maciekmm Opublikowano 24 Stycznia 2013 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Czy ktos moglby pomoc i sprawdzic tego loga, problem jest taki ze czuc jak auto traci troche mocy powyzej 3000obr a powinno jeszcze troche ciagnac. Dotyczy szczegolnie wyzszych biegow co jest normalne bo auto sie dluzej wkreca. Nie rozumiem czemu zawor N75 nie otwiera sie bardziej aby bardziej doladowac cisnienie? Czy ktos wie? logi dynamiczne mojego auta A4 B7 z przelozonym BKD VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM i dla porownania taki sam silnik BKD z leona ktory ciagnie do konca VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Auto nie chce zapalac ani na zimnym ani na cieplym, na zimnym kreci chwile i kopci na bialo/niebiesko a na cieplym nie kopci ale zapala po paru obrotach. Zero bledow w kompie Rece opadaja.
german81 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Opublikowano 24 Stycznia 2013 masz niesczelnosc w układzie turbo , sprawdz jescze czy sztange wciaga do oporu .
maciekmm Opublikowano 24 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2013 Czyli mam sprawdzic jeszcze raz szczelnosc rurek od turbo az do konca? O ta nieszczelnosc chodzi?
przemik Opublikowano 24 Stycznia 2013 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Tak o tą. Gdzie reszta dynamicznych logów ? Statyczne tez by sie przydaly ?
german81 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Opublikowano 24 Stycznia 2013 tak dokładnie i sprawdz jeszcze cały układ podcisnieniowy czy nie masz nieszczelnosci .
maciekmm Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Opublikowano 14 Lutego 2013 Tak o tą.Gdzie reszta dynamicznych logów ? Statyczne tez by sie przydaly ? Podrzuce jutro, dzieki ---------- Post dopisany 14-02-2013 at 14:54 ---------- Poprzedni post napisany 24-01-2013 at 23:59 ---------- Dzis rano po calym tygodniu coraz ciezszego odpalania rano i kopcenia na bialo/niebiesko auto zaczelo caly czas kopcic nawet po zagrzaniu. Przed odpalaniem cos mnie tknelo zeby zrobic loga z gr 13 i 23. Jak widac cylinder 3 ma dawke 2.99 max przy odpalaniu i pozniej bardzo szybko spada. Czy ktos moze pomoc na szybko, pytam czy to moze byc turbina czy oringi wtryskow? Czy moze cos innego. Swiece sa nowe, czujnik temp nowy, sprawdzone wszystko inne vagiem przez fachowca. Nie mozemy znalezc przyczyny ciezkiego rannego palenia, a teraz juz kopci caly czas. Dodam jeszcze ze wczesniej czuc bylo w spalinach taki kwasny zracy mocny smrod ale bez prawie zadnego koloru. Nie zauwazylem wiekszego zucycia oleju czy plynu. Moze troszeczke ale ciezko powiedziec. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
anderllh Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 pompowtryski rozumiem masz z BKD?Jeżeli nie robileś ich adaptacji na sterowniku z BLB to nie ma to prawa poprawnie jeździć.
maciekmm Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Opublikowano 14 Lutego 2013 pompowtryski rozumiem masz z BKD?Jeżeli nie robileś ich adaptacji na sterowniku z BLB to nie ma to prawa poprawnie jeździć. Nie bardzo rozumiem, mozesz tylko w skrocie powiedziec na czym to polega? reszte juz ogarne, zapytam sie go czy tak robil. dzieki
anderllh Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 polega to na zmianie map paliwowych w programie sterującym pracą silnika. watpię żeby mechanik sobie z tym poradził, osoba zajmująca się tuningiem elektronicznym jest potrzebna (czyt. tuner). pompki w BLB i BKD są różne, mają inną charakterystykę,parametry itd. stąd Twoje problemy.
maciekmm Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Opublikowano 14 Lutego 2013 polega to na zmianie map paliwowych w programie sterującym pracą silnika. watpię żeby mechanik sobie z tym poradził, osoba zajmująca się tuningiem elektronicznym jest potrzebna (czyt. tuner).pompki w BLB i BKD są różne, mają inną charakterystykę,parametry itd. stąd Twoje problemy. Teraz rozumiem, moge wstawic wtryski od BLB i powinno byc lepiej bez modyfikacji mapy?
anderllh Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 polega to na zmianie map paliwowych w programie sterującym pracą silnika. watpię żeby mechanik sobie z tym poradził, osoba zajmująca się tuningiem elektronicznym jest potrzebna (czyt. tuner).pompki w BLB i BKD są różne, mają inną charakterystykę,parametry itd. stąd Twoje problemy. Teraz rozumiem, moge wstawic wtryski od BLB i powinno byc lepiej bez modyfikacji mapy? Tak, jeżeli włożysz pompki z BLB to nie bedzie potrzeba modyfikacja mapy.
maciekmm Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Opublikowano 14 Lutego 2013 polega to na zmianie map paliwowych w programie sterującym pracą silnika. watpię żeby mechanik sobie z tym poradził, osoba zajmująca się tuningiem elektronicznym jest potrzebna (czyt. tuner).pompki w BLB i BKD są różne, mają inną charakterystykę,parametry itd. stąd Twoje problemy. Teraz rozumiem, moge wstawic wtryski od BLB i powinno byc lepiej bez modyfikacji mapy? Tak, jeżeli włożysz pompki z BLB to nie bedzie potrzeba modyfikacja mapy. Napewno to sprawdze, takiej konkretnej informacji mi brakowalo. Dzieki wielkie ---------- Post dopisany at 16:07 ---------- Poprzedni post napisany at 15:29 ---------- A masz moze dostep do ETKi bo mi wychodzi ze pompki sa te same ?
