastosowaniem przekaźnika, który schemat by zadziałał? : myśle że nr.2 byłby dobry ale pytam na zapas.
GreGoriO Opublikowano 24 Stycznia 2013 Opublikowano 24 Stycznia 2013 NIE doprowadziłeś zasilania pozycyjnych na nóżkę 3 poza tym nie wiem czy sterujesz plusem czy masą... w drugim rysunku jest błąd bo postojówki są sterowane poprzez styki 3-5, styki te są robocze, to znaczy doprowadzasz napięcie na postojówki. sterowanie odbywa się poprzez styki 1-2-3 porównaj mój rysunek powyżej...zielone przewody są do zasilania postojówek ale to nie koniec... bo trzeba odpowiednio zasilić aby świeciły ci również po włączeniu świateł na włączniku świateł
Lukasz_N Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-coming-home-ze-skody-superb-226380/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się