Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Gwint KW V1 - czy warto?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Poszukuję opinie na temat gwintu KW V1... może ktoś posiada i może wyrazić na ten temat opinię, np. jak z twardością, trwałością i prowadzeniem

i jaki jest zakres regulacji bo znalazłem info, że minimalne obniżenie to 40mm na każdą oś to trochę dużo biorąc pod uwagę że chcę na tym jeździć w zimie...

Opublikowano

Witam, poszukaj kolego na forum było o KW, ja używałem w poprzednim autku, bardzo dobre zawieszenie, nierdzewka dobrej jakosci więc nic nie łapało po zimie, nakrętki przód alu anodowane, tył tworzywo, jeżeli poprzedni właściciel dbał to nie będzie kłopotów z regulacją, obniżenie z racji sprężyn od ok -30mm , bo jak skręcisz na wysoko to będzie sztywno, twardość przy obniżeniu ok -40mm do przyjęcia ( koła 17" ) a na kołach 15" komfort prawie jak na serii, ale to zależy od Twoich preferencji i jakości dróg w okolicy. Wiesz KW to już wysoka półka, zawieszenia torowe, prowadzenie auta bez porównania, ale jak lubisz komfort czy masz kiepskie drogi to może lepszą opcją będzie 1BE lub gwint z regulacja twardości np. KONI. Na zimę możesz podnieść prawie jak serie, ale tak jak pisałem ściskasz wtedy mocno sprężynę i może być twardo, ale do wszystkiego można się przyzwyczaić

Opublikowano

myślałem nad 1BE tylko że dajmy na to jakbym chciał kupić 4 nowe amortyzatory od 1BE plus do tego sprężyny [pewnie używanie] potem oddać do malowania...

to ja nie wiem jak to wyjdzie finansowo...

Zainteresowałem się tym KW bo zawsze słyszałem dobre opinie o nim i trafiłem na taką oto ofertę

Zawieszenie KW wariant 1: Audi A4 (sedan/kombi) :: RallyShop.pl

co prawda jest to najbiedniejsze wersja tego gwintu bo tylko cynkowana no ale to i tak KW [jeśli nie pochodzi z Chin heh]

Czy za tę cenę warto?

Gwint z regulacją byłby super ale te KW V2 to już trochę za drogie pod 4000zł podchodzą...

Opublikowano

i KW można regenerować co wcale wiele nie kosztuje:decayed:

Opublikowano

ok, ale czemu nowe, jeżeli chodzi o KW to pancerne zawieszenie, jeżeli sprężyny tylko nie wymęczone, to będzie jeździć i jeździć. Jeżeli robisz kalkulacje to pomyśl ile będziesz jeździł autkiem jeszcze i co jest priorytetem - prowadzenie, wygląd, czy możliwość regulacji (ale to raczej mała gleba- duża gleba) i ile możesz wydać kasy - używane KW kupisz w cenie od 600 zł, używane 1BE 350-400 zl, nowe 1BE ja do siebie płaciłem za KAYABE przód 180zł szt, tył quattro 270zł do ośki jest tańsze jeżeli już chcesz koniecznie nowe, ale nie wiem czy jest sens, same sprężyny ok 200zł ale musisz polować na odpowiednią klasę wagową (kolory kropek) żeby autko ładnie stało. Jest też opcja nowy gwint supersport ok 1200zł chłopaki montują i są dobre opinie czy inne gwinty, ale jak lubisz komfort, nie chcesz dużo obniżać i masz >= 17" koła to przemyśl sprawę, bo ja przez kiepskie drogi musiałem wrócić do 1BE tzn bardziej podnieść autko, bo twardość/komfort był jak najbardziej ok,tyle że to na KONI z regulacja twardości, a btw to patrz na dział giełda będę miał chyba właśnie KW inox V1 do ośki do sprzedania w niezłym stanie niedługo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...