anderllh Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 A masz moze dostep do ETKi bo mi wychodzi ze pompki sa te same ? Mam dostęp. W BKD występowały 073BX, a takich nie montowali nigdy w BLB.
maciekmm Opublikowano 19 Lutego 2013 Autor Opublikowano 19 Lutego 2013 A masz moze dostep do ETKi bo mi wychodzi ze pompki sa te same ? Mam dostęp. W BKD występowały 073BX, a takich nie montowali nigdy w BLB. Wisze Ci piwo ---------- Post dopisany 19-02-2013 at 16:54 ---------- Poprzedni post napisany 14-02-2013 at 16:55 ---------- Wlasnie wyciagnalem wtryski i w aktualnym silniku BKD mam bosh 0414720403 a w starym oryginalnym BLB bosh 0414720404.Czy ktos wie czy one sa kompatybilne bez wgrywania zadnej mapy?
przemik Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 No nie są... ale to juz Ci Grzesiek napisał 0414720403 - wystepowały w silnikach AZV i BKD 0414720404 - występowaly w silnikach BVG,BVF,BNA,BRF,BLB,BRE
maciekmm Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Wychodzi ze sa niestety, poniewaz w 2004r montowali 0414720403 a pozniej zastapiono je 0414720404 wiec jesli ktos wymienial wtryski w serwisie po 2004r lub moze pozniej to zalozyli mu 0414720404 a nie 03. 0414720403 sa juz niedostepne, nie produkuja ich i nie ma ich w serwisach. Wiec ECU nikt wtedy nie zmienial, chyba ze przy wymianie wtryskow zmieniali mape w serwisie w co watpie. Wymienilem je i zadnej zmiany, silnik dalej lekko drga (obroty sa rowne) i kopci jak parowoz przy odpalaniu na zimnym (zaslona dymna). Jak sie rozgrzeje do temp 70-90 stopni nie pusci ani dymka ale bardzo smierdza spaliny, taki zracy ostry smrod. Ma ktos jeszcze jakis pomysl? VAG nr 03G130073B = bosch 0414720403 (2004-2005) BKD, AZV VAG nr 03G130073G = bosch 0414720404 (2004-2008) BVG, BVF, BNA, BRF, BLB, BRE np 03G130073BX lub 03G130073GX = literka X na koncu to wtrysk regenerowany z tego co wiem. A tj log z odpalania na zimym VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Czy te bipy -100 to normalne ? ---------- Post dopisany 21-02-2013 at 14:48 ---------- Poprzedni post napisany 20-02-2013 at 11:04 ---------- A masz moze dostep do ETKi bo mi wychodzi ze pompki sa te same ? Mam dostęp. W BKD występowały 073BX, a takich nie montowali nigdy w BLB. Zwracam honor anderllh, wtryski B dalej sa sprzedawane ale jako regenerowane BX. Nie wiem czym sie roznia ale nie sa stosowane zamiennie. Nic nie pomogla zmiana wtryskow, ale doszlismy ze jest problem z paliwem, kopcenie i bipy -100 oznaczaja brak cisnienia. ---------- Post dopisany 19-03-2013 at 16:43 ---------- Poprzedni post napisany 21-02-2013 at 14:48 ---------- No i chyba problem zostanie rozwiazany, uszczelka pod glowica miala przedmuchy az na trzech cylindrach. Sprawdzona na szczelnosc i jest ok. W srode odpalam i mam nadzieje ze bedzie OK. ---------- Post dopisany 12-04-2013 at 11:36 ---------- Poprzedni post napisany 19-03-2013 at 14:43 ---------- Witam ponownie, Uszczelka pod glowica pomogla tylko w odpalaniu, dalej kopci na zimno i troche nim rzuca przez pare sekund. 1. Jest w ogole taka opcja ze to wina turbiny? Z tego co wiem one kopca na cieplym i na niebiesko. 2. Sprawdzilem caly dolot, jest super. Krotkie pytanie dlaczego komputer nie wysyla sygnalu do N75 w momencie braku doladowania ? N75 powinien zmienic stan aby wyronwac doladowanie?
przemik Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Zrob logi 011 i 010 dynamiczne oraz statyczny 011 Basic Settings
szeryf Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Koledzy, a po czym poznajecie że jest nieszczelność w układzie turbo?
maciekmm Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2013 masz niesczelnosc w układzie turbo , sprawdz jescze czy sztange wciaga do oporu . Dziekuje bardzo koledze german81 oraz przemik, rzeczywiscie byla dziurka, ktos wkrecil wkretami zderzak od spodu w rure od powietrza (ta w przednim pasie) brak slow. Prosze o sprawdzenie ponowne nowych logow, widac kolosalna poprawe, tylko dalej nie utrzymuje cisnienia, ma ktos jakis pomysl? Zalaczam rowniez statyczne z odpalania, czy ta grupa 018 pokazuje poprawne wartosci ? Silnik pali na 2-3 cylindry przez 3-4 sekundy i kopci bialo niebiesko. Ogolnie przez okolo 10sek. Dynamiczna 011,010,018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Statyczna 004,013,018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Sztomel Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Pali na 3 cylindy bo na 3 cylindrze pokazuje wartość graniczną czyli +2.99 mg/skok - ten pompowtrysk siada. Jak go wymienisz to będzie poprawa.
Rekomendowane odpowiedzi