Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Okrągłe światła led w miejscu oryginalnych halogenow


meserter

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Szykuje się do zamontowania okrągłych świateł dziennych ledowych w miejsce oryginalnych halogenów w zderzaku. Wydaje mi się ze takie będą bardziej pasować niż podłużne jeśli ktoś ma halogeny.

Montował już ktoś z was takie ledy?

Zmieszczą się tam jakieś ? Jakiej srednicy najlepiej kupić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.jesli można to podepne się pod temat,kupiłem na allegro okrągłe światła LED i nie ma w komplecie sterownika który by je wyłączał po zapaleniu świateł pozycyjnych i włączał po ich zgaszeniu.ale za to jest chyba jakiś przekaźnik (taka mala czarna kostka z 5 bolcami)o nr PRE0004. moze ktoś juz podlaczal takie coś i pomoże mi. pod kierownica znalazłem identoczny przekaźnik ale na 4 bolce :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podłączenie jest banalnie proste dla kogoś kto się zna na elektryce.

na obudowie powinieneś mieć rozrysowany schemat. to jest przekaźnik który ma wyprowadzony, dodatkowy styk normalnie zwarty (dlatego 5 pinów)

ty powinieneś podłączyć pod te styki LEDy,

PRE0004.jpg

zasilanie DRL-ów podajesz z zacisku 15 stacyjki, czyli z miejsca w którym pojawia się plus 12v w chwili włączenia zapłonu.

najprościej, to należy podłączyć się w skrzynce bezpiecznikowej, należy wykonać podłączenie poprzez własny bezpiecznik !!! na styk 30, styk 87a to przewód do LED-ów

zasilanie cewki przekaźnika (85-86)... z włącznika świateł (pozycyjne) +12v na styk 85, masa to 86

gdy przekaźnik jest wyłączony, prąd do LED-ów płynie poprzez styki 30-87a, które są normalnie zwarte,

gdy załączysz światła włącznikiem, podajesz napięcie na cewkę przekaźnika, która rozłączy styki 30-87a a złączy styki 30-87

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i pięknie wszystko rozpisane, dziękuję za lekcję elektryki :hi:

tak jeszcze dodam że jak nie masz nigdzie bezpiecznika to warto po drodze w któryś przewód zasilania chyba takowy wpiąć :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

*dlatego zaznaczyłem po przez bezpiecznik,

nie ma co ryzykować wpinania w inny obwód bo w przypadku awarii, będzie więcej szukania.

gniazdo-bezpiecznika-plytkowego-hermetyczne-szczelne-2mm-2-lt.jpg

kompletne gniazdo bezpiecznika jw. jest do kupienia w każdym sklepie motoryzacyjnym.

podłączasz do klemy plusowej, bezpiecznik i przekaźnik UMIESZCZASZ w łatwo dostępnym miejscu, nawet koło akumulatora. Tylko dobrze zaizolować styki (można kupić również za grosze dedykowane gniazdo przekaźnika) jak niżej.

300_300_productGfx_46e8b73e2405cb56b4dde15a560b6a34.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam takie ale w B6, okragle ledy ze skody RS w miejscu halogenow. Moim zdaniem wyglada to o niebo lepiej od dokladanych podluznych. Poszukaj po forum bo jest ten temat.

http://a4-klub.pl/stylizacja-tuning-optyczny-19/dzienne-okragle-4led-halogeny-250972/

Te ze skody dobrej opinii tam nie mają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kazesz mu podpiac się pod akumulator, ale przecież w takim ukladzie to Ledy beda się świecić non stop. Wg mnie powinien się wpiąć w + po stacyjce

---------- Post dopisany at 16:38 ---------- Poprzedni post napisany at 16:32 ----------

podłączenie jest banalnie proste dla kogoś kto się zna na elektryce.

na obudowie powinieneś mieć rozrysowany schemat. to jest przekaźnik który ma wyprowadzony, dodatkowy styk normalnie zwarty (dlatego 5 pinów)

ty powinieneś podłączyć pod te styki LEDy,

http://www.zbigniew-audiovideo.pl/mstb2b/catalog/images/towar/PRE0004.jpg

zasilanie DRL-ów podajesz z akumulatora poprzez bezpiecznik !!! na styk 30, styk 87a to przewód do LED-ów

zasilanie cewki przekaźnika (85-86)... z włącznika świateł (pozycyjne) +12v na styk 85, masa to 86

gdy przekaźnik jest wyłączony, prąd do LED-ów płynie poprzez styki 30-87a, które są normalnie zwarte,

gdy załączysz światła włącznikiem, podajesz napięcie na cewkę przekaźnika, która rozłączy styki 30-87a a złączy styki 30-87

brak plusa po stacyjce- dzienne muszą się zapalac automatycznie w chwili włączenia zaplonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ma ktoś moze zdjęcie jak to wsztystko wygląda zamontowane w kratce w której nie ma otworów na halogeny przeciwmgielne. Czy lepiej jest kupić nowa kratkę z otworami,tak żeby ładnie to wyglądało i świeciło do przodu a nie po rowach.

W kratce przedliftowej lipa bedzie. Żeby to miało ręcę i nogi, to musiałbyś rzeźbić z kratki przedliftowej, ramki reflektora przeciwmgłowego polift i obudowy tegoż reflektora lub jakiejś rury fi70. Innego pomysłu narazie nie widzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś postaram się stworzyć,bo skoro już kupiłem ledy to zamontuje je.jeśli da się ładnie żeberka wyciąć to myślę że nawet będzie to wyglądało,tylko trzeba będzie ciąć bliżej środka żeby dało się je ustawić aby świeciły do przodu.

To sie właśnie nazywa lipa. :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak to ładnie zrobię że lipy napewno nie będzie

Mam na myśli umiejscowienie.

http://img59.imageshack.us/img59/788/img0629small.jpg

Wg mnie lepsze są podłużne Ledy. Zrobię zdjecie swojej audi i pokaże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...