Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B5 Gaz Sekwencja. Problem.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

kupilem Audi A4 B5 1.8 20V 95r z intalacja gazowa (sekwencja).

Na poczatku bylo wszystko okey, 2 dnia jak ja zapalilem na benzynie sie rozgrzala i zaczely mrugac i piszczec kontrolki na wskazniku gdzie pokazuje stan gazu i nie przelaczyl na gaz.

teraz ten problem sie powtarza caly czas musze wylaczyc sekwencje i wlaczyc jak silnik bedzie mial 70 C zeby przerzucil na gaz.

Mieliscie moze taki problem? Co wymienic? W czym tkwi problem?

Byłem u gazownika, podobno czujnik temp. jest dobry i pwoiedzial ze na zimno nie nabija cisnienia i nie chce go przezucic dlatego. Powiedzial tez ze reduktor sie konczy i nowy 450zl. Obroty wszystko czyta sobie ladnie na gazie ma przejechane 1000h z groszem. To jest instalacja Elpi Gaz na sterowniku Stella.

To sie dzieje jak jest zimny, przeloczy go i zafaluje i caly czas chodzi na benzyne.

MOV01276 - YouTube

A tak pika jak nie przelaczy i czekma za silnik bedzie mial 70 C.

MOV01274 - YouTube

Jak juz dojdzie temp na wolnych obrotach do 70 C to przelaczy, a jak podczas jazdy to nawet przy 60 C go przelaczy, czyli parownik jest lepiej ogzany podasz obiegu????

Opublikowano

Regulator w reduktorze się zacina , trzeba by rozebrać i wyczyścić .

Opublikowano

Chcialeś powiedzieć elektrozawór. On nie reguluje tylko otwiera dopływ gazu ze zbiornika do reduktora. Przeczyszczenie powinno pomóc.

Opublikowano

zacznij od elektrozaworu. pewnie sie okaze ze nie trzeba wymieniac reduktora jeszcze...

Opublikowano

Można faktycznie zacząć od elektrozaworu , choć instalka ma nalatane 1000h to redek pewnie zawalony , membrany pewnie twarde, dlatego gazmen pewnie kazał wymienić.

Opublikowano

to zaczac od elektrozaroru.

To jest ta konstka na 4 kable ( 2 piny) przy parowniku? Zobaczyc co tam jest? ogolnie odkrecalem ta srubke od dolu i nic nie polecialo z parownika. A jak odkrece ten elektrozawor to nic nie bede musial regulowac nic?

---------- Post dopisany at 22:28 ---------- Poprzedni post napisany at 22:23 ----------

a co do reduktora to w sekwencji jak bym go wym i wymienil membramki wszystko tzn. zestaw naprawczy, to trzeba go wyregulowac potem????

Opublikowano

Trzeba ustawić ciśnienie na takie ja było przy kalibracji , albo spr. jakie jest teraz i ustawić takie same.

Opublikowano

WRZUTA - DSC01278

tak to wyglada to odkrecic?

---------- Post dopisany at 22:59 ---------- Poprzedni post napisany at 22:47 ----------

a i jak chce odpalic awaryjnie na gazie nie idzie, pikaja kontrolki tez. Jak silnik ma okolo 70-80 stopni chwile ostygnie i chce zapalic na gazie tez nie idzie jak parownik ostygnie troche, dlacztego to jest? Czy to wszystko od tego elektrozaworu?

Opublikowano

Tak to jest elektro zawór ,tylko przed odkręcaniem musisz wypalić gaz , czyli zakrecic przy butli i czekac aż przejdzie na pb. Może cewka pada , mozna podać tam bezpośrednio prad i spr.czy sie otworzy, słychać bedzie stuknięcie.

Opublikowano

Tak , odepnij te kable i podepnij z aku na próbę, nie na stałe. Tak samo można spr. cewkę przy elektrozaworze przy butli, on też może świrować.

Opublikowano

ale elektrozawor otwiera sie przy butli slychac. Slychac jak cyknie i silnik zafaluje. Ja stawiam na ta cewka w parowniku, bo przelaczy go jak jest cieply dopiero a elektrozawor przy butli nie ma wplywu na to czy silnik zimny, czy cieply.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...