andrew10001 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 witam proszę o analize logów najpierw na starych wtryska: dynamiczne: Log (0 - 000,001,003) Log (1 - 004,008,010) Log (2 - 011) statyczne: Log (3 - 000,001,003) Log (4 - 000) Log (5 - 004,007,013) Log (6 - 004) Log (7 - 003) Log (8 - 011) Log (9 - 014,018,023) a tutaj nowe wtryski: dynamiczne: Log (0 - 000,001,003) Log (1 - 004,008,010) Log (2 - 011) z góry Dziękuje
german81 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 na tych nowych wtryskach przepływka dalej tnie dawke i dynamiczna regulacja od 3.5 tys ma problem z regulacja . zrób logi w BS bloku 000 , te nowe wtryski sa takie same jak stare czy wieksze ?
andrew10001 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2013 wtryski to 216 a dokładnie które te logi zrobić
OLIVER Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Ja bym poprawił dawkę paliwa bo jest mała przeczyść przepływkę ,Filtr pow jaki? czysty? na obecną chwile jest nawet gorzej niż na starych ...gorzej się wkręca... a potem zrób poprawnie ,przejrzyście komplet logów pojedynczo tak jak powinno być i koledzy ocenią motorownie
german81 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 zrób narazie logi z bloku 000 BS zobaczymy jak jest ustawiony kat wtrysku bo moze wystarczy porawic kat wtrysku i dynamiczna regulaja wróci do normy
andrew10001 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2013 sorry że tak długo ale komp od vaga mi padł Log (0 - 000)
spanky Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 dygnij statyczny kat wtrysku w granice 60
ciahciah Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 to dyganie w okolice 60 ma swoje minusy też nie licząc że to dygnięcie wiele nie pomoże w tym przypadku.., twardsza praca silnika, mocniejsze uderzenie dwumasu przy rozruchu czyli krótszy jego żywot, kat jeszcze bardziej przestanie wyrabiać w drugą stronę i spalanie o symboliczną wartość pójdzie w górę, zrób przed i po loga dynamicznego 004 na piątym biegu spokojnie jadąc 1750obr może przy okazji do edukujemy nie których:) dygnij bolcem i młotkiem ciśnienie pompy, oczywiście wymiana filtra paliwa, gruntowne sprawdzenie baku, smoka i wszystkich wężyków układu paliwa pod katem nieszczelności może pomóc ale nie musi:) dygnięcie ze 40 na 60 kąta daje wzrost o 1,3 w logu 004 a tam nie domaga 3,5 wiec jak już ma to pomóc to musisz dygnąć na 92:P oczywiście nie polecam tak ustawiać http://img507.imageshack.us/img507/9137/79122194.png tak moja 15 letnia pompa afn od nowości nie rozbierana z ustawionymi ciśnieniami pracuje, jest na sprzedaż
andrew10001 Opublikowano 2 Lutego 2013 Autor Opublikowano 2 Lutego 2013 to co proponujecie??? aha zapomniałem powiedzieć w lato wymieniałem uszczelki w pompie tą od pokrywy i nastawnika i od tamtego czasy zaczął troche słabiej chodzić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się