KrzysiekA4 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Witam prośba o analize logów statycznych Grupy: 018 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011+bs VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000+bs VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003+bs VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 014 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004+bs VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM dodatkowo błąd 00575 08-10 jestem przed wymiana odmy więc na razie statyczne.Z tego co mi się rzuciło pierwsze w oczy to zły kąt wtrysku,postaram się na fasolkach to wyregulować kręcąc w lewo kołem jeśli mi się dobrze wydaje
german81 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 poczatek wtrysku by mozna było lekko porawic i cos sie dzieje na 3 cylindrze poniewarz masz bardzo wyska korekcje .
KrzysiekA4 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2013 Co do kąta to też myślę że jest do przestawienia delikatnie w lewo .Co do wtrysków to użyłem ostatnio cleaner-a użyje jeszcze raz i jak się nie poprawi to do wymiany.Ni długo zrobię dynamiczne ale wpierw filtr skrzyni korbowej.
german81 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 korekcja nie musi byc spowodowana padajacym wtryskiem moze byc spowodowana wytartym wałkiem lub padnieta hydraulika .
KrzysiekA4 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2013 Tego się obawiam ale przy wymianie rozrządu na wiosnę obadam wałki z hydrauliką bo chyba też się domaga zaglądnięcia,przynajmniej hydraulika z tego co słychać przy odpalaniu.Zapchana Odma czy coś więcej ?? - YouTube
przemik Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Odme wymien koniecznie. Dwa nie czekaj juz dluzej z weryfikacja wałków... wydaje mi sie ze nie jest tam najlepiej. Pamietaj zeby przy wymianie rozrządu porządnie go ustawic bo widac teraz w logach ze nie jest najlepiej. Przyspieszenie zaplonu pogorszy jeszcze bardziej odczyty w 004NS
KrzysiekA4 Opublikowano 8 Lutego 2013 Autor Opublikowano 8 Lutego 2013 Odma wymieniona teraz,muszę trochę poczekać z rozrządem nie mam urlopu a 1300km do mechanika.Ponownie wykonam logi teraz łącznie z dynamicznymi,więc będzie więcej wiadomo co i jak.Dzięki za opinie Przemik ---------- Post dopisany 08-02-2013 at 21:11 ---------- Poprzedni post napisany 29-01-2013 at 23:29 ---------- Witam Panowie mam kolejne logi do sprawdzenia,tym razem dynamiczne po wymianie odmy.Jeśli możecie proszę o opinie ponieważ auto nie chce iść po 3tyś,jak dla mnie za słabo Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 21:20 ---------- Poprzedni post napisany at 21:11 ---------- Z tego co zauważyłem to sztanga trochę nie równo chodzi tzn. idzie do góry ale nie równo myślę że to jest problem z nią bądź z turbo.Jak dodaje mu równomiernie gazu to idzie znacznie lepiej niż po kicku na 100%.Ps.Nie dało rady dogrzać auta lepiej więc i termostat się kłania.Czekam na wasze opinie pozdrawiam Krzysiek.
german81 Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 problemen jest przepływka jest totalnym trupem wymien przepływke to auto wruci do formy .no i jak zauwarzyłes sam termostat do wymiany .
KrzysiekA4 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2014 Witam, czy jest jakaś możliwość przeczyszczenia przepływki ?? ---------- Post dopisany at 16:03 ---------- Poprzedni post napisany at 10:47 ---------- Witam ponownie przeczyściłem przepływke sprayem do odtłuszczania tarcz,z wyglądu(kabelek w środkowej stronie)wyglądała jakby była w oleju lub inaczej zaczerniała ale po użyciu wielokrotnym(bezdotykowo tylko natryskiwanie preparatem)zobaczyłem błyszczący metal jak na razie wygląda po online logach że przepływka pracuje równo z ecu na log003 w trakcie jazdy logi zrobie jak się mój term obudzi jak trzeba,bo jak wiadomo coś tam też dolega.Wieczorem postaram się dołączyć logi po tej terapii.Pozdrawiam Krzysiek ---------- Post dopisany 10-02-2013 at 00:07 ---------- Poprzedni post napisany 09-02-2013 at 16:03 ---------- Jak obiecałem wklejam logi przed przeczyszczeniem i po przeczyszczeniu,myślę i odczułem że auto idzie znacznie lepiej Grupy: 001,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,003,003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008,008,008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010,010,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011,011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Prosiłbym o opinie,pozdrawiam Krzysiek ---------- Post dopisany 03-01-2014 at 04:49 ---------- Poprzedni post napisany 10-02-2013 at 00:07 ---------- 03/01/2014 Witam,prosiłbym o sprawdzenie logów,auto po wymienionym rozrządzie i czyszczone turbo(przeładowuje okropnie),proszę o każdą porade Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000ns - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003bs - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003dyn - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003ns - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004bs - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004ns - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004dyn - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008dyn - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008ns - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010dyn - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010ns - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011bs - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011dyn - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011ns - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 014 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 12:42 ---------- Poprzedni post napisany at 04:49 ---------- Ktoś pomoże ocenić?? ---------- Post dopisany 04-01-2014 at 03:03 ---------- Poprzedni post napisany 03-01-2014 at 12:42 ---------- Dziękuję wszystkim:hi:.Do zamknięcia
KrzysiekA4 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2014 Mam cos napisac czy zamknąć ? :hi:Wolałbym żebyś cosik naskrobał,tymbardziej że mam tutaj historie z wcześniejszych logów. ---------- Post dopisany at 17:39 ---------- Poprzedni post napisany at 13:05 ---------- Ale zrób jak uważasz bo jak widać każdy ma wyj....ne.Jeśli nie masz nic do dodania(wiem że masz wielki autorytet)zamykaj tą farsę będę śmigał dalej z tym co mam.Nie rozpadnie mi się to auto z pewnością.prosiłem tylko co poprawić ale wychodzi na to(umiesz liczyć licz na siebie)że temat do zamknięcia mimo historii.Closed!!!!
przemik Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Zgodnie z zyczeniem zamykam. A tak na przyszłość ... darmowa diagnoza ma to do siebie ze trzeba na nią poczekać. Pozdrawiam ---------- Post dopisany 07-01-2014 at 09:57 ---------- Poprzedni post napisany 04-01-2014 at 17:50 ---------- Regulacja cisnienia doładowania działa bardzo słabo. Uklad podcisenienia byl sprawdzany ? Przewody, zaworek N75. Sprobuj zamienić N75 z N18 i zalogowac 011 i 010 - dynamiczne.
KrzysiekA4 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2014 Zgodnie z zyczeniem zamykam.A tak na przyszłość ... darmowa diagnoza ma to do siebie ze trzeba na nią poczekać. Pozdrawiam ---------- Post dopisany 07-01-2014 at 09:57 ---------- Poprzedni post napisany 04-01-2014 at 17:50 ---------- Regulacja cisnienia doładowania działa bardzo słabo. Uklad podcisenienia byl sprawdzany ? Przewody, zaworek N75. Sprobuj zamienić N75 z N18 i zalogowac 011 i 010 - dynamiczne. Był sprawdzany miernikiem,stare przewody wymienione.N75 nie sprawdzany dziś postaram się zamienić i wrzuce logi.Dodam że na 3 biegu jak robiłem logi lepiej się auto zbierało.Na 4 jak widać przepaść,dodając równomiernie gazu auto zbiera się na 4 też lepiej niż od razu na 100%
KrzysiekA4 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2014 Zgodnie z zyczeniem zamykam.A tak na przyszłość ... darmowa diagnoza ma to do siebie ze trzeba na nią poczekać. Pozdrawiam ---------- Post dopisany 07-01-2014 at 09:57 ---------- Poprzedni post napisany 04-01-2014 at 17:50 ---------- Regulacja cisnienia doładowania działa bardzo słabo. Uklad podcisenienia byl sprawdzany ? Przewody, zaworek N75. Sprobuj zamienić N75 z N18 i zalogowac 011 i 010 - dynamiczne. Nowe logi Grupy: 010,011,008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010,010,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się